Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten iän myötä tullut "thick" alaosa vaikka en ole juuri lihonut?

Vierailija
25.05.2024 |

Eli siis reisistä ja perseestä muhkeampi ja siro yläkroppa? Ja kaikki tämä kun täytti 30v ja sen jälkeen

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne ja juuri kolmenkympin jälkeen. Painoa tuli kyllä viitisentoista kiloa lisää mutta sitä ei ehkä miellä niin lihomiseksi kun maha ei ole kasvanut kovin paljon.

Vierailija
2/13 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mietin, että oisko lantio leventynyt vuosien myötä vaikka paino on pysynyt samana.  

Sovittelin joku aika sitten yksiä farkkuja joiden muistin olevan hieman väljät kymmenen vuotta sitten. Nyt ne hädin tuskin mahtuvat jalkaan.

En ole synnyttänyt ja tosiaan paino on sama, mutta joku muodonmuutos on silti lantion alueella tapahtunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan vetovoimaksihan sitä kutsutaan.

Vierailija
4/13 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä mystistä. Minullekin kävi jossain vaiheessa niin. Yläosa joku s-koko ja alaosassa hyvä, jos m riittää. Persaus ei kuitenkaan näytä suhteettoman suurelta, vaan on ihan linjassa muun kropan kanssa ainakin seistessä. Jotenkin se istuessa levenee ja vaatteita pukiessa. :P Vatsaakin on vähän tullut, muttei näy vaatteiden alta juurikaan. Painoa tullut pari-kolme kiloa, osa lihasta.

Vierailija
5/13 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumatyössä yläkehon voima heikkenee ja takapuoli levenee, kun lihasvoiman tilalle tulee rasvakudosta.

Punttia lisää niin keho saa enemmän skarppiutta ja kehonkoostumus muuttuu, vaikkei se toki sitä kehonmallia kokonaisuudessaan muuta, jos on kapeat hartiat ja leveä lantio.

Ennen kaikkea se tekee hyvää terveydelle ikääntyessä, kun harjoittaa lihasvoimaa.

Vierailija
6/13 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonitoiminta kerää rasvaa alavartaloon.

Vierailija
7/13 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä väitetä, että naiset automaattisesti tai herkästi lihovat vanhetessaan. Johtuu hormoneista.

Vierailija
8/13 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas hartiat leventyneet ja käsivarret paksuuntuneet. Vaikka oon normipainoinen niin taksissa melkein tarvii L-koon. Arvelin että oisko säännöllinen saliharjoittelu vaikuttanut noin paljon, mutta kaveri väitti että iän myötä yläkroppa levenee.

Vierailija
9/13 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä väitetä, että naiset automaattisesti tai herkästi lihovat vanhetessaan. Johtuu hormoneista.

No kun en ole lihonut, laihtunut olen teini-iästä. Painoin teininä 74kg ja rasvaa oli kaikkialla. Kuvista näkee että pulleat kasvot ja paksut kädet. Sitten päälle kasvoista olen hoikempi ja yläkropasta ja kaikki rasva menee persuksiin js reisiin ja painan nykyään 63kg

Vierailija
10/13 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaihdevuodet alkavat, kroppa muuttuu, vaikka paino pysyisi samana. Olen huomannut, että vyötärö ja lantio on kasvanut, vaikka paino ei ole noussut yhtään. On tämä ärsyttävää. Toki ap on niin nuori, että tuskin on vielä vaihdevuosista kyse.

Vierailija
11/13 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimesetkin lihakset muuttuneet läskiksi. Sitä huomaamattaan laiskistuu vnahetessaan.

Vierailija
12/13 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kasvaneet jalat! Ostin n. 10 vuotta sitten korkkarit kaverin häihin. Harmitti, kun ne olivatkin vähän liian isot ja piti tunkea vessapaperia niihin kesken juhlien. Jäivät sen takia sitten käyttämättä. Viikko sitten olisi ollut tarvetta ja ajattelin kokeilla josko saisin ne viritettyä jotenkin pysymään jalassa. Olivat aivan liian pienet?!?! En ole lihonnut kuitenkaan yhtään eikä mitään turvotustakaan ole, ainakaan helposti havaittavaa. 

Vierailija
13/13 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon jo 53v ja vaihdevuodet ohittanut. Aina ollut vyötäröstä tosi hoikka ja muutenkin n 50kg, nyt pyrkii vyötärölle tulemaan ylimääräistä, vaikka liikun saman mitä aina. Eikä tän ikäisenä ruoka tai muu maita missään määrin.