Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lopetti yhteydenpidon kun vanha seksikumppanini pommitti minua yhteydenotoilla

Vierailija
01.05.2026 |

Tai en nyt tiedä voiko sanoa suoraan että pommitti, mutta otti säännöllisesti yhteyttä. Laittoi välillä viestiä ja pari kertaa soitti, kun tämä tapailumies oli paikalla. Usein tämä ex-seksikumppani oli yhteydenottoaikoihin humalassa.

Mies sitten sanoi, että ehkä on parempi, että jatkamme erillämme, kun minulla tuntuu olevan tuota rinnakkaiselämää, tai ainakin käsittelemättömiä juttuja. Hän ei suoraan sanonut viittaavansa noihin edellä mainittuihin tapauksiin, mutta kyllä se on helppo ymmärtää, että mistä on kyse.

Olen jotenkin tosi vihainen. Enkä tiedä miksi, mutta olen vihainen jossain määrin molemmille näistä miehistä. Toiselle siitä ettei päästä irti ja toiselle siitä, että sen perusteella näki ettei meillä ole tulevaisuutta. Tämä tapailumies oli ollut todella hyvä. Ehkä toinen mies elämässäni, josta voin sanoa, että tuntui rehdiltä ja hyvältä mieheltä. Toisaalta haluaisin vielä yrittää selvittää asiat, mutta toisaalta joku minussa sanoo, että onko se sen arvoista, kun laittoi välimme viileäksi ihan omasta aloitteestaan.

Tähän nyt ei välttämättä varmaa oikeaa vastausta olekaan, mutta mitä te tekisitte tilanteessani?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ymmärrän täysin miestä tuossa tilanteessa. En itsekään katselisi miestä joka roikkuu entisissä hoidoissa. Etenkin tuollainen entisen säätösi kaltainen humalassa soittelija menisi estoon jo ekan soiton jälkeen. 

Vierailija
22/26 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksisuhde erään miehen kanssa ja jos löytäisin miehen parisuhteeseen, niin tuo seksisuhde saisi jäädä heti. Kertoisin tälle, että löysin miehen ja seksisuhde ei jatku. Jos silti ottaisi yhteyttä, niin laittaisin estoon. 

Ap:n olisi pitänyt laittaa se mies estoon heti. Turha enää itkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi aidosti sinut vakavasti ottanu, hän olisi halunnut vielä keskustella  asioista. Sanoisin, että väistit luodin.

Vierailija
24/26 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde erään miehen kanssa ja jos löytäisin miehen parisuhteeseen, niin tuo seksisuhde saisi jäädä heti. Kertoisin tälle, että löysin miehen ja seksisuhde ei jatku. Jos silti ottaisi yhteyttä, niin laittaisin estoon. 

Eli miehet on sinulle kuin jotain käyttöesineitä. Sitten vielä naiset valittaa, että kuinka miehen on sikoja. Jep jep...

Vierailija
25/26 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet on sinulle kuin jotain käyttöesineitä. Sitten vielä naiset valittaa, että kuinka miehen on sikoja. Jep jep...

Lopeta tollo. Missään en kirjoittanut noin. Älä tee musta yhtään minkäänlaisia oletuksia. Mitä helvettiä se sulle kuuluu, jos mulla on seksisuhde jonkun miehen kanssa ja se on molemmille sopiva järjestely? Ei meistä paria tule ja se ei kuulu paskan vertaa muille.

Vierailija
26/26 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tollo. Missään en kirjoittanut noin. Älä tee musta yhtään minkäänlaisia oletuksia. Mitä helvettiä se sulle kuuluu, jos mulla on seksisuhde jonkun miehen kanssa ja se on molemmille sopiva järjestely? Ei meistä paria tule ja se ei kuulu paskan vertaa muille.

Ette käytä varmaan edes kumia ja sitten sen uuden kultsin kanssa vaan paljaalla työstäisitte, eikä uusi mies tietäisi historiasta mitään. Jep jep sanon edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän