Miksi jumppatrikoot tai legginsit herättää ärtymystä mutta kireät farkut ei?
En oo ikinä tajunnut että mikä ihmeen ongelma ne jumppatrikoot olisi tai ns itsensä esittelyä, sen enempää kuin farkut?
Kommentit (71)
Käytän itse lähes aina skinny-farkkuja, mutta legginsejä en laittaisi ihmisten ilmoille. Olen sen ikäinen että olen tottunut ajattelemaan legginsejä "pitkiksinä" eli välihousuina joita pidetään talvella farkkujen alla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kenessä ne aiheuttaa ärtymystä? Ei ainakaan itseäni häiritse oli kantaja minkä ikäinen/ sukupuolinen / näköinen tahansa.
Housut ku housut
Nyt on ilmeisesti tullut uutuutena kokovartalojumppatrikoot? Tai no ei se nyt uutta ole, mutta en oo ennen nähnyt. Sellaiset hiihtotrikootyyppiset setit salilla. / sisäliikunnassa ei oo osuneet kohdalle. Tosin vähän kauniimmilla leikkauksilla ja hihattomina.
Huomionhakuistahan se on. Vaatetus niukkenee ja niukkenee. Koskakohan kulkevat ilkosillaan? Mitä sen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne ketään haittaa . Pääasia että käyttäjillä on itsellä hyvä olla . Joskus niissä on tehty sauma siten väärin että puuttuu yksi ommel mikä siis tekee oikean sauman . Siksi ne menee pyllyvakoon ja se taas on valmistajan virhe. Saunassa on normaalisti paksu sauma kaksi ommelta . Elikkä kangasta käännetään ja ommellaan kiinni eikä jätetä irtonaiseksi. Pitää muistaa tutkia saumat ompelukset kurjalta puolelta ennen kuin ostaa niitä. Trikoot on kivoja myös vanhoilla ihmisillä !
Ymmärräthän, että monet trikoot oikein suunnitellaan sellaisiksi, että ne menevät pyllyvakoon?
Totta, mutta onko niiden tarkoitus olla asiallinen pukeutuminen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne ketään haittaa . Pääasia että käyttäjillä on itsellä hyvä olla . Joskus niissä on tehty sauma siten väärin että puuttuu yksi ommel mikä siis tekee oikean sauman . Siksi ne menee pyllyvakoon ja se taas on valmistajan virhe. Saunassa on normaalisti paksu sauma kaksi ommelta . Elikkä kangasta käännetään ja ommellaan kiinni eikä jätetä irtonaiseksi. Pitää muistaa tutkia saumat ompelukset kurjalta puolelta ennen kuin ostaa niitä. Trikoot on kivoja myös vanhoilla ihmisillä !
Ymmärräthän, että monet trikoot oikein suunnitellaan sellaisiksi, että ne menevät pyllyvakoon?
Totta, mutta onko niiden tarkoitus olla asiallinen pukeutuminen ?
Salilla ok, koska sinne mennään urheilemaan. Mutta kadulla eivät ole mukavan näköisiä.
Ulkona lenkillekin voisi trikoitten päälle vetää pienet shortsit.
Farkut ovat paksumpaa kangasta eivätkä mene pervakoon. Jumppatrikoista näkee läpi muodon lisäksi myös pikkareiden rajat (parhaimmillaan pikkarit paistavat läpi ihan kokonaisuudessaan), lihasten, ihran ja selluliitin määrän, eikä jätä yhtään mitään arvailun varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär käyttää noita tosi paljon. Ei ole kukaan uskaltanut kommentoida tai huudella asiasta. Jos huutelisi tai jotain asiatonta niin vastaa minulle. Aika hiljasta on ollut. Minua pelätään lähitienoolla.
Niin yleensä tuota paljastelua harrastaakin juuri yhteiskunnan pohjasakka. Sossurahalla perstrikoot kaupasta ja sitten uhkailemaan vaan, jos joku katsoo tai sanoo jotakin 😅 Perseensilmä hytkyy rasvan mukana raivosta kun kälätät kuinka sinun tytär ei ole h*ora, vaikka siltä näyttääkin :)
Se on vähän näkökulma-asia että kumpi on pohjasakkaa ja alemmalla tasolla. Jos menisite kehään tai kadulla ottaisitte matsin, niin sinä olisit siinä tupakannatsojen tasolla nyyhkimässä. Se ylemmyys pitää todistaa jotenkin.
Kaikenlaisia huutelijoita on olemassa. Sama nähdään Ukrainan ja Venäjän sodassa. Totuus tulee siitä kuka on kovin.
Sulla on kovia puheita mutta veikkaan että olet alempaa sakkia sitten lopulta kun lähdetään hihoja käärimään lähiökapakan parkkiksella.
Tähän mennään kun palkkataso on niin matala. Noi housut no niin edulliset ja ei monillakaan ole palkasta laittaa sivuun muihin vaatteisiin, jos elää urheilullista elämää. Mullakin on yhdet harmaat kollarit, jotka on edestä kusitipoista keltaiset ja takaa pierty vihertävän ruskeaksi. Sellaista se elämä on, kun pomo maksaa 10e tuntipalkkaa, niin paistetaan sitten niissä housuissa hamppareita koko kansalle.
Sitä saa mitä tilaa. Parhaimmat pidot saa spadeen kun sylkäsee käsiin ja hieroo händyy vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomionhakuistahan se on. Vaatetus niukkenee ja niukkenee. Koskakohan kulkevat ilkosillaan? Mitä sen jälkeen?
Antiikin Kreikassa miehet urheilivat alasti, antiikin aika n. 800 eaa. – 30 eaa.
Tuskin kukaan järkevä ihminen rikollisjengejä kunnioittaa. Pilaavat kokonaisia asuinalueita ja jopa toisten terveyden, ovat yhteiskunnalle pelkkä inhottava kuluerä. Pelkoa ja itsesuojelua se ennemmin on.