Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta
Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi?
Kommentit (2138)
Vierailija kirjoitti:
Miksi deitata. Paska diili ..nainen tapaa sata miestä ..ekana kysytään paljon tienaat. Tosi romanttista.
Ennemmin syön hyvin ja matkustan kun maksan jonkun 100 munaa saaneen deittejä
Hyvällä onnella voisit olla nro 101, ajattele positiivisesti.
Tämä johtuu siittä että nykyajan naisten vaatimukset miehille on nostettu niin korkealle että tavallinen duunari tason mies ei naisille kelpaa ja tämä johtuu somesta kun suurimmalle osasta naisia tulee päivittäin viestejä miehiltä somesta samalla kun saa jatkuvasti huomiota miehiltä niin eihän naisen edes tarvi kelpuuttaa tavallista duunaria. Yhteiskunta on viimeiset 20 vuotta keskittynyt vain omistavan luokan etuihin ja hyötyihin jonka työläiset joutuu tekemään ja rahoittamaan samalla kun yhteiskunta on tämän saman ajan keskittynyt siihen että aina vaan harvemmalla ja harvemmalla on mahdollisuus edes omistaa oma asuntonsa.
Kun tavallinen duunari mies ei kelpaa naislle ja miehet ketkä naiset kelpuuttaa kelpaa myös muillekin naisille ja tästä johtuen naiset syyttää kaikkia miehiä sioiksi vaikka ainoastaan nämä pelimiehet mitä kaikki naiset haluaa kohtelee naisia huonosti niin miksi tavallinen duunari mies olisi parisuhde markkinoilla ja kun yhteiskunta on estänyt tavallisilta duunaritason miehiltä oman asunnon hankkimisen niin miksi olisi yhteiskunnassa joss ei mitään saa omistaa
Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuu siittä että nykyajan naisten vaatimukset miehille on nostettu niin korkealle että tavallinen duunari tason mies ei naisille kelpaa ja tämä johtuu somesta kun suurimmalle osasta naisia tulee päivittäin viestejä miehiltä somesta samalla kun saa jatkuvasti huomiota miehiltä niin eihän naisen edes tarvi kelpuuttaa tavallista duunaria. Yhteiskunta on viimeiset 20 vuotta keskittynyt vain omistavan luokan etuihin ja hyötyihin jonka työläiset joutuu tekemään ja rahoittamaan samalla kun yhteiskunta on tämän saman ajan keskittynyt siihen että aina vaan harvemmalla ja harvemmalla on mahdollisuus edes omistaa oma asuntonsa.
Kun tavallinen duunari mies ei kelpaa naislle ja miehet ketkä naiset kelpuuttaa kelpaa myös muillekin naisille ja tästä johtuen naiset syyttää kaikkia miehiä sioiksi vaikka ainoastaan nämä pelimiehet mitä kaikki naiset haluaa kohtelee naisia huonosti niin miksi tavallinen duunari mies olisi parisuhde markkinoilla ja kun yhteiskunta on estänyt tavallisilta duunaritason miehiltä oman asunnon hankkimisen niin miksi olisi yhteiskunnassa joss ei mitään saa omistaa
Ei naisissa ole mitään vikaa. Ei duunarin taso kelpaa minullekaan. Olen mieluummin työtön ja välttelen keinolla millä hyvänsä etten joudu roskahommiin.
Sen verran arvostan itseäni kuitenkin. On ok, tehdä noita parikymppisenä ja teininä, mutta aikuinen mies tarvitsee aikuisen rahat. Jos ei saa niitä, niin pyrkii sitten elämään ilman rahaa jotenkin. Nauttikoon ne joilla on hyvät työpaikat, mutta turha kuvitella että me muut mennään niihin hommiin, jotka ei kyllä muillekaan kelpaisi. Otetaan sitten täysi köyhyys mieluummin kuin menetetään sen lisäksi elämän viimeiet vuodet.
Avioliiton kariuduttua olen asunut yksin enkä ole kaivannut muutosta tähän tilanteeseen syystä että näkökulmastani katsoen potentiaalisia naisia on todella vähän, ja kun itsekin ikääntyy niin sitä miettii helposti että onko enää kannatusta päätyä suhteeseen. Tämä nykyaika edistää asiaa vain vikasuuntaan, koska ihmiset elävät enempi netissä ja satufantasioissaan kuin reaalimaailmassa, peilaten sitä millainen se unelmapartnerin pitäisi olla. Feministit painaa päälle ja odotetusti syystäkin. Koko ihmiskunta on enempi-vähempi patriarkaalisesti muotounut. Näen itsekin että ns. "macho-kulttuuri" on maailmankuvassaan hyvin kapeakatseinen. Ongelma on myös se että monet naiset vaativat "machoutta", nössö ei saa olla. Mielestäni pitäisi pohtia ihmisyyttä syvemmin, ei vain elää "trendi-maailmassa". Sekä miesten että naisten asenteissa on korjaamista. Nykyajan perusongelma on mielestäni se, että koko nykyinen maailmankuva on jotenkin hallitsematon, ikäänkuin puuttuu "työkalut" käsittää nopeaa muutosta, informaatiotulvaa jne. Tarvittaisiin aivan uudenlaista kriittisyyttä kaikissa asioissa. Eniten huolestuttaa nuoriso joiden juuret ja mallit otetaan somesta. Maailmankuvan hallitseminen on vaikeaa jo nykyisille vanhemmille, jotka eivät osaa opastaa jälkipolveaan. Näyttää siltä että tulevaisuudessakin ihmiset elävät enemmän yksin ja itse-keskeisemmin koska kokevat sen helpommaksi. Tämä tulevaisuuden kuva on koko maailmaa käsittävä kun väestö ikääntyy ja väkiluku vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Prismassa näkee tavallisten duunaritason miesten löytäneen naisen. Samoin havainto tuttavistani. Päätelmässäsi on siis virhe.
En pidä ihmisistä. Lisäksi 100% naisista, joiden kanssa olen ollut romanttisissa väleissä elämäni aikana, ovat osoittautuneet epäluotettaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetäydytään kaikki yhteiskunnasta ja deittailusta.
Maailmasta tulisi parempi paikka jos yhä useampi vetäytyisi yhteiskunnasta ja deittailusta.
Jos vetäytyy oikeasti yhteiskunnasta, ei sitten pitäisi olla oikeutettu mihinkään yhteiskunnan tarjoamaan. Ei työttömyystukea, ei asumistukea, ei lääkäreitä, ei julkista liikennettä.
Terve yhteiskunta suvaitsee myös niitä, jotka eivät halua kuulua siihen.
Jes, myönnetään kaikki loanheitto faktoina. Miehet ovat kaikki x, y ja z. Hyväksytään.
Miehet lopettavat kaiken, mikä on johtanut syytöksiin x, y ja z.
"Miehet ovat kadonneet yhteiskunnasta" on nyt se ongelma.
Hetkinen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Faktat on miesten mielestä "loan heittoa". Hauskaa varmasti elää noin irrallisena todellisuudesta."
Faktat on faktoja jos niille on osoittaa todisteita kuten vaikka tilastoja. Se että väittää jotain ei muuta sitä faktaksi.
En jaksa kädestä pitäen ja rautalangasta vääntäen moiselle paukapäälle asioita selvittää; sinulla on puhelin kädessä, googleta niitä tilastoja.
Todistuksen taakka on edelleenkin väitteen esittäjällä kuten on aina ollut. Käsky "googleta itse" kertoo että väitteen esittäjällä ei itsellään ole perusteeksi kuin mielikuva tai mielikuvitus.
Etkö siis osaa googlettaa vai mistä kiikastaa? Vai vielä "todistustaakka". Nyt ollaan vauvapalstalla, ei rikosoikeudenkäynnissä.
Sama todistuksen taakka on palstallakin. Muutenhan nämä keskustelut täyttyisivät trollien perättömistä väitteistä joille perusteena heitettäisiin "googlaa itse".
Jos väität jotakin niin edelleenkin on sinun tehtäväsi se väite perustella. Kuten aina ennenkin.
Ai kuten käenpoikaväitteet ja naisten harjoittama väkivalta? Koska näissä on ollut lähteet kerrottuna?
Ketju aloitettu 1.5.2026 ja vinkuminen täällä vain jatkuu. Eli näinpä paljon taas voi luottaa miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ikuinen myytti nainen on aina uhri, nainen on viaton prinsessa ei hän pysty väkivaltaan on niin suura paskaa kuin olla ja voi. Olen jo vanha mies joten tuon oman näkemykseni ja kokemukseni tähän aiheseen....
Nainen voi olla juonitteleva noita kuka valehtelee, vääntelee totutta saadaksen tahtonsa läpi tai vahingoitaakseen toista tai hänen mainettaan. Ei auta vaikka kuinka "uskovainen" olisi, se on monelle pelkää teatteria.
Eroprosessin aikana eräs nainen valehteli miehestään että on yrittänyt insestiä omien lapsiensa kanssa, onneksi ei mennyt läpi mutta lopputuloksena kumpikaan ei saanut lapsia vaan heidät sijoitettiin sijaiskoteihin, Uksovainen perhe oli siis kysessä.
Eräs nainen suuttui minulle niin kovin kun annoit pakit koska hän oli tottunut siihen että saa kenet vaan kenet hän haluaa....levitti minusta sen jälkeen perättömiä väiteitä että olisin yrittänyt väkisin häntä.
Aika oli 80-lukua, menin tutun poliisi miehen juttusille ja kerroin väite on silkaa valhetta koska olen homo (mitä kukaan ei silloin vielä tiennyt) ja sanoin että voin todistaa asian todeksi täällä laitoksella samantien sen kun laskette kaikki housunne alas.......asian oli loppuunkäsitelty sillä sekunnilla.
Kyseinen haaska sai virallisen merkinnän uhkailusta ja kiristyksestä paperihinsa. Toivottavasti oppi edes jotain siitä.
Miettikää yhtä tosi asiaa miksi naiset eivät koskaan tule toimeen keskenään esim töissä? AINA riitaa ja eripuraa. Miehet tulee toimeen.....
TAI.....kuka oli se varsinainen käärme raamatun paratiisissa kuka ei tottele mitään sääntöjä vaan tekee aina niin kuin itse haluaa???
Vanha homo vihaa naisia, eipä yllätä. Ihan tiedoksesi, usein naisilla on aika hyvä "gaydar" joten en usko että sinua on yksikään nainen sillä silmällä katsonut, olet ollut vain yksi tytöistä, et mies.
Sinulle tiedoksi, en ole vielläkään yksi tytöistä vaan olen iso, raamikas miehekäs mies ja naiset yrittävät vielläkin minua koska en pidä mitään Pride marsseja tiedottaakseni muille.
Naiset ovat vielläkin narsistisia juonittelijoita, ketkä eivät voi myöntää virheitään ja repivät tissivakoaan suuremmaksi kun töissä tulee mokattua.
Naurettavaa käytöstä ja pysyn heistä nykyään kaukana, kuitenkin heitä huolettaa kovin kuka peri rahani....vaikka heillä ei ole asiaan osutta eikä arpaa.
Ja kuka jatkuvasti rakentaa itsetuntonsa ulkonäön varaan ja ovat kauhuissaan kun vanhana eivät enää kelpaa? Kerjäävät jatkuvasti huomionosoitukia miehiltä....säälittävää.
Juujuu kaikki naiset...onneks ei miehet...valita ainakaan...palstalla..tai muuallakaan...yksikään mies, vain naiset, aina ja ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ikuinen myytti nainen on aina uhri, nainen on viaton prinsessa ei hän pysty väkivaltaan on niin suura paskaa kuin olla ja voi. Olen jo vanha mies joten tuon oman näkemykseni ja kokemukseni tähän aiheseen....
Nainen voi olla juonitteleva noita kuka valehtelee, vääntelee totutta saadaksen tahtonsa läpi tai vahingoitaakseen toista tai hänen mainettaan. Ei auta vaikka kuinka "uskovainen" olisi, se on monelle pelkää teatteria.
Eroprosessin aikana eräs nainen valehteli miehestään että on yrittänyt insestiä omien lapsiensa kanssa, onneksi ei mennyt läpi mutta lopputuloksena kumpikaan ei saanut lapsia vaan heidät sijoitettiin sijaiskoteihin, Uksovainen perhe oli siis kysessä.
Eräs nainen suuttui minulle niin kovin kun annoit pakit koska hän oli tottunut siihen että saa kenet vaan kenet hän haluaa....levitti minusta sen jälkeen perättömiä väiteitä että olisin yrittänyt väkisin häntä.
Aika oli 80-lukua, menin tutun poliisi miehen juttusille ja kerroin väite on silkaa valhetta koska olen homo (mitä kukaan ei silloin vielä tiennyt) ja sanoin että voin todistaa asian todeksi täällä laitoksella samantien sen kun laskette kaikki housunne alas.......asian oli loppuunkäsitelty sillä sekunnilla.
Kyseinen haaska sai virallisen merkinnän uhkailusta ja kiristyksestä paperihinsa. Toivottavasti oppi edes jotain siitä.
Miettikää yhtä tosi asiaa miksi naiset eivät koskaan tule toimeen keskenään esim töissä? AINA riitaa ja eripuraa. Miehet tulee toimeen.....
TAI.....kuka oli se varsinainen käärme raamatun paratiisissa kuka ei tottele mitään sääntöjä vaan tekee aina niin kuin itse haluaa???
Vanha homo vihaa naisia, eipä yllätä. Ihan tiedoksesi, usein naisilla on aika hyvä "gaydar" joten en usko että sinua on yksikään nainen sillä silmällä katsonut, olet ollut vain yksi tytöistä, et mies.
Sinulle tiedoksi, en ole vielläkään yksi tytöistä vaan olen iso, raamikas miehekäs mies ja naiset yrittävät vielläkin minua koska en pidä mitään Pride marsseja tiedottaakseni muille.
Naiset ovat vielläkin narsistisia juonittelijoita, ketkä eivät voi myöntää virheitään ja repivät tissivakoaan suuremmaksi kun töissä tulee mokattua.
Naurettavaa käytöstä ja pysyn heistä nykyään kaukana, kuitenkin heitä huolettaa kovin kuka peri rahani....vaikka heillä ei ole asiaan osutta eikä arpaa.
Ja kuka jatkuvasti rakentaa itsetuntonsa ulkonäön varaan ja ovat kauhuissaan kun vanhana eivät enää kelpaa? Kerjäävät jatkuvasti huomionosoitukia miehiltä....säälittävää.
On se toisilla miehillä raskasta. Toiset eivät onnistu edes juttelee naisten kanssa ja joku vanha homo (hänen oma ilmaisu) joutuu ravistelee naisia kimpustaan. On ne naiset sit kamalia.
Vierailija kirjoitti:
Ketju aloitettu 1.5.2026 ja vinkuminen täällä vain jatkuu. Eli näinpä paljon taas voi luottaa miehiin.
Vingu lisää, trolli
Vierailija kirjoitti:
Koen olevani puoliksi tällainen otsikossa mainittu mies. En ole vetäytynyt yhteiskunnasta vaan deittailusta. Olen keski-ikäinen ja suht hyvin toimeentuleva, ujo ja vähän herkkä. Kaksi erittäin pitkää parisuhdetta (12 ja 10 vuotta) takana ja niiden jälkeen muutama lyhyempi epämääräinen juttu. Hoidan kotityöt 100% ja osaan huolehtia itsestäni, rahoistani sekä ikääntyvistä vanhemmistani. Viihdyn oikein hyvin itsekseni, vaikka muuten sosiaalinen olenkin ja minulla on paljon läheisiä ystäviä. Aloitteellisuuden suhteen olen luovuttanut.
