Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta

Vierailija
01.05.2026 |

Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi? 

Kommentit (2138)

Vierailija
1221/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vielä edes pannaan? Miesten tulisi lopettaa työnteko niin loppu viimeinenkin mieshen velvoite. Mitä on enää menetettävänä? Ei lapsia, ei rakkautta, ei omaisuutta. Ainoa, mitä edelleen palvellaan, on abstrakti velvollisuus ja toisten odotukset. Kun yhteiskunta ei tarjoa mitään niin ihan sama. Tulevaisuus ei enää kuulu niille, jotka maksavat laskun, vaan niille, jotka vetäytyvät ja elävät oman elämänsä ehdoilla.

Mut hei MGTOW. Mene sinäkin, jos olet mies, äläkä ulise täällä naismammojen kanssa. Hus MGTOW

Vierailija
1222/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä aika absurdi käsite koko vetäytyminen. Puoli elämää mennyt ja ei ole tähänkään mennessä semmosta deittailua josta vetäytyä pois. Asiaan vaikuttanee se, että en ole syntynyt pitkäksi ja komeaksi ja on joutunut kärsimään kiusaamisesta ja syrjinnästä varsinkin ihan tarpeeksi per elämä. Miehenä joutuu niin helposti semmoseen syrjinnän kierteeseen, ettei moni edes tajua. Kuitenkin koulut käyty ja töitä tehty ja salilla käyty aina. Ette te kauaa minun elämääni kestäisi.

Ketkä te? Meitä on paljon, jotka olemme opiskelleet, työelämässä ja jopa salilla tulee käytyä. Meitä monia on myös kiusattu. Ssilti tässä elellään ihan normisti. Yhteiskunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän naiset on muuttuneet niin kauheaksi miehiä kohtaan että miesten ei kannata tavoitella ja itsehän naiset on vuosia kieltäneet miehiä lähestymistä. 

Miten tämä deittailu pitäisi tapahtua kun miehet ei saa lähestyä naisia, naiset vihaa miehiä ja naiset ei todellakaan suostu lähestymään miehiä?

Erikoista, et on noin vaikeaa. Edelleen kaikki minun tuntemat alle/yli kolmekymppiset ovat parisuhteissa. Eivät siis deittaile, vaan elävät yhteistä arkea, lapsia jo useilla 1 tai 2. Mikähän näillä on sit ollut taikasanana, että ovat toisensa löytäneet, jos kerran enää ei saisi lähestyä? Olisko jotain sellaista, että ovat osanneet kohdata toisensa jotenkin oikein. Mitähän se olis, jotain ei-tökeröä...

Suurin osa on tässä 'ansassa' koska näin kuuluu tehdä.

Toisilla taas on pakonomainen tarve lisääntyä

joka osaltaan sumentaa kaiken loogisen ajattelun.

Niin en tiedä, kuinka moni on ansassa. Tämä minun tuttavapiiri kyl ihan vapaaehtoisesti näin elävät. 

Vähän hassu asenne, että he jotka sitten elävät perusperhe-elämää parisuhteineen päivineen, ovatkin "ansassa". Kuulostaa lapselliselta: emmää olis tahtonutkaa, kun ihan tyhmää elämää tollanen..." Itkupotkutaivari.

Vierailija
1224/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa pillua en tee töitäkään

Vierailija
1225/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa pillua en tee töitäkään

Onko känkkäränkkä?

Sehän se onkin elämän tarkoitus, jahdata naisten elimiä.

Jospa kasvat aikuiseksi, ja opettelet käyttämään sitä pään sisällä olevaa elintä.

Vierailija
1226/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh äipät paniikissa edes juntit eivät ala elättäjäksi.

Vierailija
1227/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yh äipät paniikissa edes juntit eivät ala elättäjäksi.

Sanoo jonne ketjussa, missä miehet valittavat elämäänsä ilman suhteita. Just joo.

Vierailija
1228/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla mitenkään naisten älyttömät odotukset siitä että mies maksaa kaiken ja mahdollisen eron sattuessa nainen vie vielä lapset asunnnon ja muustakin puolet. Suomessa avioliitoista noin 50% päätyy eroon joten olisitko itse valmis heittämään kolikkoa koko elämäsi suhteen?

Vierailija
1229/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla mitenkään naisten älyttömät odotukset siitä että mies maksaa kaiken ja mahdollisen eron sattuessa nainen vie vielä lapset asunnnon ja muustakin puolet. Suomessa avioliitoista noin 50% päätyy eroon joten olisitko itse valmis heittämään kolikkoa koko elämäsi suhteen?

Jos sitä pelkää, tekee avioehdon ja jättää lapset tekemättä. Eikö niin?

Vierailija
1230/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn todella hyvin yksin. Löytyy säästöjä ym, joten ei tarvitse mennä töihin. En kaipaa enää seuraa, enkä todellakaan vakituista tyttöystävää/vaimoa ym. 

Ihanaa kun saa olla itse oman elämänsä herra, tehdä mitä haluaa milloin haluaa eikä tarvitse kuunnella kenenkään mielipidettä. 

Olen myös muutenkin pettynyt ihmissuhteisiin, paljon huonoja kokemuksia, joten olen tullut siihen tulokseen että perhe-elämä on aikamoisen yliarvostettua.

Vierailija
1231/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn omissa oloissani, ei siinä sen ihmeempää. 

Palkasta jää reilusti säästöön ja sijoituksiin, ei tarvitse rahoittaa kenenkään koiraharrastusta taikka tavoitella maaseudulta punaista tupaa/kultaistanoutajaa/farmari-volvoa. Saan katsoa mitä elokuvia tahdon, kuunnella musiikkia milloin tahdon, poltella tai ryypätä milloin tahdon, nukkua pitkään kun on vapaata töistä jne. Saan sisustaa asuntoni miten tahdon, kukaan ei valita kun hifi-laitteideni värisävy ei käy yksiin keittiön patalappujen kanssa. Kaverit ovat tervetulleita luokseni, niiden kanssa voin pelailla, katsoa leffoja ja tilata vaikka pizzaa. 

Tämä, parisuhdetta ei tarvita mihinkään nykyaikana. 

Vierailija
1232/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yhteiskunnasta voi vetäytyä?

Minäkin haluaisin mielelläni vetäytyä yhteiskunnasta.

N27

Rupea erakoksi. Suomessahan on historian aikana ja edelleenkin useita miehiä erkkoina tuolla ns. "hevonkuusessa". Ja joitankin naisiakin!

Vierailija
1233/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin 20 vuotta kuunnelut kuinka olen väärässä kaiken aikaa. Tienaan tuplat vaimooni nähden ja olen päärahoittaja kaikelle hulluudelle.

Mun vappu

Perjanta:

Pesin ja korjasin takapihan terassin grillin piha-aidan siivosin ja tamppasin kalusteet.

Jonka jälkeen tein grillaukset perheelle. Possua makkaraa maissia bataattia kebabbia, sekä Chiapattaa.

Vaimo ei sanonut mitään. Lapset eivät sanoneet mitään. Käytin aikaani tähän noin 12 tuntia + rahaa pullon uusinnat, ja tarvikkeet + grillattavat.

Lauantai

Tein aamulla risoton 07:00

Lähdin vaihtamaan äidille renkaat autoon.

Vaimo huusi perään että tytär tarvitsee minun autoani mennäkseen treeneihin. Ei kiinnostanut että olen menossa auttamaan vanhaa äitiäni. Kutsuin samalla äitini näkemään lapsen lapsiaan ja grillaatiin puhtaalla takapihalla.

Vaimon ainoa kommentti, "tässä risotossa on liikaa suolaa"

Sunnuntaina: maksoin 2 lapsen ja heidän kavereiden linnanmäki päivän.

Ei yhtä kiiitoksen sanaa keneltäkään, 400€ meni ja koko päivä.

Tervettä olla miehenä poissa tällaisesta elämästä.

Aika, taidot rahat menee, vastineeksi saat vinoilua ja kielteistä arvostelua

Vierailija
1234/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn todella hyvin yksin. Löytyy säästöjä ym, joten ei tarvitse mennä töihin. En kaipaa enää seuraa, enkä todellakaan vakituista tyttöystävää/vaimoa ym. 

Ihanaa kun saa olla itse oman elämänsä herra, tehdä mitä haluaa milloin haluaa eikä tarvitse kuunnella kenenkään mielipidettä. 

Olen myös muutenkin pettynyt ihmissuhteisiin, paljon huonoja kokemuksia, joten olen tullut siihen tulokseen että perhe-elämä on aikamoisen yliarvostettua.

Sepä se. Monella on harhakuvitelmia siitä, että seurustelu ja avioliitto tuo onnen, mutta ei puolet liitoista päädy eroon turhan takia.

Ei kannata etsiä elämäänsä ulkopuolista "onnellistuttajaa", vaan tehdä omasta elämästään sellaista, missä on onnellinen.

Vierailija
1235/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yhteiskunnasta voi vetäytyä?

Minäkin haluaisin mielelläni vetäytyä yhteiskunnasta.

N27

Rupea erakoksi. Suomessahan on historian aikana ja edelleenkin useita miehiä erkkoina tuolla ns. "hevonkuusessa". Ja joitankin naisiakin!

Kuuluisimpien mukaan on perustettu jopa raja-asemia (Raja-Jooseppi)!

Vierailija
1236/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite ainakin 20 vuotta kuunnelut kuinka olen väärässä kaiken aikaa. Tienaan tuplat vaimooni nähden ja olen päärahoittaja kaikelle hulluudelle.

Mun vappu

Perjanta:

Pesin ja korjasin takapihan terassin grillin piha-aidan siivosin ja tamppasin kalusteet.

Jonka jälkeen tein grillaukset perheelle. Possua makkaraa maissia bataattia kebabbia, sekä Chiapattaa.

Vaimo ei sanonut mitään. Lapset eivät sanoneet mitään. Käytin aikaani tähän noin 12 tuntia + rahaa pullon uusinnat, ja tarvikkeet + grillattavat.

Lauantai

Tein aamulla risoton 07:00

Lähdin vaihtamaan äidille renkaat autoon.

Vaimo huusi perään että tytär tarvitsee minun autoani mennäkseen treeneihin. Ei kiinnostanut että olen menossa auttamaan vanhaa äitiäni. Kutsuin samalla äitini näkemään lapsen lapsiaan ja grillaatiin puhtaalla takapihalla.

Vaimon ainoa kommentti, "tässä risotossa on liikaa suolaa"

Sunnuntaina: maksoin 2 lapsen ja heidän kavereiden linnanmäki päivän.

Ei yhtä kiiitoksen sanaa keneltäkään, 400€ meni ja koko päivä.

Tervettä olla miehenä poissa tällaisesta elämästä.

Aika, taidot rahat menee, vastineeksi saat vinoilua ja kielteistä arvostelua

Mites vaimon vappu?

Vierailija
1237/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök seksi on inhaa tykkään mielummin kun on ihastumisen kutkuttavaa tunnetta ja toisesta välittämistä

Vierailija
1238/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä aika absurdi käsite koko vetäytyminen. Puoli elämää mennyt ja ei ole tähänkään mennessä semmosta deittailua josta vetäytyä pois. Asiaan vaikuttanee se, että en ole syntynyt pitkäksi ja komeaksi ja on joutunut kärsimään kiusaamisesta ja syrjinnästä varsinkin ihan tarpeeksi per elämä. Miehenä joutuu niin helposti semmoseen syrjinnän kierteeseen, ettei moni edes tajua. Kuitenkin koulut käyty ja töitä tehty ja salilla käyty aina. Ette te kauaa minun elämääni kestäisi.

Ketkä te? Meitä on paljon, jotka olemme opiskelleet, työelämässä ja jopa salilla tulee käytyä. Meitä monia on myös kiusattu. Ssilti tässä elellään ihan normisti. Yhteiskunnassa.

Kiusattiin muakin 3-9 luokat ja silti oli kiinnostuneita tyttöjä, venähdin pituutta vasta rippikoulun jälkeisenä kesänä ja olin alipainoinen. Ei se ulkomuodosta ole kiinni, vaan luonteesta. Jos olet ulospäinsuuntautunut ja et ole mikään naisia haukkuva ja h*oritteleva poika/mies, etkä rasisti kallu niin helposti saa parisuhteen. 19-vuotiaana menin vielä salille ja treenasin hieman lihaksia, en kuitenkaan mitään bodari tyylin lihaksia ja oli vientiä. Ei kannata viettää aikaa siellä ylilaudalla ja kuunnella miehiltä, minkälainen miehen täytyisi olla. Sillä pääsee jo pitkälle.

Vierailija
1239/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ilmiö johtuu - näitä kommentteja kun lukee, niin syvästä vihasta ja inhosta naisia kohtaan. Hyvä, että tajuatte vetäytyä ettekä pura tuota toisiin ihmisiin.

En vihaa naisia, mutta en myöskään koe että elämäni olisi mitenkään parempaan kaikkien oikkujen kanssa, itseasiassa se olisi todella huonoa niin.

Lainaamasi kommentti ei sitten koskenut sinua, vaan näitä, joiden ulostulot tihkuvat vihaa ja inhoa naisia kohtaan. Myönnettäköön, etten jaksanut montaa sivua noita taaksepäin kahlata, olisiko siellä ollut jotain muutakin näkemystä.

Se, ettei jaksa toisten oikkuja - sukupuolesta riippumatta - on täysin normaalia. Onneksi pitkälti voi elämässä seuransa valita.

Minä näen täällä palstalla todella paljon miesten haukkumista ja ihan yleisestikkin, joten tämäkään ei ole sukupuolikysymys. Tottakai siinä sanotaan sitten puolin ja toisin. Lopulta kaikki ovat sitten yksin ja hyvä niin.

Tässä ketjussa kysyttiin, miksi miehet ovat vetäytyneet deittailusta. Monien kommenttien perusteella yksi selkeä syy on se, että kyseiset miehet syvästi vihaavat ja inhoavat naisia.

Yleisesti ottaen netti on täynnä milloinkin kenenkin haukkumista. Vaikeaksi menisi, jos sen perusteella sanoutuisi irti elämästä ja linnoittautuisi yksinään märehtimään, kuinka paskoja kaikki ovat.

Jotku miehet vihaavat naisia koska naiset kohtelee heitä kuin alinta ihmisissaastaa, Suomessa se on ihan normi. Mutta vain naisella saa olla negatiivisia tunteita vastakkaista sukupuolta kohtaan, miehet eivät saa muuta kuin ylistää naisia maasta taivaaseen. Suurin osa miehistä vetäytyy, mutta sekin on väärin kuinkas muutenkaan, saamme täälläkin toki lukea satoja viestejä kuinka arvoton tälläinen mies on, hänen pitää muuttua ja nuolla naisten buutsit puhtaaksi ja alistua, nöyrtyä, muovata itsensä naisjumalatteren mieleiseksi. Naiselta ei taas vaadita mitään, riitää että on nainen, siinäpä se jotakuinkin on, nainen saa olla luonteeltaan ja ulkonäöltään niin vastenmielinen kuin haluaa.

En minä ole naisenakaan kyllä "saanut" olla sellainen kuin haluan muuten kuin yksin ollessani. Muilla ihmisillä on aina odotuksensa, esim. minä kasvoin siihen, että pitää olla kiltti ja herttainen (tahdoton ja mielistelevä), suorittaa elämässä, mitä muut sanelevat, vihan ilmaisu (eli omien rajojen puolustaminen) on suurin rikos, jonka naisena voi tehdä. Onneksi aikuisena voi opetella näistä vaatimuksista ulos, toki täytyy olla valmis menettämään ne ihmiset, jotka eivät sinusta omana itsenäsi välitä.

Ja ainakin oma kokemukseni suomalaisesta normista on ollut se, että naiset hyysäävät miehiä viimeiseen saakka. Nuoremmat toki nykyään ilmeisesti vähemmän, itsekin ajattelin jo lapsena, etten todellakaan ryhdy yhdenkään miehen palvelijaksi, kun tuollaisia suhteita lähipiirissä vierestä todistin. Käsittämättömiä järjestelyjä.

80-90% suomalaisista miehistä on täysin arvottomia. Ei heillä ole mitään arvoa, muuta kuin maksaa veroja, jollain tavalla pitää yhteiskunta pyörimässä. Naiset eivät oikeasti ymmärrä minkälaista tavallisen miehen elämä on, koiriakin kohdellaan paremmin. On absurdia lukea näitä viestejä, katsos kun suurin osa miehistä ei kuulu siihen joukkoon miehiä joilla on arvoa. 

Kunpa joskus tajuaisitte kuinka arvottomina miehiä pidetään, näkymättömiä, ei mitään arvoa. Sitten te ihmettelette kun miehet vetäytyy tai joku mies haistattaa paskat ja keskittyy ihan muihin juttuihin. Lopuksi haluan vielä sanoa, ei kukaan ei odota mitään muutosta, mikään ei tule muuttumaan, miehet tässä maassa on arvottomia hautaan asti. Mielellään niin että kuolevat pois kuleksimasta kuormittamatta liikaa palveluita, kun heitä ei enää tarvita jossain paskahommissa.

Miten tämä arvottomuus ilmenee? Muuten kuin siten, että yhteiskunta kyykyttää työttömiä ja muita tukia tarvitsevia, mitä se tekee juuri samoin vastaavassa tilanteessa oleville naisillekin.

Toistaiseksi ainoa tähän tullut vastaus oli se, että on oltu huolissaan naisten työttömyyden lisääntymisestä (samaan aikaan kun on oltu huolissaan myös miesten työttömyyden lisääntymisestä). Musta se ei oikein kerro siitä, että miehiä pidettäisiin jotenkin arvottomina.

Vääristelit jutun täydellisesti. Oletko nainen?

Joku pilasi sinun hyvän uhriutumisen kertomalla faktat. Onhan se ikävää, kun lehdet uutisoi asioita, jotka eivät sovi sinun naisviha-agendaan.

Et oikein nyt osaa tuota spinnailuharrastusta kunnolla. 

Mutta ei se mitään, olet nainen eikä sinun tarvitsekaan. Sinulla on värkki jalkojen välissä joka takaa sen, että ainakin joku himoissaan oleva mies on valmis julistamaan että olet oikeassa, ja muuta et tarvitsekaan todisteeksi. 

Kun ei ole mitään asiallista argumenttia, käydään henkilöön. Ja naisvihan oksentaminen on aina varma keino siihen. 

Miesviha on sitä "parempaa" vihaa?

-sivusta

Vierailija
1240/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ilmiö johtuu - näitä kommentteja kun lukee, niin syvästä vihasta ja inhosta naisia kohtaan. Hyvä, että tajuatte vetäytyä ettekä pura tuota toisiin ihmisiin.

En vihaa naisia, mutta en myöskään koe että elämäni olisi mitenkään parempaan kaikkien oikkujen kanssa, itseasiassa se olisi todella huonoa niin.

Lainaamasi kommentti ei sitten koskenut sinua, vaan näitä, joiden ulostulot tihkuvat vihaa ja inhoa naisia kohtaan. Myönnettäköön, etten jaksanut montaa sivua noita taaksepäin kahlata, olisiko siellä ollut jotain muutakin näkemystä.

Se, ettei jaksa toisten oikkuja - sukupuolesta riippumatta - on täysin normaalia. Onneksi pitkälti voi elämässä seuransa valita.

Minä näen täällä palstalla todella paljon miesten haukkumista ja ihan yleisestikkin, joten tämäkään ei ole sukupuolikysymys. Tottakai siinä sanotaan sitten puolin ja toisin. Lopulta kaikki ovat sitten yksin ja hyvä niin.

Tässä ketjussa kysyttiin, miksi miehet ovat vetäytyneet deittailusta. Monien kommenttien perusteella yksi selkeä syy on se, että kyseiset miehet syvästi vihaavat ja inhoavat naisia.

Yleisesti ottaen netti on täynnä milloinkin kenenkin haukkumista. Vaikeaksi menisi, jos sen perusteella sanoutuisi irti elämästä ja linnoittautuisi yksinään märehtimään, kuinka paskoja kaikki ovat.

Jotku miehet vihaavat naisia koska naiset kohtelee heitä kuin alinta ihmisissaastaa, Suomessa se on ihan normi. Mutta vain naisella saa olla negatiivisia tunteita vastakkaista sukupuolta kohtaan, miehet eivät saa muuta kuin ylistää naisia maasta taivaaseen. Suurin osa miehistä vetäytyy, mutta sekin on väärin kuinkas muutenkaan, saamme täälläkin toki lukea satoja viestejä kuinka arvoton tälläinen mies on, hänen pitää muuttua ja nuolla naisten buutsit puhtaaksi ja alistua, nöyrtyä, muovata itsensä naisjumalatteren mieleiseksi. Naiselta ei taas vaadita mitään, riitää että on nainen, siinäpä se jotakuinkin on, nainen saa olla luonteeltaan ja ulkonäöltään niin vastenmielinen kuin haluaa.

En minä ole naisenakaan kyllä "saanut" olla sellainen kuin haluan muuten kuin yksin ollessani. Muilla ihmisillä on aina odotuksensa, esim. minä kasvoin siihen, että pitää olla kiltti ja herttainen (tahdoton ja mielistelevä), suorittaa elämässä, mitä muut sanelevat, vihan ilmaisu (eli omien rajojen puolustaminen) on suurin rikos, jonka naisena voi tehdä. Onneksi aikuisena voi opetella näistä vaatimuksista ulos, toki täytyy olla valmis menettämään ne ihmiset, jotka eivät sinusta omana itsenäsi välitä.

Ja ainakin oma kokemukseni suomalaisesta normista on ollut se, että naiset hyysäävät miehiä viimeiseen saakka. Nuoremmat toki nykyään ilmeisesti vähemmän, itsekin ajattelin jo lapsena, etten todellakaan ryhdy yhdenkään miehen palvelijaksi, kun tuollaisia suhteita lähipiirissä vierestä todistin. Käsittämättömiä järjestelyjä.

80-90% suomalaisista miehistä on täysin arvottomia. Ei heillä ole mitään arvoa, muuta kuin maksaa veroja, jollain tavalla pitää yhteiskunta pyörimässä. Naiset eivät oikeasti ymmärrä minkälaista tavallisen miehen elämä on, koiriakin kohdellaan paremmin. On absurdia lukea näitä viestejä, katsos kun suurin osa miehistä ei kuulu siihen joukkoon miehiä joilla on arvoa. 

Kunpa joskus tajuaisitte kuinka arvottomina miehiä pidetään, näkymättömiä, ei mitään arvoa. Sitten te ihmettelette kun miehet vetäytyy tai joku mies haistattaa paskat ja keskittyy ihan muihin juttuihin. Lopuksi haluan vielä sanoa, ei kukaan ei odota mitään muutosta, mikään ei tule muuttumaan, miehet tässä maassa on arvottomia hautaan asti. Mielellään niin että kuolevat pois kuleksimasta kuormittamatta liikaa palveluita, kun heitä ei enää tarvita jossain paskahommissa.

Ehkä mun tuntemat miehet ovat sit kaikki poikkeus säännöstä, mutta kyllä heitä arvostetaan ja se myös heille kerrotaan. Mm. työn yhteydessä. Heillä on terve itsetunto ja ottavat vastuun elämästään. Kaikki me kohdataan ajoittain myös ikäviä ihmisiä. Sellaista se on, elämä.

Se että tuurilla oma äiti arvostaa (no ei edes oikeasti) ei tarkoita että kukaan muu arvostaisi. On turvallista sanoa että kaikki naiset vihaavat tuntemiasi miehiä.

Erikoista, jos näin olisi, kun se ei näy yhtään missään oikeassa elämässä. Lähinnä palstalla joku (tai siis tää yks tietty) jankuttaa, kuinka naiset vihaa miehiä (miksi edes luulee tietävänsä naisten ajatukset, kun ei tunne yhtään naista). Väität siis, että me perheiden naiset näytellään hyvin rakastavaa, kun miehet menee halpaan, mutta oikeasti vihataan. Ja töissään, mistä saavat palautetta, on se naisilta tulleena pelkkää näytelmää. Jaahas, vai niin. Oot kyl hupiukko "logiikkasi" kanssa.

Miten tuo eroaa omista väitteistäsi?

-eri