Välittääkö suomalainen ylioppilas ympäristöstä?
Vapunaattona Kaivopuisto oli täynnä valkolakkeja.
Päättäkää tästä:
Kommentit (56)
Tulevaisuudessa nämä äitien hemmokaat kurvailevat Helsingissä kolme tonnia painavalla Teslalla ja asettavat köyhille ja maalaisille ympäristörajoituksia.
Ne pitäis joku vuosi jättää siivoamatta josko ihmiset sitten oppisi ajattelemaan?
Eivät välitä, koska suurin osa kuuluu elokapinaan ja ovat lisäksi vakaumuksellisia homoja.
Heitit vapun ehkä parhaan vitsin. Yksi valokuva kertoo....
Näitäkin kun olis poliisiopiston porukka ollut sakottamassa niin olis Suomi lähes velaton.
Heidän tulisi mennä tänään heti aamusta takaisin ja katseet maahan ja miettiä et unohtuiko jotain....
Oikeasti nuo jätökset pitäisi jättää keräämättä.Tajuaisivatko itse mennä siivoamaan sotkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät välitä, koska suurin osa kuuluu elokapinaan ja ovat lisäksi vakaumuksellisia homoja.
Vanhemmilla ei ole aikaa kasvattaa lapsiaan. Tulos on tätä. Omahyväinen ja itseriittoinen sukupolvi tulossa.
Tälläkin palstalla he kehuskelevat kuinka "älykkäitä" ja koulutettuja ovat.
Hauska kun amikset ja elmänkoululaiset on kateellisia ylioppilaille.
Mielestäni jonkin pitäisi kuvata alueella nämä "tulevaisuuden suunnannäyttäjät". Tehdä matrikkeli nettiin, kuka oli pahin paskantaja.
Mistä ajatus että tuolla olisi vain nuoria? Siellähän on ihan kaikenikäisiä
Vierailija kirjoitti:
Hauska kun amikset ja elmänkoululaiset on kateellisia ylioppilaille.
Olen maisteri ja en hyväksy tuollaista törkykäyttäytymistä, en sinulta kuin näiltä ylioppilailta.
Eiköhän siellä ole ollut kaikenikäisiä ylioppilaita sotkemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Nuoret vain sotkivat.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ajatus että tuolla olisi vain nuoria? Siellähän on ihan kaikenikäisiä
Nimenomaan. Katsokaa niitä kuvia juhlijoista, ihan on perheitä ja harmaapäisiä eläkeikäisiäkin piknikillä. Ei ole mikään opiskelijatapahtuma pelkästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Nuoret vain sotkivat.
Specsavers?
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa nämä äitien hemmokaat kurvailevat Helsingissä kolme tonnia painavalla Teslalla ja asettavat köyhille ja maalaisille ympäristörajoituksia.
Fasismia pitää purkaa jollain tavalla. Tänään ilmastonmuutosfasismi, huomenna joku muu harrastus.
Siellähän oli boomereita koko suvun voimin. Ei vain nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän oli boomereita koko suvun voimin. Ei vain nuoria.
Lopeta jankkaaminen ja vääristely. Oletko ollut itse siellä? Olen nähnyt tämän aikaisemmilta vuosilta. Ne vähäiset määrät vanhempia eivät sotke!
Törkeätä.