Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta

Vierailija
01.05.2026 |

Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi? 

Kommentit (2141)

Vierailija
741/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen valinnut sinkkuuden. Mutta kyllä silti suhtaudun miehiin ihan normaalisti, kuin ihmisiin ylipäätään. En nauti miesten enkä naisten kärsimyksestä. Olen sinut itseni ja elämäni kanssa ja toivon aidosti hyvää muille ihmisille. Ei tähän sinkkuuteen sisälly mitään katkeruutfa tai vihaa.

N41

Tämä on se tekijä, joka erottaa miehet ja naiset. Tämä on se tekijä, joka erottaa miehet ja naiset myös seurustelusuhteissa ja jonka vuoksi ne epäonnistuvat. Sen huomaa parhaiten juuri siitä, miten henkilö käyttäytyy aidosti yksin ollessaan. Naiset eivät kosta, eivätkä toivo pahaa, mutta miehet jatkavat omaa viha-väkivaltakierrettään loputtomasti. Myös yksin ollessaan.

En näe mitenkään hyödylliseksi tuollaisia sukupuolen perusteella tehtyjä yleistyksiä, ellei tavoiteltu hyöty ole riitelyn ja vastakkainasettelun lisääntyminen.

Miesten ja naisten aivot ovat erilaiset, samoin ovat miesten ja naisten lihakset, hormonit, sukupuolielimet jne. Sinusta vain on ikävää aina silloin, kun miestyypillisten rikosten ja käytösmallien ikävyys nousee esiin. Ratkoisit sinäkin itse ongelmaa sen sijaan, että yrität epätoivoisesti suojella miesten olematonta mainetta. hys hys itsellesi. 

Vierailija
742/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta pakko sanoa, että jos olisin nyky Suomessa mies niin en minäkään varmaan pariutuisi. Suomalaisista naisista on tullut aivan kamalia, allekirjoitan tämän naisena. Valittavat kaikesta, kaikki on aina miesten syytä ja kuitenkin odottavat prinsessakohtelua niiltä joita koko ajan haukkuvat! 

No lohdun ja toivon sana miehille ja teille tolkun naisille: teitä on vielä olemassa. On mahdollista löytää kiva nainen Suomesta. Lisäksi kannattaa muistaa, että suuri osa naisista muuttaa mieltään tavatessaan miehen, joka on karismaattinen ja osaa perustella näkemyksensä. Ei valtaosa naisista ole henkeen ja vereen feministejä, vaan ovat ajautuneet ajattelemaan niin ympäristön paineessa, koska uskovat sen olevan oikein ja niin saavansa hyväksynnän.

Olen kyllä feministi, kannatan tasa-arvoa. Ei me tästä erityisesti puhuta kenenkään kanssa. Tosin mieheni ja poikani kannattaa myös tasa-arvoa oletusarvona, kun heidän mielestään kaikki muu olis absurdia. Vaikea ymmärtää, miksi kukaan kannattais epätasa-arvoa. Mutta kenelläkään tähän ei ole mitään ympäristön painetta. Ovat vain fiksuja.

Kannatatko aitoa tasa-arvoa vai sitä feminististä "tasa-arvoa" jolla ei ole mitään tekemistä aidon tasa-arvon kanssa kun sen ainoa tarkoitus on nostaa naiset jalustalle, hankkia lisää etuja ja oikeuskia naisille samaan aikaa kun poljetaan miehet pohjalle ja kasvatetaan miesten vastuita ja velvotteita? 

Niin äärimmäisen harvinaisia on ne naiset jotka haluaa aitoa tasa-arvoa kun suurin osaa haluaa itselleen vai  lisää etuja ja oikeuksia sekä vähemmän vastuita ja velvollisuuksia vaikka tämä naamioidaan valheellisesti tasa-arvoksi

Totta. Se on manipulaatiota. He eivät millään halua vaihtaa feminismi sanaa tasa-arvo sanaan. Kun kysyy miksi, he sanovat että se on sama asia. Jos se on sama asia niin miksi roikut siinä feministi-sanassa, joka viittaa selvästi naiseuteen. Sehän on jo sanana epätasa-arvoinen, kun se viittaa vain toiseen sukupuoleen. Sama kun huutelisin ajavani miesten etua ja perustelisin sen sillä että se on synonyymi tasa-arvolle.

Feminismin koko alkuidea oli, että naisten asiat nostetaan miesten tasolle.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta pakko sanoa, että jos olisin nyky Suomessa mies niin en minäkään varmaan pariutuisi. Suomalaisista naisista on tullut aivan kamalia, allekirjoitan tämän naisena. Valittavat kaikesta, kaikki on aina miesten syytä ja kuitenkin odottavat prinsessakohtelua niiltä joita koko ajan haukkuvat! 

No lohdun ja toivon sana miehille ja teille tolkun naisille: teitä on vielä olemassa. On mahdollista löytää kiva nainen Suomesta. Lisäksi kannattaa muistaa, että suuri osa naisista muuttaa mieltään tavatessaan miehen, joka on karismaattinen ja osaa perustella näkemyksensä. Ei valtaosa naisista ole henkeen ja vereen feministejä, vaan ovat ajautuneet ajattelemaan niin ympäristön paineessa, koska uskovat sen olevan oikein ja niin saavansa hyväksynnän.

Olen kyllä feministi, kannatan tasa-arvoa. Ei me tästä erityisesti puhuta kenenkään kanssa. Tosin mieheni ja poikani kannattaa myös tasa-arvoa oletusarvona, kun heidän mielestään kaikki muu olis absurdia. Vaikea ymmärtää, miksi kukaan kannattais epätasa-arvoa. Mutta kenelläkään tähän ei ole mitään ympäristön painetta. Ovat vain fiksuja.

Kannatatko aitoa tasa-arvoa vai sitä feminististä "tasa-arvoa" jolla ei ole mitään tekemistä aidon tasa-arvon kanssa kun sen ainoa tarkoitus on nostaa naiset jalustalle, hankkia lisää etuja ja oikeuskia naisille samaan aikaa kun poljetaan miehet pohjalle ja kasvatetaan miesten vastuita ja velvotteita? 

Niin äärimmäisen harvinaisia on ne naiset jotka haluaa aitoa tasa-arvoa kun suurin osaa haluaa itselleen vai  lisää etuja ja oikeuksia sekä vähemmän vastuita ja velvollisuuksia vaikka tämä naamioidaan valheellisesti tasa-arvoksi

Totta. Se on manipulaatiota. He eivät millään halua vaihtaa feminismi sanaa tasa-arvo sanaan. Kun kysyy miksi, he sanovat että se on sama asia. Jos se on sama asia niin miksi roikut siinä feministi-sanassa, joka viittaa selvästi naiseuteen. Sehän on jo sanana epätasa-arvoinen, kun se viittaa vain toiseen sukupuoleen. Sama kun huutelisin ajavani miesten etua ja perustelisin sen sillä että se on synonyymi tasa-arvolle.

-eri

Se oli vain alkuidea. Feminismin nykyinen tavoite on mennyt jo siitä yli.

744/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, moikka miehet. Ei muistella pahalla

Moikka moi, ei tietenkään muistella pahalla.

Älä hämmenny jos katsomme ohitsesi kun joku innokas incel on ahdistelemassa sinua. Meitä ei vain kiinnosta miten sinun käy. :)

Miesten argumentit: anna pillua minulle tai toinen mies r aiskaa sinut. 

XD

?

Ei minua kiinnosta píllusi, eikä minua kiinnosta jos joku toinen on ottamassa sitä väkisin.

En vahingoita, en auta. 

Olet suurimmalle osalle miehistä yhdentekevä.

Tämä tässä on hassua, et ei riitä, et on itse irtisanoutunut naisista, vaan on jotenkin hirveän tärkeää todistella, et kaikki muutkin miehet ovat. Kuulostaa epätoivoiselta vakuuttelulta. Jos olet vain todennut, et naiset ei ole sun juttus, luulis sun elävän tyytyväisenä omaa elämääsi. Mut ei, kauhean tärkeetä on, et kukaan muukaan naisia halua. Tuohan ei siis pidä paikkaansa. Edelleen 70% on parisuhteidsa ja lopuosta 80% toivoo joku päivä olevansa. Perheparometri.

Kultapieni, perhebarometri sanoo että 61% miehistä on sinkkuja.

Väitteesi ei pidä paikkaansa.

Perhebarometristä vuodelta 2024:

"Suomalaisista 18–79-vuotiaista valtaosa elää parisuhteessa. Sekä naisista että miehistä noin seitsemän kymmenestä elää parisuhteessa, kun kaikenikäisiä tarkastellaan yhtenä joukkona".

Sinkkuja on siis noin 30% suomalaisista.

Löytyy kohdasta "2.1 Parisuhdetilanteet iän, sukupuolen ja koulutuksen mukaan"

https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…

M60

Vierailija
745/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Se oli vain alkuidea. Feminismin nykyinen tavoite on mennyt jo siitä yli.

Olet väärässä. Feminismi on vain hajonnut eri osiin ja yksi osa on miesten aseena naisia vastaan. (transyhteisö ja surullisenkuuluisa interseksuaalinen feminismi). Varsinainen naisten oikeuksia nostava, eli ensimmäisen ja toisen aallon feminismi on edelleen alkuperäisen tavoitteen mukainen. Transnaiset eli miehet alkoivat keppihevostelemaan ja sotkemaan feminismillä. Sodat voitetaan sisältä päin pätee tässäkin miesten soluttautumisessa ja alkuperäisen ajattelun vesittämisessä.

Vierailija
746/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas sama itku.

Selkokielellä ja käytännössä miehet vetäytyy kalliista yhteiskunnasta vähentämällä altistusta verotukselle. Miesten minimalismi on pelottavan tehokas yhteiskunnan lamauttaja. Varsinkin sen tulonsiirtoihin perustuvan naisten yhteiskunnan.

Selkokielellä ja käytännössä: Muutama palstauli loisii veronmaksajien tuella ja kuvittelee sen olevan jotain suurta, miehekästä vastarintaa.

Tuo on vain osa ongelmaa.

Oletko huomannut, että Suomessa on kova itku siitä, miksi ei synny yrityksiä. No koska ne lahjakkaat miehet minimalisoi kuormitusta helpoissa palkkatöissä. Miksi järjissään olevia ja motivoituneita esimiehiä ei saa edes rahalla, no koska ne lahjakkaat yksilöt minimalisoivat duunareina. Miksi yhteiskunnan rahoilla koulutettu lääkäri tekee vain 3pv viikossa oman firman kautta...

Tämä minimalisointi koskee koko yhteiskuntaa jokaisella tasolla.

Vierailija
747/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi deitata.  Paska diili ..nainen tapaa sata miestä ..ekana kysytään paljon tienaat.  Tosi romanttista.

Ennemmin syön hyvin ja matkustan kun maksan jonkun 100 munaa saaneen deittejä

Some on pahasti vääristänyt nuorten miesten kuvaa naisista. Aika harva nainen haluaa panna 100 miehen kanssa. Somebimbot eivät ole tavallisia naisia

Ainakin meillä on ystäväpiirissä johon kuuluu yhdeksän 25 vuotiasta naista kilpailu kuka saa ensimmäisenä sata miestä täyteen. Ja mitä olen jutellut muidenkin minun ikäisten naisten kanssa niin tuo sata ei lopulta edes suuri luku tähän asiaan. Eräälläkin tietämälläni naisella jolla ikää on 35 alkaa lukema lähestymään kahta sataa. 

Joten kun sinä olet siveyden sipuli joka ei ole halunnut elää ja kokea niin älä syytä meitä muita kun me emme halua olla samanlaisia

Onko tuo miehelle paljon? Ei mielestäni edes ole. Olen itse 41v mies ja olen harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa, noin 120 naista vaikka olen ollut myös parisuhteessa 15 vuotta. Sehän tulee varsin nopeasti täyteen, esimerkiksi 10 naista per vuosi ei ole ollenkaan edes paljon. 

Oho. Minulla on ollut elämäni aikana yhteensä 3 seksipartneria.

N48

Minulla varmaan 250 
M61

Vierailija
748/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi deitata.  Paska diili ..nainen tapaa sata miestä ..ekana kysytään paljon tienaat.  Tosi romanttista.

Ennemmin syön hyvin ja matkustan kun maksan jonkun 100 munaa saaneen deittejä

Some on pahasti vääristänyt nuorten miesten kuvaa naisista. Aika harva nainen haluaa panna 100 miehen kanssa. Somebimbot eivät ole tavallisia naisia

Ainakin meillä on ystäväpiirissä johon kuuluu yhdeksän 25 vuotiasta naista kilpailu kuka saa ensimmäisenä sata miestä täyteen. Ja mitä olen jutellut muidenkin minun ikäisten naisten kanssa niin tuo sata ei lopulta edes suuri luku tähän asiaan. Eräälläkin tietämälläni naisella jolla ikää on 35 alkaa lukema lähestymään kahta sataa. 

Joten kun sinä olet siveyden sipuli joka ei ole halunnut elää ja kokea niin älä syytä meitä muita kun me emme halua olla samanlaisia

Onko tuo miehelle paljon? Ei mielestäni edes ole. Olen itse 41v mies ja olen harrastanut seksiä yli sadan naisen kanssa, noin 120 naista vaikka olen ollut myös parisuhteessa 15 vuotta. Sehän tulee varsin nopeasti täyteen, esimerkiksi 10 naista per vuosi ei ole ollenkaan edes paljon. 

Oho. Minulla on ollut elämäni aikana yhteensä 3 seksipartneria.

N48

Minulla varmaan 250 
M61

hyi

Vierailija
749/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat vetäytyvät. Eilen oli palstalla, että MGTOW, mutta sama ulina jatkuu vaan tänäänkin täällä naismammojen kanssa miesmammoilla. Nyt hus MGTOW!

Vierailija
750/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lähteenä netin keskustelupalstat? Suurin osa niissä käyvistä miehistä on sosiaalisesti rajoittuneita ja erakoituneita. 

Samaa mieltä. Anonyymipalstoilla liikkuvalle tulee varsin vääristynyt kuva siitä millainen maailma oikeasti on. Täällä yksi ja sama kirjoittaja voi esiintyä joukkona samanmielisiä vastaillen itselleen. Ilmiön huomaa kun tuollaisen "lauman" jäsenet aloittavat ja lopettavat kirjoittelunsa sannaikaisesti. 

AV-palstaa on jo pidempään värittänyt tänne Ylilaudalta sen muutosta maksulliseksi paennut muutaman jonnen porukka, jolla on kirjoitteluun aikaa loputtomiin.

Totuus ei löydy kaurapuurosta eikä myöskään huonosti ja liian pitkällä siivouksen viiveellä moderoiduilta anonyymipalstoilta.

Täällä on vihattu miehiä kauan ennen ulilaudan tietoisuutta.

Mutta vasta kalevauva.fi teki tästä tunnetun myös miesten keskuudessa. 

Kiitos siitä, silmämme avautuivat.

Ja silti hakeudutte tälle palstalle lukemaan provoilijoiden paskapuhetta.

Ette te provoile, vaan tämä on ainoa paikka missä näkee rehellisiä naisia.

Tule ulos sieltä kellaristasi ja lakkaa viettämästä aikaasi naisvihasivustoilla. Ulkona paistaa aurinko ja kohta on kesä. Voit kohdata kiinnostavia ihmisiä oikeassa elämässä.

Tämä ei ole naisvihasivusta vaan miesvihasivusto.

Enkä asu kellarissa, se vaikuttaa olevan teidän perheen juttu.

Jep. Nämä miesvihasivustot ovat lietsoneet naisvihaa enemmän kuin maailman Andrew Tatet yhteensä.

Jopa siellä pahamaineisella ylikselläkin naisvihaa herättää eniten aihe vapaa, mikä on siis naisten suljettu osasto yliksestä.

Onkohan noin. Kukaan ei haaveile täällä esim. Rikoksista miehiä kohtaan, mikä on naisvihaajille ihan tyypillistä.

Ei ole yliksellä, eikä yleisesti se, mitä nykyään naisvihaksi sanotaan ole mitään rikoksista haaveilua. Tuo on lähinnä olkinukke, ja toki jostain hyvin marginaalisista piireistä oikeasti löytyvää ajattelua. Ei todellakaan mitään tyypillistä, eikä varsinkaan siinä naisvihan määritelmässä, missä se nykyään tarkoittaa kaikkea feminismin kritiikkiä.

Aika paksua siihen nähden että juuri tuli ilmi 62 miljoonan kuukausittaisen visiitin sivusto missä omaa vaimoa r aiskataan. 

Laudalla olen myös itse lukenut kuinka mies kertoi vahingossa kännissä r aiskanneensa naisen ja hirveä älämölö että ei ollut r aiskis tekijän toimesta. Jne. Kohdistakaa se halunne toisiin miehiin niin alatte ymmärtämään miten säälittäviä olette.

Tässä keskustelussamme huomionarvoista on se, että - kuten käytännössä kaikissa syrjintäkeskusteluissa nykyään - ääripäissä toinen väittää haluamaansa vihaa löytyvän vähän kaikkialta ja hyvin julmassa muodossa. Toinen ääripää taas sanoo, että ei sitä vihaa nyt oikeasti juurikaan löydy. Ei siis ole olemassa sitä ääripäätä, joka olisi oikeasti vastapuolesi sanomassa, että niinhän vihaakin naisia ja haaveilee rikoksista heitä kohtaan. Vaikka väität näitä olevan olemassa paljon. Mistään heitä ei silti löydy edes anonyymiin keskusteluun.

Ja minä siis todellakin olen ääripäätä. Jopa siellä yliksellä mua nykyään tympii feministinen meno. 95%+ miehistä ei ole mun kanssa samaa mieltä tai jopa kavahtavat ajatuksiani muunmuassa siitä, että naisten äänioikeus saattoi olla virhe.

Kyll on miehuus ohutta, kun kokee naisten tasa-arvon olevan uhka.

ei tämä mikään henkilökohtainen uhkakysymys ole. Minulla komeana ja älykkäänä miehenä on naissuosiota ja lapsiperhe. Itse asiassa jos miesten pitäisi elättää perheensä markkinatilanteeni voisi olla huonompikin. Enkä olisi perinteisessä kulttuurissa saanut nauttia helppojen naisten suloista.

Mutta ihan yhteiskunnallisella tasolla pidän hyvin mahdollisena, että tasa-arvo - saati sitten nykysuomalainen akkavalta - koituu tuhoksi ja siksi jää lyhytaikaiseksi kokeiluksi. Jos tämä malli olisi paras, niin kyllä kai tätä noudattavat kulttuurit olisivat menestyneet jo aiemmin ja voittaneet muut kulttuurit kilpailussa, luoden tästä normin ihmiskunnalle.

Vierailija
751/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit väittää, ettei ole ympäristön painetta? Tässä maassa on majesteettirikos sanoa, ettei kannata tasa-arvoa.

Vierailija
752/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kannustaneet toisiaan jo vuosikymmenten ajan olemaan mahdollisimman huonosti miehiä kohtelevia. He ylpeilevät sillä toisille naisille. Jakavat tarinoita miten lyttäsivät miehen tai kohtelivat häntä kuin hän olisi arvoton. Niille naureskelevat naisporukoissa. Se on tapa nostattaa itseään painamalla muita alas. Se on sitä toksista voimaantumista. Kun miehet saavat tätä kohtelua, on luonnollista ja tervettä lopettaa näiden naisten tapailu ja keskittyä siihen mikä elämässä on positiivista.

Tämä. Koko länsimainen yhteiskunta on pitkällä tässä. Miesten on aikakin perustaa rinnakkaiskulttuuri jossa tätä sairautta ei ole.

Se on jo keksitty ja nopeiten kasvava ideologia meilläkin: islam. Mikä hauskinta, myös naiset kaipaavat sitä ja äänestävät sen puolesta säännöllisesti.

Vierailija
753/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat vetäytyvät. Eilen uhosivat, että MGTOW, mutta sama ulina mirsmammoilla jatkuu täällä naismammojen seurassa edelleen. Olisihan tuo jo pitänyt arvata.

Vierailija
754/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kannustaneet toisiaan jo vuosikymmenten ajan olemaan mahdollisimman huonosti miehiä kohtelevia. He ylpeilevät sillä toisille naisille. Jakavat tarinoita miten lyttäsivät miehen tai kohtelivat häntä kuin hän olisi arvoton. Niille naureskelevat naisporukoissa. Se on tapa nostattaa itseään painamalla muita alas. Se on sitä toksista voimaantumista. Kun miehet saavat tätä kohtelua, on luonnollista ja tervettä lopettaa näiden naisten tapailu ja keskittyä siihen mikä elämässä on positiivista.

Ja miehet jatkavat palstalla pill.kantotel. juttujaan. 

Vastareaktio sille että heitä lytätään jatkuvasti.

Vastareaktion sijaan olisi hyvä ottaa asiallisesti kantaa niihin aiheisiin, josta naiset valittavat. Totta on, että miehillä ja naisilla on suhteissaan ongelmia. Totta on, että miehet eivät halua ratkaista niitä muuttumalla. Siinäpä on ratkaisematon ongelma. Mutta hei, mennään vaan näillä eteen päin, että pysytellään eri nurkissa tilaa. Ei ole minulle ongelma. Katselen vaan sivusta, kuinka kituroitte elämäänne nauttimisen sijaan. Ne p.kantotel. jutut ovat muuten alun perin mieheltä miehelle -tarinoita. Niitä, joissa kaveriporukalle suureen ääneen halveksitaan omia muijia saunailloissa ja sitten ollaan niille mielin kielin, kun sitä p:a pitäisi saada... Hienointa onkin miehet, jotka ovat päättäneet olla kokonaan haluamatta. Ei sitten tarvitse alkaa halveksimaan sitä, jonka tavarasta tuntee olevansa riippuvainen.

Sinä näet ainoaksi rakentajaksi vaihtoehdoksi miesten muuttumisen naisten tahdon mukaan. Minä ennustan, että käy tasan päinvastoin ja itse asiassa suunta on jo nähtävillä kulttuurisesti: miehet peruvat feminismin ja muuttavat naiset.

Vierailija
755/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismihän ei olekaan tasa-arvoa mitä miehet kannattavat. Feminismi on yksipuolista naisten etujen ajamista miesten kustannuksella. Ei miehen pidä sellaista kannattaa tilanteessa missä miesten asema on jo naisia huonompi. Se on pelkkää sosiaalista peliä ja manipulaatiota että yritetään esittää feminismi synonyyminä tasa-arvolle. Ei missään nimessä ole sitä, vaan päinvastoin!

No sinullla on lupa näin kokea. Faktaahan se ei ole. Kyllä feminismi ajaa tasa-arvoa. Toki on olemassa myös ääriajattelijoita, joilla saattaa olla sit äärimmäisiä ajatuksia. Heitä kutsutaan radikaalifeministeiksi. En ole perehtynyt heidän toimintaan millään tasolla.

Vierailija
756/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismihän ei olekaan tasa-arvoa mitä miehet kannattavat. Feminismi on yksipuolista naisten etujen ajamista miesten kustannuksella. Ei miehen pidä sellaista kannattaa tilanteessa missä miesten asema on jo naisia huonompi. Se on pelkkää sosiaalista peliä ja manipulaatiota että yritetään esittää feminismi synonyyminä tasa-arvolle. Ei missään nimessä ole sitä, vaan päinvastoin!

No sinullla on lupa näin kokea. Faktaahan se ei ole. Kyllä feminismi ajaa tasa-arvoa. Toki on olemassa myös ääriajattelijoita, joilla saattaa olla sit äärimmäisiä ajatuksia. Heitä kutsutaan radikaalifeministeiksi. En ole perehtynyt heidän toimintaan millään tasolla.

Ei niitä tolkun feministejä oikeastaan koskaan missään näe. Kyllä se on käytännössä yksinomaan naisten ylivallan liike. Jopa siihen asti, että edes liikkeen nimeä ei voida muuttaa.

Vierailija
757/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on omituinen ystäväpiiri. Ei meidän porukat ketään paina alas eikä puheissaan millään tavalla halveksi miehiä, tai ketään.

Vierailija
758/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn omissa oloissani, ei siinä sen ihmeempää. 

Palkasta jää reilusti säästöön ja sijoituksiin, ei tarvitse rahoittaa kenenkään koiraharrastusta taikka tavoitella maaseudulta punaista tupaa/kultaistanoutajaa/farmari-volvoa. Saan katsoa mitä elokuvia tahdon, kuunnella musiikkia milloin tahdon, poltella tai ryypätä milloin tahdon, nukkua pitkään kun on vapaata töistä jne. Saan sisustaa asuntoni miten tahdon, kukaan ei valita kun hifi-laitteideni värisävy ei käy yksiin keittiön patalappujen kanssa. Kaverit ovat tervetulleita luokseni, niiden kanssa voin pelailla, katsoa leffoja ja tilata vaikka pizzaa. 

Paitsi vaan että saa olla aika hedonisti-narsisti että ei jossain vaiheessa ala kyllästyttämään. Kyllä normaaliin elämään kuuluu parisuhde ja kompromissien tekeminen, mutta olet hyvä esimerkki millaiseksi tämä minä-minä -yhteiskunta on ihmiset muokannut. Pätee siis sekä miehiin että naisiin.

Yksin elävä nainen: voimakas, itsenäinen, sankaritarinan ainekset.

Yksin elävä mies: säälittävä, ressukka, incel, naurun aihe

Hassua, et ajattelet noin. Miksi?

Tämä on se tarina mitä naiset syöttävät totuutena, vaikka se ei ole totta. Toksista voimaantumista muiden kustannuksella.

Jaa, enpä ole kuullut. Kuka sinulle tällaista kertoo? Kai sanot vastaan?

Vierailija
759/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on oikeasti miehille valtava riippakivi ja parempi käyttää maksullisia silloin kun tarvii

Se on ihan ok, kunhan et kannata sillä ihmiskauppaa.

Vierailija
760/2141 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit väittää, ettei ole ympäristön painetta? Tässä maassa on majesteettirikos sanoa, ettei kannata tasa-arvoa.

Eihän siihen tarvita ympäristön painetta vain vaan tervettä järkeä.

Harva ihminen kannattaa epätasa-arvoa niin päin, että olisi itse sorrettuna. Lähes kaikki tasa-arvon vastustajat kannattavat epätasa-arvoa niin päin, että he itse olisivat valta-asemassa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi