Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta

Vierailija
01.05.2026 |

Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi? 

Kommentit (2138)

Vierailija
941/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät suostu lähtemään naisen kanssa mihinkään, mitä nainen ehdottaa. Vastaus on aina ei. 

Ja ei saa ottaa kääpiökania lemmikiksi, se kuulemma haisee.

Kaikki asiat te kiellätte naisilta.

Ja taas nainen haukkumassa miehiä, puhuen aiheen ohi. 

Vierailija
942/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät suostu lähtemään naisen kanssa mihinkään, mitä nainen ehdottaa. Vastaus on aina ei. 

Ja ei saa ottaa kääpiökania lemmikiksi, se kuulemma haisee.

Kaikki asiat te kiellätte naisilta.

Ihan vain tiedoksi, että sun ei ole mikään pakko olla tollaisen miehen kanssa.

Onko muka jossain mies, joka ei sano joka asiaan ei?

Miksi ei saa ottaa kääpiökania? :O kanit on kivoja ja pehmoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haukkuvat ylipainoisia naisia. Palstalla on aiheesta monta ketjua.

Vierailija
944/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisilla ole nykyään rahaa ostaa edes uusia vaatteita eikä meikkejä, joten me emme voi lähteä treffeille.

Mulla on raskausarpia ja en halua, että miehet näkevät niitä, joten en voi mennä treffeille. Miehet ovat sanoneet myös täällä palstalla, että raskausarvet ovat rumia.

tyttö hyvä, ei treffeillä ole pakko olla alasti

olen eri, mutta mua rupesi naurattamaan tämä ajatus, että mennään treffeille niin, että päätetään jo etukäteen, ettei tule ikinä olemaan toisen nähden alasti. Luulen, että toi lähtökohta voisi vähän karsia treffikumppaneita.

Vierailija
945/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei halua seurustella naisen kanssa, jolla on lemmikki. Miehet eivät tykkää nukkua naisen kanssa samassa sängyssä, jos kissakin tulee yöllä sänkyyn nukkumaan. Joten asun sitten kissan kanssa ilman miestä.

Minä miehenä makaan kissan kanssa sängyssä tällä hetkellä. Kivasti kehrää tuossa ja on pehmonen turkki. :)

Vierailija
946/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei halua seurustella naisen kanssa, jolla on lemmikki. Miehet eivät tykkää nukkua naisen kanssa samassa sängyssä, jos kissakin tulee yöllä sänkyyn nukkumaan. Joten asun sitten kissan kanssa ilman miestä.

Minä miehenä makaan kissan kanssa sängyssä tällä hetkellä. Kivasti kehrää tuossa ja on pehmonen turkki. :)

Hivenen kuiva turkki tosin niin alotin kalaöljyä sille. 

Vierailija
947/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisilla ole nykyään rahaa ostaa edes uusia vaatteita eikä meikkejä, joten me emme voi lähteä treffeille.

Mulla on raskausarpia ja en halua, että miehet näkevät niitä, joten en voi mennä treffeille. Miehet ovat sanoneet myös täällä palstalla, että raskausarvet ovat rumia.

tyttö hyvä, ei treffeillä ole pakko olla alasti

Jossain vaiheessa pitäisi ehkä kuitenkin vähentää vaatteita, jos alkaa seurustelemaan. Joten turhaa koko treffeille lähtö. Itse te arvostelette naisten ulkonäköä palstoilla eikä naiset halua lähteä enää treffeille.

Vierailija
948/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä vihaa naisia, mutta ymmärrän hyvin miehenä kuinka minulla ei ole tässä yhteiskunnassa minkäänlaista arvoa. Suomi on tyyppillinen ns "tasa-arvo" onnella joka tarkoittaa, että koko yhteiskunta on tehty naisten ehdoilla, se alkaa lastentarhasta asti.

Huvittavinta on kaikissa ns. tasa-arvo vertailuissa se, että kun naisilla on asiat helvetin hyvin, niin sitä tasa-arvoisempi maa on. Miehiltä kukaan ei edes kysy mitä hänelle kuuluu, saati että se kiinnostaisi ketään.

Voi vttu mitä pskaa, ei ole ainakaan mun ehdoilla menty enkä ole saanut mitään "helpolla" mut olenkin ruma nainen ihan pohjasakkaa😂

Sä olet saanut kaiken helpolla sukupuolesi vuoksi, alkaen varhaiskasvatuksen ajoista.

Päivän esimerkki: joku typerys meni soluttautumaan väkivaltaiseksi tiedettyjen nasujen marssille oman banderollinsa kanssa. Sitten kun se poistettiin kovaotteisesti, alkoi ulina: EI NAISILLE SAA TEHDÄ NOIN.

No helvetti, sukupuoli ei nyt suojannut. Mitäs luulette että miehelle olisi käynyt? Entä mitä tapahtuu miehelle tai naiselle joka menee VALKOINEN SUOMI banderollin kanssa varisverkoston 612 vastamiekkariin? Saako se nekkuun vai pyydetäänkö nätisti siirtymään.

Vierailija
949/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena aion olla kotona sisällä kesällä. En ole tinderissä.

Vierailija
950/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ilmiö johtuu - näitä kommentteja kun lukee, niin syvästä vihasta ja inhosta naisia kohtaan. Hyvä, että tajuatte vetäytyä ettekä pura tuota toisiin ihmisiin.

En vihaa naisia, mutta en myöskään koe että elämäni olisi mitenkään parempaan kaikkien oikkujen kanssa, itseasiassa se olisi todella huonoa niin.

Lainaamasi kommentti ei sitten koskenut sinua, vaan näitä, joiden ulostulot tihkuvat vihaa ja inhoa naisia kohtaan. Myönnettäköön, etten jaksanut montaa sivua noita taaksepäin kahlata, olisiko siellä ollut jotain muutakin näkemystä.

Se, ettei jaksa toisten oikkuja - sukupuolesta riippumatta - on täysin normaalia. Onneksi pitkälti voi elämässä seuransa valita.

Minä näen täällä palstalla todella paljon miesten haukkumista ja ihan yleisestikkin, joten tämäkään ei ole sukupuolikysymys. Tottakai siinä sanotaan sitten puolin ja toisin. Lopulta kaikki ovat sitten yksin ja hyvä niin.

Tässä ketjussa kysyttiin, miksi miehet ovat vetäytyneet deittailusta. Monien kommenttien perusteella yksi selkeä syy on se, että kyseiset miehet syvästi vihaavat ja inhoavat naisia.

Yleisesti ottaen netti on täynnä milloinkin kenenkin haukkumista. Vaikeaksi menisi, jos sen perusteella sanoutuisi irti elämästä ja linnoittautuisi yksinään märehtimään, kuinka paskoja kaikki ovat.

Jotku miehet vihaavat naisia koska naiset kohtelee heitä kuin alinta ihmisissaastaa, Suomessa se on ihan normi. Mutta vain naisella saa olla negatiivisia tunteita vastakkaista sukupuolta kohtaan, miehet eivät saa muuta kuin ylistää naisia maasta taivaaseen. Suurin osa miehistä vetäytyy, mutta sekin on väärin kuinkas muutenkaan, saamme täälläkin toki lukea satoja viestejä kuinka arvoton tälläinen mies on, hänen pitää muuttua ja nuolla naisten buutsit puhtaaksi ja alistua, nöyrtyä, muovata itsensä naisjumalatteren mieleiseksi. Naiselta ei taas vaadita mitään, riitää että on nainen, siinäpä se jotakuinkin on, nainen saa olla luonteeltaan ja ulkonäöltään niin vastenmielinen kuin haluaa.

En minä ole naisenakaan kyllä "saanut" olla sellainen kuin haluan muuten kuin yksin ollessani. Muilla ihmisillä on aina odotuksensa, esim. minä kasvoin siihen, että pitää olla kiltti ja herttainen (tahdoton ja mielistelevä), suorittaa elämässä, mitä muut sanelevat, vihan ilmaisu (eli omien rajojen puolustaminen) on suurin rikos, jonka naisena voi tehdä. Onneksi aikuisena voi opetella näistä vaatimuksista ulos, toki täytyy olla valmis menettämään ne ihmiset, jotka eivät sinusta omana itsenäsi välitä.

Ja ainakin oma kokemukseni suomalaisesta normista on ollut se, että naiset hyysäävät miehiä viimeiseen saakka. Nuoremmat toki nykyään ilmeisesti vähemmän, itsekin ajattelin jo lapsena, etten todellakaan ryhdy yhdenkään miehen palvelijaksi, kun tuollaisia suhteita lähipiirissä vierestä todistin. Käsittämättömiä järjestelyjä.

80-90% suomalaisista miehistä on täysin arvottomia. Ei heillä ole mitään arvoa, muuta kuin maksaa veroja, jollain tavalla pitää yhteiskunta pyörimässä. Naiset eivät oikeasti ymmärrä minkälaista tavallisen miehen elämä on, koiriakin kohdellaan paremmin. On absurdia lukea näitä viestejä, katsos kun suurin osa miehistä ei kuulu siihen joukkoon miehiä joilla on arvoa. 

Kunpa joskus tajuaisitte kuinka arvottomina miehiä pidetään, näkymättömiä, ei mitään arvoa. Sitten te ihmettelette kun miehet vetäytyy tai joku mies haistattaa paskat ja keskittyy ihan muihin juttuihin. Lopuksi haluan vielä sanoa, ei kukaan ei odota mitään muutosta, mikään ei tule muuttumaan, miehet tässä maassa on arvottomia hautaan asti. Mielellään niin että kuolevat pois kuleksimasta kuormittamatta liikaa palveluita, kun heitä ei enää tarvita jossain paskahommissa.

Miten tämä arvottomuus ilmenee? Muuten kuin siten, että yhteiskunta kyykyttää työttömiä ja muita tukia tarvitsevia, mitä se tekee juuri samoin vastaavassa tilanteessa oleville naisillekin.

Kovaa meteliä pidetty siitä kuinka tämä hallitus on syrjinyt naisia, kun naisten työttömyys viime aikoina kasvanut enemmän kuin miesten, ollen kuitenkin edelleen miehiä alempaa.

Ai arvottomuutta on se, jos jotakuta toista ihmistä kuin sinua koskevan ongelman pahenemiseen kiinnitetään huomiota vaikkei se ole vielä muuttunut kaikkein pahimmaksi ongelmaksi? Samalla logiikalla aikuisten pitäisi tuntea itsensä arvottomiksi, jos puhutaan nuorten syrjäytymisestä...

On ihan eri asia huomata ongelma kuin alkaa syyttämään naisten syrjinnästä tilanteessa, jossa naisten asema on edelleen parempi, eikä voida edes mitenkään todistaa tarkoituksellisuutta.

Vierailija
951/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta pakko sanoa, että jos olisin nyky Suomessa mies niin en minäkään varmaan pariutuisi. Suomalaisista naisista on tullut aivan kamalia, allekirjoitan tämän naisena. Valittavat kaikesta, kaikki on aina miesten syytä ja kuitenkin odottavat prinsessakohtelua niiltä joita koko ajan haukkuvat! 

No lohdun ja toivon sana miehille ja teille tolkun naisille: teitä on vielä olemassa. On mahdollista löytää kiva nainen Suomesta. Lisäksi kannattaa muistaa, että suuri osa naisista muuttaa mieltään tavatessaan miehen, joka on karismaattinen ja osaa perustella näkemyksensä. Ei valtaosa naisista ole henkeen ja vereen feministejä, vaan ovat ajautuneet ajattelemaan niin ympäristön paineessa, koska uskovat sen olevan oikein ja niin saavansa hyväksynnän.

Olen kyllä feministi, kannatan tasa-arvoa. Ei me tästä erityisesti puhuta kenenkään kanssa. Tosin mieheni ja poikani kannattaa myös tasa-arvoa oletusarvona, kun heidän mielestään kaikki muu olis absurdia. Vaikea ymmärtää, miksi kukaan kannattais epätasa-arvoa. Mutta kenelläkään tähän ei ole mitään ympäristön painetta. Ovat vain fiksuja.

Miten voit väittää, ettei ole ympäristön painetta? Tässä maassa on majesteettirikos sanoa, ettei kannata tasa-arvoa.

Eihän siihen tarvita ympäristön painetta vain vaan tervettä järkeä.

Harva ihminen kannattaa epätasa-arvoa niin päin, että olisi itse sorrettuna. Lähes kaikki tasa-arvon vastustajat kannattavat epätasa-arvoa niin päin, että he itse olisivat valta-asemassa :D

Ihan sama vaikka perustelusi tasa-arvon tai feminismin puolesta olisivat maailman älykkäimpiä, niin et vaan voi väittää, että Suomessa ei olisi mitään ympäristön paineita tuohon suuntaan. Mehän elämme käytännössä feministisessä diktatuurissa, minkä todistaa sekin, että millään moderoidulla palstalla tätä ei saa edes sanoa.

Miten tämä diktatuuri sinua alistaa?

Esimerkiksi laittomilla tulonsiirroilla verojen muodossa.

Miehet maksavat naisten tarpeettomat syöpäseulonnat, mutta heille ei vastaavia suoda

Eihän ne ole laittomia, kun ne tehdään lain mukaan.

Syöpäseulonnat tulevat halvemmaksi, kun syöpä todetaan ajoissa. Kyllähän miestenkin syöpiä seulotaan, mitä ihmettä sekoilet? 

Mitä miehiltä sitten seulotaan?

Miehiltä seulotaan suolistosyöpiä ja eturauhassyöpää. Jälkimmäinen tapahtuu verikokeella (psa-arvo) ja jos se näyttää kohonneita arvoja niin kuvantamalla ja kudosnäytteellä. Seulonnat tulevat miehillä ajankohtaisiksi vasta kun ikää kertyy enemmän, josta syystä johtuen et niistä tiennyt.

Ei seulota

Suolistosyöpää seulotaan kaikilta 60–72 vuotiailta postitse lähetettävillä paskanäytteillä:

"Suolistosyövän seulonta Suomessa tarjoaa 60–72-vuotiaille (vuoteen 2031 mennessä 56–74-vuotiaille) maksuttoman FIT-testin kahden vuoden välein. Testillä etsitään piilevää verta ulosteesta. Kutsut lähetetään kotiin ja tarvittaessa jatkotutkimuksena tehdään suoliston tähystys. Seulonta on vapaaehtoista ja sen tavoite on varhainen toteaminen."

Koskee vain naisia. Yhteiskunnan tavoite on antaa miesten kuolla mahdollisimman nuorena.

Kyseinen seulonta koskee molempia sukupuolia.

Tämä on hyvä esimerkki siitä, miten osa näistä keskustelijoista ihan vain yksinkertaisesti keksii faktoja omasta päästään, niin kuin nyt tämä väite, ettei miehiltä muka seulottaisi suolistosyöpää. Ei sellaisen kanssa voi keskustella mistään.

Vierailija
952/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta pakko sanoa, että jos olisin nyky Suomessa mies niin en minäkään varmaan pariutuisi. Suomalaisista naisista on tullut aivan kamalia, allekirjoitan tämän naisena. Valittavat kaikesta, kaikki on aina miesten syytä ja kuitenkin odottavat prinsessakohtelua niiltä joita koko ajan haukkuvat! 

No lohdun ja toivon sana miehille ja teille tolkun naisille: teitä on vielä olemassa. On mahdollista löytää kiva nainen Suomesta. Lisäksi kannattaa muistaa, että suuri osa naisista muuttaa mieltään tavatessaan miehen, joka on karismaattinen ja osaa perustella näkemyksensä. Ei valtaosa naisista ole henkeen ja vereen feministejä, vaan ovat ajautuneet ajattelemaan niin ympäristön paineessa, koska uskovat sen olevan oikein ja niin saavansa hyväksynnän.

Olen kyllä feministi, kannatan tasa-arvoa. Ei me tästä erityisesti puhuta kenenkään kanssa. Tosin mieheni ja poikani kannattaa myös tasa-arvoa oletusarvona, kun heidän mielestään kaikki muu olis absurdia. Vaikea ymmärtää, miksi kukaan kannattais epätasa-arvoa. Mutta kenelläkään tähän ei ole mitään ympäristön painetta. Ovat vain fiksuja.

Miten voit väittää, ettei ole ympäristön painetta? Tässä maassa on majesteettirikos sanoa, ettei kannata tasa-arvoa.

Eihän siihen tarvita ympäristön painetta vain vaan tervettä järkeä.

Harva ihminen kannattaa epätasa-arvoa niin päin, että olisi itse sorrettuna. Lähes kaikki tasa-arvon vastustajat kannattavat epätasa-arvoa niin päin, että he itse olisivat valta-asemassa :D

Ihan sama vaikka perustelusi tasa-arvon tai feminismin puolesta olisivat maailman älykkäimpiä, niin et vaan voi väittää, että Suomessa ei olisi mitään ympäristön paineita tuohon suuntaan. Mehän elämme käytännössä feministisessä diktatuurissa, minkä todistaa sekin, että millään moderoidulla palstalla tätä ei saa edes sanoa.

Miten tämä diktatuuri sinua alistaa?

Estää esittämästä sitä vastustavia mielipiteitä tai mielipiteitä, mistä ei tykkää. Vitsejäkään. Rankaisee niistä. Julistaa omaa propagandaansa häpeilemättä päivästä toiseen verorahoitteisestikin. Järjestää etuoikeuksia muille kuin minulle. Julistaa vihaa mua ja viiteryhmiäni kohtaan.

Voimme pohtia julkaisisko yle jonku tunnetun naisvihaajan kynästä peräisin olevia naisia haukkuvia tekstejä... Miesvihaaja Saara Särmää toimitus nimittäin fanittaa, eikä heille ole mikään ongelma julkaista tekstiä joka ehdottaa (vaatii) kaikille sukukypsille pojille vasektomiaa.

Vierailija
953/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset halua mitään besserwisser miestä, joka haluaa neuvoa joka asiassa.

Huomatkaa kuinka naiset käyttäytyvät kun puhutaan miksi miehet.....

Just ton takia et saa naista, kun et osaa käyttäytyä. Pidät itseäsi parempana kuin nainrn ja olet joka asiassa neuvomassa naista.

En saa naista? Samalla tavalla kun en saa syöpää tai tippuria.

Ai hitsi kun en saa noita tauteja enkä naista. Miten mä nyt selviän??

Vierailija
954/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet valittavat, että ei saa tehdä riisiä kanan kanssa. He eivät syö riisiä. Miehille ei kelpaa mikään.

Huomaatteko, naaraat haukkumassa miehiä ketjussa jonka aihe on kerrankin jotain aivan muuta.

Eli se riisi ei kelpaa sinullekaan.

Vierailija
955/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Choose on bear oli käännekohta monelle miehelle. He ymmärsivät että kulttuuri on heitä vastaan, vaikka mitä tekisivät. Vaikka miten yrittäisivät parhaansa olla hyvä. Naiset eivät tuomitse yksittäisi miehiä heidän tekojensa mukaan vaan kaikki miehet, vaikka eivä tietäisi miehestä mitään. 

Sehän tässä oli esimerkkinä. Ei naisille annettu mitään ennakkotietoja siitä minkälainen mies siellä metsässä tulisi vastaan. Se oli vain "mies vai karhu" ja naiset yhteisessä miesten lyttäysinnoissa riensivät haukkumaan miehet valitsemalla karhun. Tämän jälkeen monet miehet ovat tajunneet hakea naisen ulkomailta. 

Saattehan te käydä vaimokaupassa vaikka ulkomailla, se ei vaan nyt tilastoissa näy minään nousevana trendinä. Olet tätä jankannut ennenkin. 

Todella erikoista on se, että toiset miehet loukkaantuu tästä karhujutusta, eikä pysähdy miettimään, missä todellisuudessa monet naiset elää. Vaikka sinä eikä kukaan sun tuntema miespuolinen tekis naisille koskaan mitään ikävää, liian moni tekee. Ja niiden tekojen seurauksena tulee se pelko tuntematonta miestä kohtaan. 

Useammin mies joutuu väkivallan kohteeksi tuntemattoman taholta eli kyllä me miehet tämä maailma tunnetaan. Yritetään joskus jopa neuvoa naisia välttämään näitä riskejä, jotta eivät lähtisi karhun matkaan yöllä. Mutta se tekee meistä naisvihaajia. Vaikka en lähtisi itsekään.

Niin, siis miehet tietävät, kuin vaarallisia miehet voivat olla, ja silti loukkaantuvat siitä, kun se pelottaa naisia. Onpas taas logiikka.

Jossakin oli kysytty tyttölasten iseiltä sama karhukysymys. Arvannet, mitä he vastasivat.

Yleensä meidän feministisessä yhteiskunnassa ei saa pelätä mitään ryhmiä, ei ainakaan sanoa julkisesti niitä pelkäävänsä. Mutta valkoiset miehet ovat totta kai tähän poikkeus. Saa jopa järjestää naisille tiloja kuntosaleille ja festareille, missä saavat olla meiltä turvassa. Erikoinen poikkeus, kun samaan aikaan esimerkiksi white flightia paheksutaan.

Oikeasti se, että vastaantuleva mies hyökkää satunnaisen naisen kimppuun lenkkipolulla tai päiväsaikaan kadulla on harvinaisempaa kuin lottovoitto. Riski kasvaa monisatakertaiseksi, kun nainen lähtee mahdollisimman väkivaltaiselta näyttävien miesten mukaan yön pikkutunteina. Kuten jengiläisten ym. tyyppien, jotka saavat naisen märäksi.

Tänään muuten oli uutisissa kuinka nainen oli kutsunut kotiinsa toisen miehen, jolle sitten tuli entisen miehen ja lastensa isän kanssa riita. Toinen mies käskettiin ulos, mutta lähtiessään löi isän hengiltä. Lasten nähden. Nainen ei saanut tästä mitään tuomiota.

Siis se toinen mies löi isän hengiltä ja nainen ei saanut tuomiota? No ei ihmiset yleensäkään joudu linnaan siitä, että joku toinen ihminen tappaa jonkun kolmannen ihmisen...

Vai tarkoititko, että nainen löi isän hengiltä?

Vierailija
956/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena aion olla kotona sisällä kesällä. En ole tinderissä.

En mene uimarannalle raskausarpiani esittelemään. 

Vierailija
957/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Choose on bear oli käännekohta monelle miehelle. He ymmärsivät että kulttuuri on heitä vastaan, vaikka mitä tekisivät. Vaikka miten yrittäisivät parhaansa olla hyvä. Naiset eivät tuomitse yksittäisi miehiä heidän tekojensa mukaan vaan kaikki miehet, vaikka eivä tietäisi miehestä mitään. 

Sehän tässä oli esimerkkinä. Ei naisille annettu mitään ennakkotietoja siitä minkälainen mies siellä metsässä tulisi vastaan. Se oli vain "mies vai karhu" ja naiset yhteisessä miesten lyttäysinnoissa riensivät haukkumaan miehet valitsemalla karhun. Tämän jälkeen monet miehet ovat tajunneet hakea naisen ulkomailta. 

Sulle siis miesten "tuomitsemista" on se, että nainen ei haluaisi hänen tulevan vastaan metsässä. Vaikka kyseinen "tuomio" ei millään lailla vaikuta negatiivisesti mieheen. Ei kehenkään satu siksi, että nainen ei tule vastaan metsässä tai siksi, että nainen tulee vastaan mutta hiljaa mielessään toivoisi, ettei tulisi. Mutta uhriin sattuu todella kovasti, jos vastaantulija onkin vääränlainen tyyppi ja tekee jotakin pahaa.

Ja kielikuvan tarkoitushan oli selittää miehille, miten kuluttavaa on elää sen kanssa, että on miesten taholta vaarassa. Ja nyt sä käyttäydyt ikään kuin miehenä siitä asiasta kuuleminen olisi jotenkin pahempaa kuin naisena sen vaaran kanssa eläminen! "Käännekohta monelle miehelle" oli sinun mukaasi se, kun miehet joutui kuulemaan naisten kokemasta väkivallan uhasta, ja kuvailet sitä miesten lyttäämiseksi. Kerta kaikkiaan uskomatonta.

Naiset eivät ole "miesten taholta" vaarassa. Tuo on miesvihaa.

Tai sitten vauvat ja miespotilaat ovat naisten taholta vaarassa.

Vierailija
958/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä vihaa naisia, mutta ymmärrän hyvin miehenä kuinka minulla ei ole tässä yhteiskunnassa minkäänlaista arvoa. Suomi on tyyppillinen ns "tasa-arvo" onnella joka tarkoittaa, että koko yhteiskunta on tehty naisten ehdoilla, se alkaa lastentarhasta asti.

Huvittavinta on kaikissa ns. tasa-arvo vertailuissa se, että kun naisilla on asiat helvetin hyvin, niin sitä tasa-arvoisempi maa on. Miehiltä kukaan ei edes kysy mitä hänelle kuuluu, saati että se kiinnostaisi ketään.

Voi vttu mitä pskaa, ei ole ainakaan mun ehdoilla menty enkä ole saanut mitään "helpolla" mut olenkin ruma nainen ihan pohjasakkaa😂

Sä olet saanut kaiken helpolla sukupuolesi vuoksi, alkaen varhaiskasvatuksen ajoista.

Päivän esimerkki: joku typerys meni soluttautumaan väkivaltaiseksi tiedettyjen nasujen marssille oman banderollinsa kanssa. Sitten kun se poistettiin kovaotteisesti, alkoi ulina: EI NAISILLE SAA TEHDÄ NOIN.

No helvetti, sukupuoli ei nyt suojannut. Mitäs luulette että miehelle olisi käynyt? Entä mitä tapahtuu miehelle tai naiselle joka menee VALKOINEN SUOMI banderollin kanssa varisverkoston 612 vastamiekkariin? Saako se nekkuun vai pyydetäänkö nätisti siirtymään.

Tosiasiahan on se, että mies olisi vetänyt noita tissiposkia turpaan, oikeisto soijapojat kun ei uskalla käydä kuin naisten kimppuun. 

Vierailija
959/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio mennä kesällä terasseille. Rahaa on vähän joten en voi ostaa alkoholia. Olen kotona.

Vierailija
960/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En odota minkään asioiden muuttuvan parempaan suuntaan, ainoastaan huonompaan. Tällä syntyvyydellä suomalaiset tulevat loppujen lopuksi kuolemaan sukupuuttoon. Ja eihän se ole kenenkään vika, ei kaikki kansakunnat pysy eikä ole maailmassa pysyneet ikuisesti. Tämähän on lopulta meidän kohtalo, itse olen haudassa kun Suomi vetelee viimeisiään, eikä tarvitse olla sitä enää katselemassa.

Vielä kerran, tästäkin keskustelusta sen huomaa, mikään ei todellakaan tule muuttumaan. Joten jos olet mies, niin kannattaa jo suunnittella elämää sen mukaan. Suosittelen monille, että muuttavat pois tästä maasta, aika vähän Suomella on tarjottavaa nykyään yhtään kenelläkään.

Tämä. Miehillä sentään on mahdollisuus poistua.

Kukaan ei jää kaipaamaan joten lähtö on helppo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi