Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta

Vierailija
01.05.2026 |

Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi? 

Kommentit (2141)

Vierailija
801/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ulkomaalainen nainen. Ei ole mistään kehitysmaasta, en ole ostanut häntä. Mutta on perinteinen nainen eikä tällainen länsimaalainen moderni miesvihaaja. Tuntuu niin hyvältä kun saa arvostusta ja hänelle tykkäänkin olla hyvä kun hän arvostaa sitä eikä ota hyvää kohteluaan sillä tavalla itsestäänselvyytenä että osaa arvostaa sitä ja näyttää arvostavansa sitä.

Länsimainen nainen on jotenkin mennyt siihen pisteeseen että jos kohtelet hyvin hän vain hymähtää että niin sen pitääkin olla eikä osaa vastata samalla tavalla, koska on jotenkin niin narsistinen.

Herranen aika! Totta kai toisten ihmisten hyvinkohtelu ON ITSESTÄÄNSELVYYS!

Millainen hullu oikein olet?

Tässä näkee hyvin että naaraat pitävät vain itseään ihmisinä.

Mies on jossain apinan alapuolella, aivan kuten Saara Särmä kertookin.

Erikoista, et haluatte omaa sivistymättömyyttä aina todistaa puhumalla paskaa Särmän tuotannosta.

SAARA SÄRMÄ: ONKO VALKOINEN HETEROMIES IHMINEN?

Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. ’Olla mies’ tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.

Ja tiedetään, Saara "vain pohdiskeli"

Aivan kuten Riikka, A.Hitler ja Halla-aho vain pohdiskelivat.

Olis reilua laittaa linkki näkyviin:

https://www.ku.fi/artikkeli/3704425-saara-sarma-onko-valkoinen-heteromi…

... ja olis reilua lainata myös tuota lainaamassi edeltävä lause, jossa kerrotaan lainauksen alkuperä:

"... Kunhan tässä pohdiskelen, tiedättehän, että yhtäältä Solanas kirjoitti:"

Kyseessä oli siis skitsofreniaa sairastaneen Valerie Solanasin tekstiä.

https://en.wikipedia.org/wiki/Valerie_Solanas

Mutta mitäpä asiayhteyksistä. Lainausten louhiminenhan sellaisesta kärsisi.

Kerroin että Saara "vain pohdiskeli"

Se on silmänisku kannattajakunnalle

EN OLE RASISTI, MUTTA MINÄ VAIN TÄSSÄ POHDISKELEN ONKO MUSTAT EDES IHMISIÄ. ONHAN MINULLA NEKR.... RODULLISTETTU YSTÄVÄNÄKIN.

Vierailija
802/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän propagandaa taas? :D ihan normaalisti niitä tuolla kaduilla yms näkee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kannustaneet toisiaan jo vuosikymmenten ajan olemaan mahdollisimman huonosti miehiä kohtelevia. He ylpeilevät sillä toisille naisille. Jakavat tarinoita miten lyttäsivät miehen tai kohtelivat häntä kuin hän olisi arvoton. Niille naureskelevat naisporukoissa. Se on tapa nostattaa itseään painamalla muita alas. Se on sitä toksista voimaantumista. Kun miehet saavat tätä kohtelua, on luonnollista ja tervettä lopettaa näiden naisten tapailu ja keskittyä siihen mikä elämässä on positiivista.

Ja miehet jatkavat palstalla pill.kantotel. juttujaan. 

Vastareaktio sille että heitä lytätään jatkuvasti.

Vastareaktion sijaan olisi hyvä ottaa asiallisesti kantaa niihin aiheisiin, josta naiset valittavat. Totta on, että miehillä ja naisilla on suhteissaan ongelmia. Totta on, että miehet eivät halua ratkaista niitä muuttumalla. Siinäpä on ratkaisematon ongelma. Mutta hei, mennään vaan näillä eteen päin, että pysytellään eri nurkissa tilaa. Ei ole minulle ongelma. Katselen vaan sivusta, kuinka kituroitte elämäänne nauttimisen sijaan. Ne p.kantotel. jutut ovat muuten alun perin mieheltä miehelle -tarinoita. Niitä, joissa kaveriporukalle suureen ääneen halveksitaan omia muijia saunailloissa ja sitten ollaan niille mielin kielin, kun sitä p:a pitäisi saada... Hienointa onkin miehet, jotka ovat päättäneet olla kokonaan haluamatta. Ei sitten tarvitse alkaa halveksimaan sitä, jonka tavarasta tuntee olevansa riippuvainen.

Sinä näet ainoaksi rakentajaksi vaihtoehdoksi miesten muuttumisen naisten tahdon mukaan. Minä ennustan, että käy tasan päinvastoin ja itse asiassa suunta on jo nähtävillä kulttuurisesti: miehet peruvat feminismin ja muuttavat naiset.

Peruvat feminismin😂 Miten te sen perutte, kun ette ole sitä aloittanutkaan. Tuollainen vihapuhe vaan vahvistaa feminististä liikehdintää, koska sille selkeästi on edelleen tarvetta.

En usko hetkeäkään että lakkaisit vihaamasta miehiä elämäsi aikana.

Vierailija
804/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, moikka miehet. Ei muistella pahalla

Moikka moi, ei tietenkään muistella pahalla.

Älä hämmenny jos katsomme ohitsesi kun joku innokas incel on ahdistelemassa sinua. Meitä ei vain kiinnosta miten sinun käy. :)

Miesten argumentit: anna pillua minulle tai toinen mies r aiskaa sinut. 

XD

?

Ei minua kiinnosta píllusi, eikä minua kiinnosta jos joku toinen on ottamassa sitä väkisin.

En vahingoita, en auta. 

Olet suurimmalle osalle miehistä yhdentekevä.

Tämä tässä on hassua, et ei riitä, et on itse irtisanoutunut naisista, vaan on jotenkin hirveän tärkeää todistella, et kaikki muutkin miehet ovat. Kuulostaa epätoivoiselta vakuuttelulta. Jos olet vain todennut, et naiset ei ole sun juttus, luulis sun elävän tyytyväisenä omaa elämääsi. Mut ei, kauhean tärkeetä on, et kukaan muukaan naisia halua. Tuohan ei siis pidä paikkaansa. Edelleen 70% on parisuhteidsa ja lopuosta 80% toivoo joku päivä olevansa. Perheparometri.

Kultapieni, perhebarometri sanoo että 61% miehistä on sinkkuja.

Väitteesi ei pidä paikkaansa.

Perhebarometristä vuodelta 2024:

"Suomalaisista 18–79-vuotiaista valtaosa elää parisuhteessa. Sekä naisista että miehistä noin seitsemän kymmenestä elää parisuhteessa, kun kaikenikäisiä tarkastellaan yhtenä joukkona".

Sinkkuja on siis noin 30% suomalaisista.

Löytyy kohdasta "2.1 Parisuhdetilanteet iän, sukupuolen ja koulutuksen mukaan"

https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…

Kultaseni, edelleenkään ei kiinnosta 35+ ikäisten parisuhteiden määrä. Maailma on muuttunut 20 vuodessa, nyt puhutaan tästä päivästä.

Eikä 35+ ikäiset parisuhdetta hapuilevat ole enää lapsentekoikäisiä, joten niillä ei ole merkitystä syntyvyyden kannalta. Juna meni jo.

Huvittavia nää, joille ihmisiä ovat vain tietyn ikäiset, he, joita he haluavat (toki ristiriitaista olla ketjussa väittämässä, ettei naiset kiinnosta, mutta kiinnostus ja kaipaus tulee pintaan niiin monella tavalla). 

Luonnollinen raskaus onnistuu yli nelikymppiseksi. 

Vierailija
805/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Choose on bear oli käännekohta monelle miehelle. He ymmärsivät että kulttuuri on heitä vastaan, vaikka mitä tekisivät. Vaikka miten yrittäisivät parhaansa olla hyvä. Naiset eivät tuomitse yksittäisi miehiä heidän tekojensa mukaan vaan kaikki miehet, vaikka eivä tietäisi miehestä mitään. 

Sehän tässä oli esimerkkinä. Ei naisille annettu mitään ennakkotietoja siitä minkälainen mies siellä metsässä tulisi vastaan. Se oli vain "mies vai karhu" ja naiset yhteisessä miesten lyttäysinnoissa riensivät haukkumaan miehet valitsemalla karhun. Tämän jälkeen monet miehet ovat tajunneet hakea naisen ulkomailta. 

Saattehan te käydä vaimokaupassa vaikka ulkomailla, se ei vaan nyt tilastoissa näy minään nousevana trendinä. Olet tätä jankannut ennenkin. 

Todella erikoista on se, että toiset miehet loukkaantuu tästä karhujutusta, eikä pysähdy miettimään, missä todellisuudessa monet naiset elää. Vaikka sinä eikä kukaan sun tuntema miespuolinen tekis naisille koskaan mitään ikävää, liian moni tekee. Ja niiden tekojen seurauksena tulee se pelko tuntematonta miestä kohtaan. 

Eli koska moni musta, arabi, erinäköinen ihminen tekee enemmän rikoksia kuin minun näköinen niin sinusta on ihan OK syrjiä näitä erinäköisiä?

Tai koska useampi nainen kuin muu ihminen tappaa vauvoja, on ihan OK pitää oletuksena kaikkia naisia vauvanmurhaajina?

Naiset oletuksena ovat vauvan murhaajia. Jos vertaa lahdattujen vauvojen määrää siihen kuinka vähän naisia raiskataan (per vuorokauden aikana kohdattu mies), on todennäköisempää päätyä äitinsä tappamaksi kuin miehen rais kaamaksi.

Vierailija
806/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on sanottu jo lapsesta asti, että eivät kelpaa kenellekään. Viesti on mennyt perille ja voi keskittyä muihin asioihin. Ei tavallinen mies voi muuttua komeaksi, isomunaiseksi 2 metriseksi laatikkoleuaksi, jolla on rahaa ainakin pari miljoonaa pahan päivän varalle. Joten olemme kaikki yksin, siinäpä tämä homma pähkinänkuoressa. 

Vierailija
807/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, moikka miehet. Ei muistella pahalla

Moikka moi, ei tietenkään muistella pahalla.

Älä hämmenny jos katsomme ohitsesi kun joku innokas incel on ahdistelemassa sinua. Meitä ei vain kiinnosta miten sinun käy. :)

Miesten argumentit: anna pillua minulle tai toinen mies r aiskaa sinut. 

XD

?

Ei minua kiinnosta píllusi, eikä minua kiinnosta jos joku toinen on ottamassa sitä väkisin.

En vahingoita, en auta. 

Olet suurimmalle osalle miehistä yhdentekevä.

Tämä tässä on hassua, et ei riitä, et on itse irtisanoutunut naisista, vaan on jotenkin hirveän tärkeää todistella, et kaikki muutkin miehet ovat. Kuulostaa epätoivoiselta vakuuttelulta. Jos olet vain todennut, et naiset ei ole sun juttus, luulis sun elävän tyytyväisenä omaa elämääsi. Mut ei, kauhean tärkeetä on, et kukaan muukaan naisia halua. Tuohan ei siis pidä paikkaansa. Edelleen 70% on parisuhteidsa ja lopuosta 80% toivoo joku päivä olevansa. Perheparometri.

Kultapieni, perhebarometri sanoo että 61% miehistä on sinkkuja.

Väitteesi ei pidä paikkaansa.

Perhebarometristä vuodelta 2024:

"Suomalaisista 18–79-vuotiaista valtaosa elää parisuhteessa. Sekä naisista että miehistä noin seitsemän kymmenestä elää parisuhteessa, kun kaikenikäisiä tarkastellaan yhtenä joukkona".

Sinkkuja on siis noin 30% suomalaisista.

Löytyy kohdasta "2.1 Parisuhdetilanteet iän, sukupuolen ja koulutuksen mukaan"

https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…

Kultaseni, edelleenkään ei kiinnosta 35+ ikäisten parisuhteiden määrä. Maailma on muuttunut 20 vuodessa, nyt puhutaan tästä päivästä.

Eikä 35+ ikäiset parisuhdetta hapuilevat ole enää lapsentekoikäisiä, joten niillä ei ole merkitystä syntyvyyden kannalta. Juna meni jo.

Huvittavia nää, joille ihmisiä ovat vain tietyn ikäiset, he, joita he haluavat (toki ristiriitaista olla ketjussa väittämässä, ettei naiset kiinnosta, mutta kiinnostus ja kaipaus tulee pintaan niiin monella tavalla). 

Luonnollinen raskaus onnistuu yli nelikymppiseksi. 

Sovitaan näin kulta. Sittenhän keinosiemennykset voi poistaa julkisen terveydenhuollon valikoimista.

Vierailija
808/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies ei asu kerrostalossa tai ole väkivaltainen. Normaali mies tarvitsee pakopaikan seksuaaliselle turhautumiselle, olkoon se miesluola tai autotalli. Itse ainakin puhun ja pussaan, mutta pitää olla paikka mihin paeta "lohikäärmettä", varsinkin kun en tykkää riitelystä. Öljy ja vesi eivät sekoitu, miksi yrittää sekoittaa niitä väkisin. En ilmeisesti ole mies jota naiset haluavat, joten olen mielummin yksin ja mielestäni olen hyvä mies. En luule olevani taivaan lahja ja sekö vituttaa naisia?

Aika moni normaali mies asuu kerrostalossa.

Vain homoseksuaalit, mielenterveysongelmaiset, köyhät ja syrjäytyneet asuvat kerrostalossa

Vierailija
809/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille on sanottu jo lapsesta asti, että eivät kelpaa kenellekään. Viesti on mennyt perille ja voi keskittyä muihin asioihin. Ei tavallinen mies voi muuttua komeaksi, isomunaiseksi 2 metriseksi laatikkoleuaksi, jolla on rahaa ainakin pari miljoonaa pahan päivän varalle. Joten olemme kaikki yksin, siinäpä tämä homma pähkinänkuoressa. 

Tollo! Miehet ovat yksin vaikka niillä olisi parisuhde ja perhe. Nainen jättää miehen ja vie lapset sillä sekunnilla kun mies lakkaa olemasta 100% naiselle hyödyksi.

Vierailija
810/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa sitä ettei mikään riitä. Aina ollaan jotain vailla, valitetaa ja syytellään muita ihmisi omista ongelmista. Paljon rahaisampaa on näin itsekseen.

Vierailija
811/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta pakko sanoa, että jos olisin nyky Suomessa mies niin en minäkään varmaan pariutuisi. Suomalaisista naisista on tullut aivan kamalia, allekirjoitan tämän naisena. Valittavat kaikesta, kaikki on aina miesten syytä ja kuitenkin odottavat prinsessakohtelua niiltä joita koko ajan haukkuvat! 

No lohdun ja toivon sana miehille ja teille tolkun naisille: teitä on vielä olemassa. On mahdollista löytää kiva nainen Suomesta. Lisäksi kannattaa muistaa, että suuri osa naisista muuttaa mieltään tavatessaan miehen, joka on karismaattinen ja osaa perustella näkemyksensä. Ei valtaosa naisista ole henkeen ja vereen feministejä, vaan ovat ajautuneet ajattelemaan niin ympäristön paineessa, koska uskovat sen olevan oikein ja niin saavansa hyväksynnän.

Olen kyllä feministi, kannatan tasa-arvoa. Ei me tästä erityisesti puhuta kenenkään kanssa. Tosin mieheni ja poikani kannattaa myös tasa-arvoa oletusarvona, kun heidän mielestään kaikki muu olis absurdia. Vaikea ymmärtää, miksi kukaan kannattais epätasa-arvoa. Mutta kenelläkään tähän ei ole mitään ympäristön painetta. Ovat vain fiksuja.

Miten voit väittää, ettei ole ympäristön painetta? Tässä maassa on majesteettirikos sanoa, ettei kannata tasa-arvoa.

Eihän siihen tarvita ympäristön painetta vain vaan tervettä järkeä.

Harva ihminen kannattaa epätasa-arvoa niin päin, että olisi itse sorrettuna. Lähes kaikki tasa-arvon vastustajat kannattavat epätasa-arvoa niin päin, että he itse olisivat valta-asemassa :D

Ihan sama vaikka perustelusi tasa-arvon tai feminismin puolesta olisivat maailman älykkäimpiä, niin et vaan voi väittää, että Suomessa ei olisi mitään ympäristön paineita tuohon suuntaan. Mehän elämme käytännössä feministisessä diktatuurissa, minkä todistaa sekin, että millään moderoidulla palstalla tätä ei saa edes sanoa.

Miten tämä diktatuuri sinua alistaa?

Vierailija
812/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei tarvitse.

Olen  toki päätynyt avioon, mutta juuri mieheni kanssa, koska hän vain vein minut vihille. Oli itaevarmuutta.

Mutta mikä merkitsee eniten on kumppanuus. Että on läsnä ja asenoituu, että tässä on vaimoni, perheeni, loppuelämän kumppani. Suomalaiset miehet usein haluavat paljon ja pitää sen mitä niillä on. Kuvittelevat, että nainen hoitaa kaiken ja vielä maksaakin siitä ilosta että mies tumputtaa of tyypeille.

Siihen on syy miksi asiat menevät kuten menevät.

Vierailija
813/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo tämän maaimman patisuhteita, niin ei tule kuuloonkaan että olisin parisuhteessa, sillä jotain mätää nyky naisissa on . Esimerkiksi lebot eivät osaa olla parisuhteessa juuri ollenkaan ja hetorosuhteistakin naiset lähtevät. Jossain on mennyt pahasti pieleen ja puhumattakaan mielenterveysongelmista. Mikä helkatti siinä egossa on teille niin rakasta?

Vierailija
814/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde elämä on helvetin tylsää ja rajoittavaa. Kuka jaksaa kuunnella jotain nalkuttavaa naista mätänemässä nurkissa. Nainen ei tuo mitään lisäarvoa elämään, seksi ei ole senarvoista että rupeasi vässykäksi.

Vierailija
815/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaakasvatus: miehistä kasvaa selkärangattomia ja munattomia luusereita jotka eivät kykene ottamaan vastuuta.

Juu, kiitos naiset tuostakin

Missä se isukki? Isä luistelee kaikesta vastuusta, ei kasvata lapsiaan, mutta syy on aina naisen? Toimitko sä töissä samalla periaatteella? En tehny omaa osaani projektista/urakasta mutta työkaveri tässä munasi kun homma meni persiilleen. Ite oon ihan syytön.

Todella vastenmielistä porukkaa löytyy miehistä. No, ne kunnon miehet sitten pariutuu helpommin kun luuserit pudottaa typerällä käytöksellä itsensä pois kumppaniehdokaslistalta.

Vierailija
816/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ulkomaalainen nainen. Ei ole mistään kehitysmaasta, en ole ostanut häntä. Mutta on perinteinen nainen eikä tällainen länsimaalainen moderni miesvihaaja. Tuntuu niin hyvältä kun saa arvostusta ja hänelle tykkäänkin olla hyvä kun hän arvostaa sitä eikä ota hyvää kohteluaan sillä tavalla itsestäänselvyytenä että osaa arvostaa sitä ja näyttää arvostavansa sitä.

Länsimainen nainen on jotenkin mennyt siihen pisteeseen että jos kohtelet hyvin hän vain hymähtää että niin sen pitääkin olla eikä osaa vastata samalla tavalla, koska on jotenkin niin narsistinen.

Herranen aika! Totta kai toisten ihmisten hyvinkohtelu ON ITSESTÄÄNSELVYYS!

Millainen hullu oikein olet?

Tässä näkee hyvin että naaraat pitävät vain itseään ihmisinä.

Mies on jossain apinan alapuolella, aivan kuten Saara Särmä kertookin.

Erikoista, et haluatte omaa sivistymättömyyttä aina todistaa puhumalla paskaa Särmän tuotannosta.

SAARA SÄRMÄ: ONKO VALKOINEN HETEROMIES IHMINEN?

Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. ’Olla mies’ tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.

Ja tiedetään, Saara "vain pohdiskeli"

Aivan kuten Riikka, A.Hitler ja Halla-aho vain pohdiskelivat.

Tuo on edelleen ja aina vaan Valerie Solanaksen kirjoitus. Hän oli radikaalifeministi. Kirjoitettu kuuskytluvulla vastineeksi sille, miten naisista tuolloin puhuttiin. Hän myös sairasti skitsofteniaa ja kuoli mielisairaalassa.

Edelleen käsittämätöntä, miksi on tarve esitellä joka ketjussa omaa tietämättömyyttään.

Vierailija
817/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei tarvitse.

Olen  toki päätynyt avioon, mutta juuri mieheni kanssa, koska hän vain vein minut vihille. Oli itaevarmuutta.

Mutta mikä merkitsee eniten on kumppanuus. Että on läsnä ja asenoituu, että tässä on vaimoni, perheeni, loppuelämän kumppani. Suomalaiset miehet usein haluavat paljon ja pitää sen mitä niillä on. Kuvittelevat, että nainen hoitaa kaiken ja vielä maksaakin siitä ilosta että mies tumputtaa of tyypeille.

Siihen on syy miksi asiat menevät kuten menevät.

No, kun tyytyy vähään, niin tottakai silloin parisuhde on mahdollista. Oman arvion mukaan noin 90% suomalaisista naisista on niin ala-arvoisia, että en todellakaan halua olla missään tekemisissä. Ei pysty mielyttämään naisia jotka ovat vastenmielisiä, niin luonteelta kuin ulkonäöltä. Eli kun tälläinen luonnevikainen pulleronainen, taikinanaama alkaa kertomaan vaatimuksiaan, ei voi kun nauraa, eikä voisi vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
818/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Choose on bear oli käännekohta monelle miehelle. He ymmärsivät että kulttuuri on heitä vastaan, vaikka mitä tekisivät. Vaikka miten yrittäisivät parhaansa olla hyvä. Naiset eivät tuomitse yksittäisi miehiä heidän tekojensa mukaan vaan kaikki miehet, vaikka eivä tietäisi miehestä mitään. 

Sehän tässä oli esimerkkinä. Ei naisille annettu mitään ennakkotietoja siitä minkälainen mies siellä metsässä tulisi vastaan. Se oli vain "mies vai karhu" ja naiset yhteisessä miesten lyttäysinnoissa riensivät haukkumaan miehet valitsemalla karhun. Tämän jälkeen monet miehet ovat tajunneet hakea naisen ulkomailta. 

Saattehan te käydä vaimokaupassa vaikka ulkomailla, se ei vaan nyt tilastoissa näy minään nousevana trendinä. Olet tätä jankannut ennenkin. 

Todella erikoista on se, että toiset miehet loukkaantuu tästä karhujutusta, eikä pysähdy miettimään, missä todellisuudessa monet naiset elää. Vaikka sinä eikä kukaan sun tuntema miespuolinen tekis naisille koskaan mitään ikävää, liian moni tekee. Ja niiden tekojen seurauksena tulee se pelko tuntematonta miestä kohtaan. 

Useammin mies joutuu väkivallan kohteeksi tuntemattoman taholta eli kyllä me miehet tämä maailma tunnetaan. Yritetään joskus jopa neuvoa naisia välttämään näitä riskejä, jotta eivät lähtisi karhun matkaan yöllä. Mutta se tekee meistä naisvihaajia. Vaikka en lähtisi itsekään.

Niin, siis miehet tietävät, kuin vaarallisia miehet voivat olla, ja silti loukkaantuvat siitä, kun se pelottaa naisia. Onpas taas logiikka.

Jossakin oli kysytty tyttölasten iseiltä sama karhukysymys. Arvannet, mitä he vastasivat.

Vierailija
819/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pähkinänkuores on täynnä paskaa. Joka ainut lähipiirissä oleva nuori aikuinen mies on parisuhteessa. Kenelläkään ei ole miljoonia eikä laatikkoleukaa. Kukaan heistä ei ole parimetrinen jne.  Sinun on turha yleistää omaa paskuuttasi, mistä se sitten johtuukaan, muihin miehiin.

Vierailija
820/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta pakko sanoa, että jos olisin nyky Suomessa mies niin en minäkään varmaan pariutuisi. Suomalaisista naisista on tullut aivan kamalia, allekirjoitan tämän naisena. Valittavat kaikesta, kaikki on aina miesten syytä ja kuitenkin odottavat prinsessakohtelua niiltä joita koko ajan haukkuvat! 

No lohdun ja toivon sana miehille ja teille tolkun naisille: teitä on vielä olemassa. On mahdollista löytää kiva nainen Suomesta. Lisäksi kannattaa muistaa, että suuri osa naisista muuttaa mieltään tavatessaan miehen, joka on karismaattinen ja osaa perustella näkemyksensä. Ei valtaosa naisista ole henkeen ja vereen feministejä, vaan ovat ajautuneet ajattelemaan niin ympäristön paineessa, koska uskovat sen olevan oikein ja niin saavansa hyväksynnän.

Olen kyllä feministi, kannatan tasa-arvoa. Ei me tästä erityisesti puhuta kenenkään kanssa. Tosin mieheni ja poikani kannattaa myös tasa-arvoa oletusarvona, kun heidän mielestään kaikki muu olis absurdia. Vaikea ymmärtää, miksi kukaan kannattais epätasa-arvoa. Mutta kenelläkään tähän ei ole mitään ympäristön painetta. Ovat vain fiksuja.

Miten voit väittää, ettei ole ympäristön painetta? Tässä maassa on majesteettirikos sanoa, ettei kannata tasa-arvoa.

Eihän siihen tarvita ympäristön painetta vain vaan tervettä järkeä.

Harva ihminen kannattaa epätasa-arvoa niin päin, että olisi itse sorrettuna. Lähes kaikki tasa-arvon vastustajat kannattavat epätasa-arvoa niin päin, että he itse olisivat valta-asemassa :D

Ihan sama vaikka perustelusi tasa-arvon tai feminismin puolesta olisivat maailman älykkäimpiä, niin et vaan voi väittää, että Suomessa ei olisi mitään ympäristön paineita tuohon suuntaan. Mehän elämme käytännössä feministisessä diktatuurissa, minkä todistaa sekin, että millään moderoidulla palstalla tätä ei saa edes sanoa.

Miten tämä diktatuuri sinua alistaa?

Esimerkiksi laittomilla tulonsiirroilla verojen muodossa.

Miehet maksavat naisten tarpeettomat syöpäseulonnat, mutta heille ei vastaavia suoda

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi