Onko tyhmän kuuloista kertoa pituus puolen sentin tarkkuudella?
Kommentit (31)
On. Helvetin tyhmää. Pituus vaihtelee päivän aikana ylipäätään muutaman sentin.
On tyhmän kuuloista. Kaikille on ihan sama sanotko 168 vai 169, kukaan ei siitä välitä vaikka vähän pyöristät.
Mä kerron aina kun mahdollista myös sen puolen sentin, mulle tärkeä juttu. Oon nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ap kenelle sinun pitää kertoa pituutesi?
Moderaattorille
Ei muita välttämättä kiinnosta puolikas sentti. Ehkä kumppaniehdokas voi kiinnostua miksi on puolikas sentti ja onko se epänormaalia.
Eikös tätä jo tässä mietitty? Multa jäi lopputulos huomaamatta.
Sanot vaan että se on pauttiarallaa 170cm
Pituus vaihtelee aika paljon. Ruumiillista työtä tekevä on perjantaisin aina lyhyempi kuin maanantaiaamuna.
On lähinnä huvittavaa, kun joku kertoo pituutensa puolen sentin tarkkuudella.
Vierailija kirjoitti:
Pituus vaihtelee aika paljon. Ruumiillista työtä tekevä on perjantaisin aina lyhyempi kuin maanantaiaamuna.
On lähinnä huvittavaa, kun joku kertoo pituutensa puolen sentin tarkkuudella.
Ei se nyt niin paljoa vaihtele paitsi jos sairastaa osteoporoosia.
0,5-1cm itselläni
Käyttötapauksesta riippuen, mutta yleisesti kyllä, kuulostaa tyhmältä.
On tiettyjä kohteita jolloin se on äärimmäisen tärkeätä; esim jos sisarusten (tai vanhamman ja lapsen) pituusero on se 0,5cm, sinä olet se pidempi ja em sisarus/lapsi/vanhempi kuulee.
On merkitystä.
185cm on HOT
184,5cm NOT
T. Tinder nainen
Vierailija kirjoitti:
Itse pyöristän ylöspäin.
Se on kiellettyä. Joku voi kokea huijauksena.
Pitäisikö kauppakeskuksissa olla virallinen mittauspiste ja hygienia huomioitu.
On tyhmänkuuloista. Koska se kertoo siitä, että pituus on sinulle ongelma, varsinkin miesten kohdalla.
Ketään ei oikeasti kiinnosta onko mies 190 vai 150 senttiä pitkä, mutta ne 172,5 cm pituiset on niitä joilla on ongelma pituuden kanssa ja kukaan ei jaksa niiden miehuuden todistelua. Ei kaikilla keskiverto lyhyemmillä ole ongelmaa, mutta puolisentisillä on joku kompleksi.
Voi ne ovitehtaalla olla tarkkoja, jos on mittatilausovet tulossa.
Vierailija kirjoitti:
On tyhmänkuuloista. Koska se kertoo siitä, että pituus on sinulle ongelma, varsinkin miesten kohdalla.
Ketään ei oikeasti kiinnosta onko mies 190 vai 150 senttiä pitkä, mutta ne 172,5 cm pituiset on niitä joilla on ongelma pituuden kanssa ja kukaan ei jaksa niiden miehuuden todistelua. Ei kaikilla keskiverto lyhyemmillä ole ongelmaa, mutta puolisentisillä on joku kompleksi.
Et sä nyt voi noin sanoa.
Et voi yleistää.
Vai tunnetko kaikki ihmiset?
Lyhyt olet silti, vaikka kuinka yrität hämätä puolisenttiselläsi.
Ap kenelle sinun pitää kertoa pituutesi?