Miten vappuaattosi meni noin niinkun omasta mielestä ja entä muiden palaute?
Kävin kapakissa ja totesin, että örvellys ei ole katoava luonnonvara.
Jonnet pyörii baareissa aina vaan isompina laumoina meuhkaamassa ja uhoamassa toisilleen.
Naiset tai naisoletetut sensijaan ovat kohta kaikkomassa baareista kokonaan.
Ne naiset, keitä olivat edes hieman nähneet vaivaa ulkonäkönsä eteen jaksoivat kuitenkin jakaa selfieitään loputtomasti..
Mikä korvaa baariyöelämän tulevaisuudessa, koska bilettäminen on jo sitä, että joudut seuraamaan sivusta pelkkää örvellystä tai ylipäänsä kokemaan pelkkää myötähäpeää?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Monikohan vietti vappuaaton yksin juhlien?
veikkaan, että aika moni yksinäinen on tyytyväinen, kun maanantaina alkaa taas arki ja pääsee töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
veikkaan, että aika moni yksinäinen on tyytyväinen, kun maanantaina alkaa taas arki ja pääsee töihin?
Entä eläkeläiset ja työttömät, jotka joutuvat olemaan edelleen kotona ja yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten juhlitaan yksin?
Helposti, teen kivoja juttuja, sellaisia mistä itse tykkään ja silleen vähän normaalia enemmän panostaen.
En juhlinut vappua mitenkään. Ei ole perhettä eikä kavereita, niin yksin ollaan. Kaupungille ei tulisi mieleenkään lähteä katsomaan toisten ilonpitoa ja örvellystä
-sinkkumies.
Yksin kotona kuten kaikki muutkin päivät. Olisin saanut seuraa mutten jaksanut olla sosiaalinen. Sitä tämä 18 v erakkona eläminen teettää, en jaksa ihmisiä enää yhtään. Äiti huolissaan kun aina kotona yksin kun on itse niin menevä ekstrovertti, ei ymmärrä että olen introvertti ja viihdyn 99 % ajastani yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olin kotona koiran kanssa, se vaikutti tyytyväiseltä meidän "vappumarssiin" metsäpolkuja pitkin, muuta palautetta ei ole tullut. Katsotaan jos tänään olisi hurjempi meno.
Aivan samat sanat täältäkin, koira vaikutti tyytyväiseltä eikä ole mököttänyt tai osoittanut mieltään näin jälkikäteenkään.
Jep, täällä valitettiin taas miten tylsää juttua ja mikään ei kelpaa, kaikkien palstalla on oltava hulluja jne.
Pystyi haistamaan vappuahdistuksen kitkerän hienhajun 😀