En pelaa mitään parisuhdepelejä enkä edes osaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa, ja siksi minä ilmeisestä vaikutan tylsältä ja helpolta ja siten epäkiinnostavalta. Olen myös kuullut olevani varasijalla! Tämä kaikki on ihan ok minulle, vaikka sattuuhan se joka kerta kun joutuu pettymään, mutta en siis syytä naisia mistään. Useimmiten asiat ei natsaa ja väkisin ei pidä alkaa olemaan yhdessä. En myöskään kuvittele itsestäni tai ulkonäöstäni liikoja.
Moderneissa naisissa on se upea piirre että myös he osaavat olla aloitteellisia. Minut on kirjaimellisesti haettu kotoa jo kahdesti ja se passaa minulle, koska mikään ei tunnu niin hyvältä kuin olla naisen romanttisen kiinnostuksen kohde. En minä halua pohtia, että olenko tarpeeksi kiinnostava tuon mielestä tai jos sanon tälle näin niin onko se ahdistelua. Minulle pitää sanoa asiat suoraan, koska en minä huomaa näkymättömiä vihjeitä, kehonkieltä tai merkitseviä katseita. Olen niiden suhteen kömpelö ja siksi on parempi olla vaan ja odottaa, että joku tulee ja vie.
Ihan kiva teksti muuten, mutta et ihan vertaudu aloituksen kaltaisiin, kun olet ollut elämässä jo 22v parisuhteissa. Oletettavasti et samanaikaisesti, niin suurimman osan ikuisuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla joka tuutista saa kuulla että "miehet on pahoja ihmisiä" niin miksi pyöriä seuduilla missä ei ole haluttu? En kaipaa draamaa elämääni.
No kyllä me naiset tajutaan ettei kaikki miehet ole pahoja näemme näitä mukavia työpaikoilla, opinnoissa ja harrastuksissa tai vaikka naapurissa.
Eli ei pidä sekoittaa sitä median ja nettikeskustelujen pahaa siihen normitodellisuuteen.
Sen sijaan tuntuu että juurikin kaikki netissä oleva vääristynyt maailma sekoittaa ihmisten mieltä ja ajatuksia.
En tiedä mutta näin olen asian mieltänyt ja nyt kun tiedetään ettei nämä some yhtiöt kuten Meta ym. haluais edes poistaa niitä hirveyksiä mitä siellä on koska kasvattavat sillä biljooniaan niin tietty se näyttäytyy sellaisena vääristyneenä rinnakkais todellisuutena ikävä kyllä.
Tosin sillä voi olla joihinkin ihmisiin vaikutus tehdä samoja inhottavia asioita mutta uskon kuitenkin että suurin osa on ns. normaaleja toisten kanssa hyvin toimeentulevia ja muiden elämää arvostavia.
Aamen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuka tässä on väkivallasta puhunut? Ja ollaanpa rehellisiä, suurin osa teistä on väkivaltaisia, rikostilastot sen todistaa. "
Suurin osa miehistä ei ole väk ivaltaisia, mutta suurin osa väk ivallan tekijöistä on miehiä.
Väärin. Suurin osa väkivaltarikoksista tuomituista on miehiä. Tämän me tiedämme, mutta muu ei ole niin selkeää. Naisten miehiin kohdistamaa väkivaltaa ei juuri koskaan ilmoiteta poliisille.
Näitä tilastoja ei tehdä pelkästään tuomioiden perusteella. Näitä tehdään myös nimettöminä kyselyinä, jolloin kokemuksistaan kertovat hekin, jotka eivät koskaan rikosilmoitusta tee tai sairaalahoitoa ole tarvinnut. Kyselyt tehdään eri Euroopan maissa.
"No kyllä me naiset tajutaan ettei kaikki miehet ole pahoja näemme näitä mukavia työpaikoilla, opinnoissa ja harrastuksissa tai vaikka naapurissa.
Eli ei pidä sekoittaa sitä median ja nettikeskustelujen pahaa siihen normitodellisuuteen.
Sen sijaan tuntuu että juurikin kaikki netissä oleva vääristynyt maailma sekoittaa ihmisten mieltä ja ajatuksia.
En tiedä mutta näin olen asian mieltänyt ja nyt kun tiedetään ettei nämä some yhtiöt kuten Meta ym. haluais edes poistaa niitä hirveyksiä mitä siellä on koska kasvattavat sillä biljooniaan niin tietty se näyttäytyy sellaisena vääristyneenä rinnakkais todellisuutena ikävä kyllä.
Tosin sillä voi olla joihinkin ihmisiin vaikutus tehdä samoja inhottavia asioita mutta uskon kuitenkin että suurin osa on ns. normaaleja toisten kanssa hyvin toimeentulevia ja muiden elämää arvostavia."
Päivä päivältä on enemmän niitä, jotka eivät arvosta toisia ihmisiä, vaan näkevät heidät jonain välineenä tai hyväksikäytettävänä. Vähintään suhtautuvat toiseen kuin kertakäyttövaatteeseen - käytetään vähän aikaa ja sitten vaihtoon.
Mitään ei kyetä antamaan, mutta itse pitäisi saada kaikki. Vaativat koko ajan enemmän, vaikka eivät edes tiedä, mitä haluavat. Kaikki deittisovellukset, nettisivut ja mediat (ainakin suurin osa) vieläpä korostavat tuota kertakäyttökulttuuria.
Ihmiset tekevät itsestään kertakäyttötavaraa, mutta toimivat ihan kuin tämä sääntö koskisi kaikkia muita paitsi heitä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuka tässä on väkivallasta puhunut? Ja ollaanpa rehellisiä, suurin osa teistä on väkivaltaisia, rikostilastot sen todistaa. "
Suurin osa miehistä ei ole väk ivaltaisia, mutta suurin osa väk ivallan tekijöistä on miehiä.
Väärin. Suurin osa väkivaltarikoksista tuomituista on miehiä. Tämän me tiedämme, mutta muu ei ole niin selkeää. Naisten miehiin kohdistamaa väkivaltaa ei juuri koskaan ilmoiteta poliisille.
Näitä tilastoja ei tehdä pelkästään tuomioiden perusteella. Näitä tehdään myös nimettöminä kyselyinä, jolloin kokemuksistaan kertovat hekin, jotka eivät koskaan rikosilmoitusta tee tai sairaalahoitoa ole tarvinnut. Kyselyt tehdään eri Euroopan maissa.
Lukuisat ihmiset jättävät silti kertomatta kokemastaan. Lukuisat ihmiset myös valehtelevat. Iso osa valehtelee jopa itselleen. Anonyymissä kyselyssä kun on sellainen valuvika, että ei oikeasti tiedä, onko vastaaja mies, nainen vai jotain muuta. Nykyään voi olla vaikka botti.
Vierailija kirjoitti:
"1) et ole ollut töissä. 2) jos noin olisi muka tapahtunut, niin miksi et muka kyennyt itseäsi puolustamaan? Todennäköisesti olet kaksi kertaa isokokoisempi kuin se nainen.
Oma vika, vätys."
Olet oikeassa. Olen vähintään 50% tätä naista kookkaampi. Tiedän kokemuksesta, että pieninkin ele häntä kohtaan (vaikka vain itsepuolustukseksi) olisi tarkoittanut sitä, että olisin itse joutunut syytetyksi pahoinpitelystä. Koska olen mies. Ja siksi että aina on joku kaltaisesi luuseri "todistamassa" kuinka väkivaltaisia "miehet" ovat.
On muuten huolestuttavaa, kuinka jopa tämän paikan moderaattorit puolustelevat (ja kieltävät tuomasta ilmi) naisten väkivaltaisuutta.
Kai teit rikosilmoituksen? Ei työterveys ole tuossa se oikea osoite, vaan poliisilaitos. Ja jos et tehnyt ilmoitusta, mikset?
Sie oot ihan luusganoni. Siust ei ennee tuu ikinä mittee. Sie oot hukattu paper venhe, emmie ees voi neuvoo korkkii panee kii, ku miust tuntuu et sie oot ihan selevin piä seinähullu.