Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä suunnilleen olit mielestäsi kauneimmillasi?

Vierailija
01.05.2026 |

Ja miksi?

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-27 vuotiaana

Vierailija
82/126 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotiaana sain eniten miehiä eli varmaan sillon.

Vierailija
84/126 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olen nyt. Olen 50-vuotias. En absoluuttisesti tietenkään, mutta suhteessa ikääni/kavereihin/entisiin luokkakavereihin. Olen hyvässä kunnossa fyysisesti, hampaat on hyvät, olen edelleen pörröpää ja pukeudun naisellisesti. Naamassa toki ryppyjä, mutta ei tavallista enempää ja olen ihan saanut kommenttia siitä, että olen "kaunistunut". Tällä toki tarkoitettiin, että suhteessa ikäluokkaani. Esimerkiksi luokkakokouksessa parikin entistä luokkakaveria sanoi muutaman oluen jälkeen, että "oot nykyään hyvännäköinen". Tuntui hiukan kurjalta, koska mielestäni olin pikkunätti jo nuorena ja olinhan silloin freesi verrattuna nykyiseen. 

Vierailija
85/126 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha tunnettu totuushan on, että nainen on kauneimmillaan 17 vuotiaana ja sen jälkeen alkaa alamäki joka kiihtyy syöksylaskuksi siinä nelivitosena

Ei pidä kaikilla paikkaansa. 17 vuotta on tytön ikä. Naisen ikä tulee paljon myöhemmin. 

Vierailija
86/126 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa sanoo. 23-vuotiaana olin söpön kaunis. Enemmänkin nätti. Mulla on ollut aina pyöreät "keksiposket" (joskus sanottu tuolla nimellä :S) ja ehkä piirteet alkoi erottua selvemmin tuossa 26-27v. Enemmän kyllä pidän ulkonäöstäni (nyt 34v) nykyään koska näytän aikuismaisemmalta ja sain niin kauan kuulla tuota että näyttän niin nuorelta. Mutta ehkä 27v jos pakko sanoa nyt tähän saakka.

Vierailija
87/126 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 oli aivan täydellinen, siihen oisin jäänyt mielellään ikuisesti

Vierailija
88/126 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka sanotte olevanne kauneimmillanne joskus +35-vuoden iässä. Eikö muka vartalonne ollut kiinteämpi ja kuumempi nuorena? Esim. rintanne? Eihän jotain 20-vuotiaan ja 40-vuotiaan rintoja voi edes verrata, tai ihoa.

No eipä ne pienet rinnat paljon 25->35v muutu. Äidilläkään ei roikkunut edes vielä 45 vuotiaana.

Vierailija
89/126 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että olen nyt. Olen 50-vuotias. En absoluuttisesti tietenkään, mutta suhteessa ikääni/kavereihin/entisiin luokkakavereihin. Olen hyvässä kunnossa fyysisesti, hampaat on hyvät, olen edelleen pörröpää ja pukeudun naisellisesti. Naamassa toki ryppyjä, mutta ei tavallista enempää ja olen ihan saanut kommenttia siitä, että olen "kaunistunut". Tällä toki tarkoitettiin, että suhteessa ikäluokkaani. Esimerkiksi luokkakokouksessa parikin entistä luokkakaveria sanoi muutaman oluen jälkeen, että "oot nykyään hyvännäköinen". Tuntui hiukan kurjalta, koska mielestäni olin pikkunätti jo nuorena ja olinhan silloin freesi verrattuna nykyiseen. 

Se on muuten mielenkiintoinen ilmiö toisinpäin, kuinka joskus (tai useinkin) nuorena lukiolaisena/korkeakouluopintojen ensimmäisenä vuotena joku on ollut tosi kaunis, mutta vähän myöhemmin sama henkilö saattaa olla todella väsähtäneen ja rupsahtaneen näköinen. Joidenkin kaunis ulkonäkö nuorena on sellaista juurikin nuoruuteen tukeutuvaa, jos ymmärrätte. Sitten nuoruuden jälkeen ulkonäkö ei olekaan niin kaunis.

Jos tämä henkilö on vaikuttanut nuorena ylimieliseltä, en voi olla tuntematta vahingoniloa, vaikka haluaisin olla sellaisen yläpuolella...

Vierailija
90/126 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41

25-vuotias. Ennen tuota ikää olin finninaamainen ja laiha ruipelo. noin 25-vuotiaana kävin salilla ja oli muutenkin miehistynyt. 30 ikä vuoteen mennessä kuntosali jäi ja työ alkoi viemään kaiken iän ja jaksamisen. Nyt olen 41 ja olen ihan perushyvä kroppainen, mutta naama jotenkin väsähntänyt. 

Vierailija
91/126 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-25v

Vierailija
92/126 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-30 v

Lastensaanti rupsahdutti pikavauhtia. 

Vierailija
93/126 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40v oli sellainen hehku, eli silloin. Olin nuorena söpö mutta aika pitkään pyöreäkasvoinen ns lapsen näköinen. Vaikka olin silloinkin nätti. Oikeasti kaunis olin juuri nuo 30+ vuodet jolloin kasvojen piirteet näkyivät kunnolla ja vartalo oli timmi ja nuorekas. 

Nyt 44v huomaan että ikä alkaa jo väistämättä pikkuhiljaa näkyä. Paperit kysyttiin n 42v asti mutta vuosi sitten se loppui. Eli nyt alkaa selvästi aikuinen kauneus joka on ok mutta ei enää niin hehkuva kuin 10v sitten.

Vierailija
94/126 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat kauniimmillaan alle 25v. samassa iässä ne ovat tyhmimmillään.

Vierailija
95/126 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-47

Vierailija
96/126 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka sanotte olevanne kauneimmillanne joskus +35-vuoden iässä. Eikö muka vartalonne ollut kiinteämpi ja kuumempi nuorena? Esim. rintanne? Eihän jotain 20-vuotiaan ja 40-vuotiaan rintoja voi edes verrata, tai ihoa.

Eivät omat rintani ainakaan ole muuttuneet lainkaan tuossa iässä 20-40v. On kuvia. Ihon kimmoisuus ja paksuus vaihtelee suuresti ja toiset ovat genetiikaltaan tässä suhteessa onnekkaampia. Edelleenkään rintani eivät ole mitenkään dramaattisesti muuttuneet, vaikka ikää on 55+ ja ne ovat isot. Yhden lapsen olen niillä imettänytkin alle kolmekymppisenä. Ihoni vain on sellainen, ettei se veny herkästi. Eikä ole myöskään ryppyjä juuri lainkaan. 

Vierailija
97/126 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-20. Olin erittäin kaunis, ns. Kalevalan Aino -tyyppinen. Paksut pitkät vaaleat hiukset, hyvä  hoikka vartalo, kauniit kasvot, upeat sääret ja hampaat, hymykuopat, pitkät ripset ja hohtavat silmät. En itse tajunnut olevani kaunotar ja pidin ihmisiä pimahtaneina kun he sanoivat että olen nätti. Ulkonäkö ei ollut minulle tärkeä asia. Vanhoista valokuvista  näen että olin todella hyvännäköinen. 

Se oli silloin se. Nyt olen lihava lyllerö, hiukset ovat niin ohuet että päänahka näkyy, sameaa kiillottomat silmät, silmäripsiä tuskin ollenkaan, naamakin on valunut leukaperiin. 

Mutta en sure sitä koska ulkonäkö ei edelleenkään ole minulle tärkeä asia. Ja nyt saan istua baaritiskillä ja juoda olueni rauhassa, kukaan idioottivonkaaja ei tule siihen makeilemaan. 

Vierailija
98/126 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana. En sitä itse tajunnut, vaikka ihmiset ajoivat melkein polkupyörällä ojaan minut nähdessään.

Nykyään 40 vuotta myöhemmin ajavat melkein päälle, ettei tarvitsi nähdä enää 😄

Vierailija
99/126 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin 25-30-vuotiaana. Näytin aikuiselta, ei lapsenpyöreyttä ja olin hoikka. Olen edelleen normaalipainoinen, mutta kuitenkin lihonut sitten tuon ajan. Kasvoihin on tullut pyöreyttä. Lisäksi tuntuu siltä, että näytän myös väsyneemmältä.  N34

Vierailija
100/126 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan