Minkä ikäisenä suunnilleen olit mielestäsi kauneimmillasi?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Korealaiset naiset vv. 18 - 45!
.....ääääh
Tyhmiä
Länkyttäjiä
....äääähhhhh
Eivät nauti seksistä
Eivät halua lapsia
Seipäännieleitä olioita
....ääähhhh
25-35 oli parhaat vuodet. Lapsen pyöreys kun poistui kasvoista siihen kunnes rupsahtaminen alkoi.
Epäsuosittu mielipide, mutta vastaan 40+. Olin kolmikymppisenäkin vielä niin pyöreäposkinen, että minulle tarjottiin lastenlippua. Suunnilleen siinä 42-vuotiaana olin fyysisesti hyvin treenattu, kasvot ei ollut enää ne lapsenpyöreät, mutta ei ollut vielä ryppyjäkään. Hiukset oli hyvässä kunnossa ja pitkät - parikymppisenä nollarilla trendasi kananpersetukka.
27v. Hoikka, kiinteä vartalo ja upeat kasvonpiirteet.
14 koska olin nuori ja 33 koska olin rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joskus 18v. kun oli nuoruuden hehku vielä tallella.
Ok, vanhenit sitten huippunopeasti. 😅 Itse olin aika "lapsenkasvoinen" enkä todellakaan mikään nainen tuossa iässä.
30 v, en ollut niin raihnainen ja kivuissani kärvistelevä kuin nyt. Ei paljo naurata nykyään.
Eri-ikäiset ovat eri tavoilla kauniita. Virheettömin olin ehkä 17v. Mutta sen ikäinen on melkein lapsi. Aikuinen kauneus oli huipussaan kolmekymppisenä. Toisaalta olen pitänyt itsestäni huolta, mikä on johtanut siihen, että nyt 55v olen selvästi paremman näköinen kuin suurin osa ikätovereista, jopa niistä jotka saattoivat olla kauniimpia nuorena. Esimerkiksi Minna Kuukka oli uskomaton kaunotar livenä. Nyt olen itse huomattavasti kauniimpi.
18-25 olin raikas ja ihan kaunis kun katsoo vaikka yo-kuvaa jne. Siitä se alamäki lähti.
17, 31 ja 48-vuotiaana.