Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta
Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Miksi deitata. Paska diili ..nainen tapaa sata miestä ..ekana kysytään paljon tienaat. Tosi romanttista.
Ennemmin syön hyvin ja matkustan kun maksan jonkun 100 munaa saaneen deittejä
Siis Mihin sen naisen pitäisi teissä ihastua? Oletteko jotenkin erityisen ihania, vetäviä ja seksikkäitä vai?
Vierailija kirjoitti:
Yksin olis paljon parempi. Olen yrittäjä niin sais tehtä töidä ja harrastaa vapaasti. Olis parempi seksielämä jne.
No jos se on parempi miksi et ole? Mitä järkeä on tehdä huonompaa asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin olis paljon parempi. Olen yrittäjä niin sais tehtä töidä ja harrastaa vapaasti. Olis parempi seksielämä jne.
Sä kuitenkin estät tätä toteutumasta.
Kerkes lapsia tulemaa ennen kuin tajusin
Ei parane tupata jos ei tykätä. Eiköhän siinä kaikki voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin vetäytyvät yhteiskunnasta?
Minä ryhdyin hikikomoriksi.
Minä taas hikikommariksi.
Watashi mo. Hikikomori des.
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla joka tuutista saa kuulla että "miehet on pahoja ihmisiä" niin miksi pyöriä seuduilla missä ei ole haluttu? En kaipaa draamaa elämääni.
Kyllä joku nainen kertoo että "uhriinnut". Mutta olen itse samoilla linjoilla, paskat naiset eivät kiinnosta ja kenenkään ei tarvitse kertoa mitä olen tai en ole. Jos ei mukavaa naista löydy, niin mielummin olen yksin (Eikö tuo ole mitä naiset toitottaa). Miehen pitää sopia naisen muottiin ja naisen ehdoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se on parempi miksi et ole? Mitä järkeä on tehdä huonompaa asiaa?
Vastuu kannettava kun kerkes lapsia tulemaan ennen kuin tajusin
Minua kyllä nyt naisena harmittaa kovasti. Jään ihan yksin olemaan katkerana kuolemaan asti. Ei edes kissa helpota tätä tuskaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi deitata. Paska diili ..nainen tapaa sata miestä ..ekana kysytään paljon tienaat. Tosi romanttista.
Ennemmin syön hyvin ja matkustan kun maksan jonkun 100 munaa saaneen deittejä
Siis Mihin sen naisen pitäisi teissä ihastua? Oletteko jotenkin erityisen ihania, vetäviä ja seksikkäitä vai?
Oletko varma seksuaalisuudestasi kun kysyt miehenä?
No oikeasti normaalit miehet ei ole vetäytyneet yhtään mistään. Tää syrjäytynyt porukka vaan pitää nyt kovaa meteliä netissä kokemistaan "vääryyksistä", valittaa kuinka kaikki ongelmat on jonkun muun syytä ja uhoaa ettei ala enää mitään. Tavalliset miehet hymähtää niitten lapsellisille jutuille ja jatkaa elämää ihan tavalliseen tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn omissa oloissani, ei siinä sen ihmeempää.
Palkasta jää reilusti säästöön ja sijoituksiin, ei tarvitse rahoittaa kenenkään koiraharrastusta taikka tavoitella maaseudulta punaista tupaa/kultaistanoutajaa/farmari-volvoa. Saan katsoa mitä elokuvia tahdon, kuunnella musiikkia milloin tahdon, poltella tai ryypätä milloin tahdon, nukkua pitkään kun on vapaata töistä jne. Saan sisustaa asuntoni miten tahdon, kukaan ei valita kun hifi-laitteideni värisävy ei käy yksiin keittiön patalappujen kanssa. Kaverit ovat tervetulleita luokseni, niiden kanssa voin pelailla, katsoa leffoja ja tilata vaikka pizzaa.
Jos käyt töissä, et ole vetäytynyt yhteiskunnasta.
Sinkkuelämän vapaudesta nauttiminen taas on eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla joka tuutista saa kuulla että "miehet on pahoja ihmisiä" niin miksi pyöriä seuduilla missä ei ole haluttu? En kaipaa draamaa elämääni.
Kyllä joku nainen kertoo että "uhriinnut". Mutta olen itse samoilla linjoilla, paskat naiset eivät kiinnosta ja kenenkään ei tarvitse kertoa mitä olen tai en ole. Jos ei mukavaa naista löydy, niin mielummin olen yksin (Eikö tuo ole mitä naiset toitottaa). Miehen pitää sopia naisen muottiin ja naisen ehdoilla?
Joo, tää on sama miten naiset ajattelee. Jos riittävän mukava tulee vastaan, niin sitten voi elämän jakaa. Molempien täytyy sopia toisen ehtoihin ilman että täytyy muuttaa itseään huonolla tavalla. Aina pariutuminen jotain kompromisseja vaatii, mutta pitää tietää missä asioissa niitä kestää.
MEETOO jälki näkyy, tätä naiset halusi, sitä te saitte.
Naisen ympärillä voi olla 100 miestä ja 99 niistä on hyviä. Ei ole soveliasta kysyä, miksi nainen valitsi kaikista niistä miehistä sen ainoan paskan? On jotenkin hyvien miesten syy, jos nainen tekee huonon valinnan ja sitä ei saa kyseenalaistaa?
Puuttuikohan aloituksesta linkki johonkin uutiseen tai muuhun? En äkkiseltään tunnista ilmiötä.
Vierailija kirjoitti:
No oikeasti normaalit miehet ei ole vetäytyneet yhtään mistään. Tää syrjäytynyt porukka vaan pitää nyt kovaa meteliä netissä kokemistaan "vääryyksistä", valittaa kuinka kaikki ongelmat on jonkun muun syytä ja uhoaa ettei ala enää mitään. Tavalliset miehet hymähtää niitten lapsellisille jutuille ja jatkaa elämää ihan tavalliseen tapaan.
Oikeasti normaalit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tää on sama miten naiset ajattelee. Jos riittävän mukava tulee vastaan, niin sitten voi elämän jakaa. Molempien täytyy sopia toisen ehtoihin ilman että täytyy muuttaa itseään huonolla tavalla. Aina pariutuminen jotain kompromisseja vaatii, mutta pitää tietää missä asioissa niitä kestää.
Älä äm mä lässytä tai yritä selittää mitä sanoin.
Aika moni on vetäytynyt. Vielä useampi on sellaisessa välivaiheessa että asuu yksin, elättää itsensä, maksaa veroja ja äänestää mutta siinä se. Jos olisi perheellinen niin olisi varmaan pakko ylläpitää jotain kulisseja. Onneksi minun ei tarvitse.
Onko tämä vetäytyminen huoneessa kanssamme?
Minä taas hikikommariksi.