Seksityö ja raskaus
Varoitus: älä lue jos aihe triggeröi!
Olen siis myynyt seksiä aluksi opiskelujen ja nykyisin tavallisen työni ohessa pienelle kanta-asiakasporukalle kohta 10 vuotta, alun perin juttu lähti ristiin paneskelevassa kaveriporukassa ihan vitsinä.
Nyt olen raskaana, enkä tiedä kuka miehistä on isä. Nykyinen mieheni on tietoinen asiasta ja seksinmyynnistä. Hän on itsekin entinen asiakkaani.
Voinko velvoittaa kaikki asiakkaani isyystestiin vai jääkö asia ikuiseksi arvoitukseksi, jos mieheni ei ole isä? Hän joka tapauksessa haluaa mennä testiin. Lapsen aion pitää oli isä kuka tahansa.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Ap, ota törkeyksistä kuvankaappaukset ja tee rikosilmoitus. Joku saa sitten tuomion kunnianloukkauksesta.
Selitäpä mulle oikein juurta jaksaen, miten on mahdollista loukata jonkun palstalle anonyymisti kirjotitavan ihmisen kunniaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ota törkeyksistä kuvankaappaukset ja tee rikosilmoitus. Joku saa sitten tuomion kunnianloukkauksesta.
Selitäpä mulle oikein juurta jaksaen, miten on mahdollista loukata jonkun palstalle anonyymisti kirjotitavan ihmisen kunniaa.
Kyllä voi. Toivottavasti opit sen itsekin lähitulevaisuudessa.
3/5 Tämä oli melko hyvä ragebaitti. Jotkut meni lankaan. Kiitos hyvistä nauruista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Toivottavasti opit sen itsekin lähitulevaisuudessa.
Taidat olla hieman älyllisesti matalaa tasoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vaan tapa itseäsi?
Sulla taitaa olla vaikeuksia siinä p.illunsaannissa?
Miksi olisi? Tuonkin huo ran saa kula tahansa pikkurahalla..
Etpä taida sä piruparka saada rahallakaan...
"Kyllä voi" ei ole selitys. Menen nyt saunaan, kirjoita se selitys tähän ketjuun sillä aikaa, kiitos
Miksi miehet haluavat, että tällainenkin ammattikunta on olemassa? Kysyntä luo tarjonnan..
Tuossa tapauksessa ei todellakaan kannata pitää lasta, (jos juttu ei ole keksitty) asiakkaista et tiedä mitään ja poliisi ei lähde etsimään asiakkaiden joukosta oikeaa isää. Periminen (isän puolelta) ainakin lapselta jää pois, ellei se mies suostu menemään sun kanssa naimisiin, jonka kanssa olet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet haluavat, että tällainenkin ammattikunta on olemassa? Kysyntä luo tarjonnan..
Kyseinen ammattikunta on kuin vessat eli puhtaasti tarpeiden tekoa varten.
Se on ongelmallista jos naista panee useampi mies niin ei tiedä kuka on isä. Jos mies panee monia naisia niin tietää kuka on isä.
Miksi edelleen jatkat pillun myyntiä? Rahan takia tuskin.
Ap? Nitä kaikkea olet tehnyt asiakkaiden kanssa ja mitä ne maksaa sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi edelleen jatkat pillun myyntiä? Rahan takia tuskin.
Nautinnon vuoksi. Tykkään kun kymmenenkin miestä täyttää mut spermalla, jota päivän päätteeksi valuu kaikista aukoista. Lapsi lähtee abortilla 👍
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea palveluvalikoimaasi kuului tai kuuluu? Haluatko lisää asiakkaita?
En halua lisää asiakkaita, nämä 4 nykyistä ja mieheni riittävät. Alun perin asiakkaita oli 8, yhdestä tuli mieheni ja yksi muutti ulkomaille. Pari halusi lopettaa kun perheellistyivät.
Aika tavallista mutta hyvää seksiä on kaikkien kanssa. ApKäytätkö k on d om ia as i akka i de n kanssa?
Useimmiten kyllä. Joskus on lipsahtanut ilman. Ap
Kyllä sitä ammattilaisillekin sattuu että kiimassa ei kondomit kiinnosta. Itsekin olen pannut paljaalla useampaakin pro naista.
Kysymys AP:lle: koetko nyt olevasi voimaantunut?
Vierailija kirjoitti:
Oletko pannut niiden kaikkien kanssa suunnilleen ovulaatiosi aikaan? Jos et, niin näet varmaan kalenteristasi, ketkä ovat todennäköisimmät isäehdokkaat tai vielä parempi, jos löytyy vain yksi todennäköisin.
Olen,.koska miehiä on useita päivässä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysymys AP:lle: koetko nyt olevasi voimaantunut?
Kyllä. Varsinkin abortin jälkeen.
Teetkö siis abortin? Äsken sanoit että pidät lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Ap? Nitä kaikkea olet tehnyt asiakkaiden kanssa ja mitä ne maksaa sinulle?
Hinnat vaihtelee 20 eurosta 100 euroon. Ilman kumia +10 euroa
Ap
Takennatko vielä miten anonyymin kunniaa voi loukata?