Miksi jumppatrikoot tai legginsit herättää ärtymystä mutta kireät farkut ei?
En oo ikinä tajunnut että mikä ihmeen ongelma ne jumppatrikoot olisi tai ns itsensä esittelyä, sen enempää kuin farkut?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne ketään haittaa . Pääasia että käyttäjillä on itsellä hyvä olla . Joskus niissä on tehty sauma siten väärin että puuttuu yksi ommel mikä siis tekee oikean sauman . Siksi ne menee pyllyvakoon ja se taas on valmistajan virhe. Saunassa on normaalisti paksu sauma kaksi ommelta . Elikkä kangasta käännetään ja ommellaan kiinni eikä jätetä irtonaiseksi. Pitää muistaa tutkia saumat ompelukset kurjalta puolelta ennen kuin ostaa niitä. Trikoot on kivoja myös vanhoilla ihmisillä !
Mikähän siinä on, että miehet eivät ole havainneet olevan hyvä olla perse ja mulkku esillä? Häveliäämpi sukupuoli? Joku fysiologinen ero, minkä vuoksi ihonmyötäinen ei tunnu niin kivalta?
Miestrikoot tuovat miesten parhaat puolet esille.
M24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä näkyy enemmän yksityiskohtia läpi, kun kangas on ohuempi. Mun mielestä on kiusallista nähdä toisen ihmisen perseen tai alushousujen yksityiskohdat.
Ei missään jumppatrikoissa kyllä kankaan läpi paista. Mä en kyllä koe että näin on. Tässä on joku ihme vinksauma osalla ihmisiä. Mulla ei siis ole jumppatrikoita ees mutta kun tää aihe täälläkin aina pyörii
Kyllä on myös jumppatrikoita, jotka paljastavat enemmän mitä peittävät!
Ei ne ole mitään Prisman tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Karseeta katseltavaa, ei siitä mihinkään pääse. Mulla menee kunnioitus ihmiseen, joka esittelee alapäätään niillä groteskipöksyillä. Jotenkin ymmärrän ja säälin ihan nuoria tyttöjä, jotka oikeesti on narrattu tähän trendiin niinkuin se olis "hot" mutta oikeasti, itselleen voi valehdella vaikka kuinka paljon siinä että se on "voimaantuneen naisen look", mutta kyllä se oikeasti vaan on surullista miten alentuneeseen tilaan on tuollaisella sukupuolivermeet näkyville-pukeutumisella menty. On ihan eri asia pukeutua napapaitoihin tai minihameisiin, tytöt nauttikoon nuoruudestaan ja tyttöydestään täysillä, mutta jossain menee raja vaikka kuinka yritetään lobata ajatusta että mitään rajaa ei tule olla. Johan sen meille emeritaprofessorikin on todennut lukemattomissa esimerkeissä. On hyvä rikkoa ummehtuneita, vahingollisia kaavoja, mutta kaikessa on aina se kulminoitumispisteensä. Ihan kaikessa.
Myös itsensä myyminen rahasta on aina sisältä rikkovaa, ihan sama kuinka siihen olis aivopesty että "on oman elämänsä lady boss". Ei. Se on vain surullista.
Itseään myyvä ladyboss voi sitten 20 vuotta myöhemmin uhriutua, kuten eilen mediassa esitelty Epsteinin tapahtuma-aikaan yli 20-vuotias ja ilomielin rahaa vastaanottanut uhri. Ensin nuorena myy itseään, kun sillä on arvo ja vanhemmiten vaihtaa uhriuden myymiseen. Elämänura paketissa.
toisissa hölskyy ja toisissa ei, pukisitte edes tukevat alushousut niiden perspöksyjenne kanssa, mutta ei kun "rajat näkyy yhyy" ja fläsän hölskyminen houkuttelee parittelukumppaneita kivasti
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko edes muiden pukeutuminen muille?
Kyllä se kuuluu. Julkisella paikalla täytyy ottaa muut huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä näkyy enemmän yksityiskohtia läpi, kun kangas on ohuempi. Mun mielestä on kiusallista nähdä toisen ihmisen perseen tai alushousujen yksityiskohdat.
Miksi sitten suuntaat katseesi toisen ihmisen perseeseen?
Eihän kukaan niihin pukeutuisi, jos kukaan ei katsoisi. Itse katson persvitut, koska olen heteromies.
Jos olisit hetero kuule et sä peräsuolia katsoisi !
Onneksi peräpukamaiset mummot harvemmin pukeutuvat kiimapöksyihin
Hetero miehet ei edes katsele vaatteita vaan heitä kiinnostaa enemmän alastomat naiset ja rinnat kuin etupuoli eli häpykarvat nimellä tunnettu alue.
Nämä trikoomimmit ei mitään häpykarvoja kantele, siksihän se kamelinvarvas niin paistaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan niihin pukeutuisi, jos kukaan ei katsoisi. Itse katson persvitut, koska olen heteromies.
Sieltä kurkkisi iloisesti läpi peräsuolen laskeumat ja muut. Kankaaseen painuisi hyhmäinen kostea ympyrä. Sellaisella perssilmällä olisi ihana tuijottaa takaisin noita persettään esitteleviä itseriittoisia teinejä :D
Mustanaamio korjasi tilanteen laittamalla pikkuhousut siihen päälle tai shortsit. Sellaisenkin voi tehdä niin ei pallit pullota. Kollegehousuissa aina muna törröttää siinä haarojen kohdalla. Olen korjannut asian pitämällä pitkiä 90-luvun roikkuvia t-paitoja. Auttaa tosi paljon. Nuorena erektio peittyi pitkällä paidalla kätevästi.
Jostain syystä myös muiden urosten uho heikkenee kun pitää roikkuvia vaatteita. Tietävät kuka on kingi tai jotain sinne päin. Selvästi tulee enemmän kunnioitusta kun paidat roikkuu polvissa asti. Respekt sanotaan kun tavataan.
Ei herätä ärtymystä, me miehet ollaan suvaitsevaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä kurkkisi iloisesti läpi peräsuolen laskeumat ja muut. Kankaaseen painuisi hyhmäinen kostea ympyrä. Sellaisella perssilmällä olisi ihana tuijottaa takaisin noita persettään esitteleviä itseriittoisia teinejä :D
Kyllä nuortenkin perseissä näkyy usein kostea raita kesäisin ja osalla salilla käyvistä, niillä ketkä menee sinne esittelyn lisäksi oikeasti treenaamaan. Herättää minussa myötähäpeää 🙈 Valitsisivat edes pikimustan kankaan, missä pyllyhiki ei niin näy..
Mun tytär käyttää noita tosi paljon. Ei ole kukaan uskaltanut kommentoida tai huudella asiasta. Jos huutelisi tai jotain asiatonta niin vastaa minulle. Aika hiljasta on ollut. Minua pelätään lähitienoolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisikin olla hyvä vastaveto tälle nykyajan itsensäpaljastamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Basic instinct
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko edes muiden pukeutuminen muille?
Ei välttämättä kuulu,mutta se näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Mun tytär käyttää noita tosi paljon. Ei ole kukaan uskaltanut kommentoida tai huudella asiasta. Jos huutelisi tai jotain asiatonta niin vastaa minulle. Aika hiljasta on ollut. Minua pelätään lähitienoolla.
Jengijohtajien tyttäret saattaa pukeutua aika näyttävästi, mutta heitä pelätään ja kunnioitetaan lähialueilla ja kauempanakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan kolmekymppiset pitää noita. Ei välttämättä epävarmat teinit tuollaisia laita päälleen.
Mutta sitten kun on farkut ja kamelinvarvas niin se vasta kiehtovaa onkin!
Vierailija kirjoitti:
Niin yleensä tuota paljastelua harrastaakin juuri yhteiskunnan pohjasakka. Sossurahalla perstrikoot kaupasta ja sitten uhkailemaan vaan, jos joku katsoo tai sanoo jotakin 😅 Perseensilmä hytkyy rasvan mukana raivosta kun kälätät kuinka sinun tytär ei ole h*ora, vaikka siltä näyttääkin :)
Vierailija kirjoitti:
Olet ylpeä siitä että sinua pelätään? Taidat olla aika kamala ihminen ja kohtelet muita huonosti. Harmi että sinulla on lapsi, josko hänestä tulee samanlainen rotjake.
No ei ne oikeasti mikään ole ongelma. Läskit inisee kun kauniit näyttää hyvältä joka niiden surkeassa mielessä on hyökkäys heidän itsetuntoaan kohtaan. Vaikkei nuita nättejä kiinnosta mitä muut vinkuu.
Body positivity mutta vaan MULLE ei muille!