Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jumppatrikoot tai legginsit herättää ärtymystä mutta kireät farkut ei?

Vierailija
30.04.2026 |

En oo ikinä tajunnut että mikä ihmeen ongelma ne jumppatrikoot olisi tai ns itsensä esittelyä, sen enempää kuin farkut? 

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä n.kolmekymppinen nainen,lyhyt,lihava ,oikein ihraperse pitää työvaatteena noita persehousuja ja yök ,en todellakaan voi tajuta miksei voi pitää työnantajan kustantama työvaatteita niinkuin muutkin??? Ilmeisesti se perseen esittely on tärkeintä!!!? Oksettava näky kun ne laardit tytisee kävellessä ,mihin siinä voi silmänsä panna jos toinen pullistelee naaman edessä ,sauma vielä siellä persposkien välissä.ikämaailmassa en ilkiäis moisissakuvatuksissa liikkua ihmisten ilmoilla

Vierailija
82/83 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tytär käyttää noita tosi paljon. Ei ole kukaan uskaltanut kommentoida tai huudella asiasta. Jos huutelisi tai jotain asiatonta niin vastaa minulle. Aika hiljasta on ollut. Minua pelätään lähitienoolla.

Huh. Mun isävainaa oli tuollainen huutelija. Eipä ole mulla ollut tarvetta huudella siitä miksi isä kasvaa horsmaa. Joskus törmäsin isän luotettuun ystävään ja silloin tää sanoi mulle, että pitää huolen jos joku aiheuttaa mulle ongelmia. Eipä ole aiheuttanut. Onneksi ei oma jälkikasvu tiedä mitään sellaisesta "pelätystä isästä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne ketään haittaa . Pääasia että käyttäjillä on itsellä hyvä olla . Joskus niissä on tehty sauma siten väärin että puuttuu yksi ommel mikä siis tekee oikean sauman . Siksi ne menee pyllyvakoon ja se taas on valmistajan virhe.  Saunassa on normaalisti paksu sauma kaksi ommelta . Elikkä kangasta käännetään ja ommellaan kiinni eikä jätetä irtonaiseksi.  Pitää muistaa tutkia saumat ompelukset kurjalta puolelta ennen kuin ostaa niitä.  Trikoot on kivoja myös vanhoilla ihmisillä ! 

Mikähän siinä on, että miehet eivät ole havainneet olevan hyvä olla perse ja mulkku esillä? Häveliäämpi sukupuoli? Joku fysiologinen ero, minkä vuoksi ihonmyötäinen ei tunnu niin kivalta?

Koska kukaan ei halua katsella miesten perseitä ja mulkkuja. Ei naiset eikä miehet (ehkä jotkut homomiehet). Sensijaan naisten perseitä haluaa katsella lähes kaikki miehet erittäin mielellään.

M46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi