Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jumppatrikoot tai legginsit herättää ärtymystä mutta kireät farkut ei?

Vierailija
30.04.2026 |

En oo ikinä tajunnut että mikä ihmeen ongelma ne jumppatrikoot olisi tai ns itsensä esittelyä, sen enempää kuin farkut? 

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistä näkyy enemmän yksityiskohtia läpi, kun kangas on ohuempi. Mun mielestä on kiusallista nähdä toisen ihmisen perseen tai alushousujen yksityiskohdat.

Miksi sitten suuntaat katseesi toisen ihmisen perseeseen?

Eihän kukaan niihin pukeutuisi, jos kukaan ei katsoisi. Itse katson persvitut, koska olen heteromies.

Jos olisit hetero kuule et sä peräsuolia katsoisi !  

Onneksi peräpukamaiset mummot harvemmin pukeutuvat kiimapöksyihin

Vierailija
22/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistä näkyy enemmän yksityiskohtia läpi, kun kangas on ohuempi. Mun mielestä on kiusallista nähdä toisen ihmisen perseen tai alushousujen yksityiskohdat.

Pakkohan se on suunnata, kun edessä kävelee. 

Ja katsomistahan varten ne on päälle laitettu. 

Näkyy, että trikoitten alla on vielä mustat stringit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko edes muiden pukeutuminen muille? 

Vierailija
24/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen sukupuolielin koetaan triggeröivänä ja sitä se tietysti onkin.

Sukupuolielimet eivät kuulu näkyville kulttuurissamme.

Kulttuuri muuttuu, naiset voimaantuvat

Vierailija
25/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin, mutta näkyy aina

Vierailija
26/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu mutta näkyy.

Vierailija
27/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, jos muut ovat sokeita. Mutta jos joutuu katselemaan toisten takapuolien ja alushousujen yksityiskohtia vaatevalinnan takia, niin kyllähän siitä mielipide muodostuu.

Vierailija
28/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies Arabiasta mekasta ja karvainen peräsuoli näkyy julkisella paikalla . Oikeasti se näyttää siltä kuin hän pyllistäisi ihmisiä vastaan näyttämällä peräreikää.  

Vierailija
29/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne ketään haittaa . Pääasia että käyttäjillä on itsellä hyvä olla . Joskus niissä on tehty sauma siten väärin että puuttuu yksi ommel mikä siis tekee oikean sauman . Siksi ne menee pyllyvakoon ja se taas on valmistajan virhe.  Saunassa on normaalisti paksu sauma kaksi ommelta . Elikkä kangasta käännetään ja ommellaan kiinni eikä jätetä irtonaiseksi.  Pitää muistaa tutkia saumat ompelukset kurjalta puolelta ennen kuin ostaa niitä.  Trikoot on kivoja myös vanhoilla ihmisillä ! 

Mikähän siinä on, että miehet eivät ole havainneet olevan hyvä olla perse ja mulkku esillä? Häveliäämpi sukupuoli? Joku fysiologinen ero, minkä vuoksi ihonmyötäinen ei tunnu niin kivalta?

Tuota oon naisena miettinyt , minkälainen haloo siitäkin nousisi? Eikö miehilläkin ole oikeus voimaantua . Onneksi eivät pukeudu tiukoihin trikoisiin .

Vierailija
30/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan niihin pukeutuisi, jos kukaan ei katsoisi. Itse katson persvitut, koska olen heteromies.

Hetero miehet ei edes katsele vaatteita vaan heitä kiinnostaa enemmän alastomat naiset ja rinnat kuin etupuoli eli häpykarvat nimellä tunnettu alue. 

Vierailija
31/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö.. wtf? :D

terveisin eri kommentoija

Vierailija
32/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siis naiset tuijota miehen trikoota . Vaan miestä . Jos sattuu olemaan komea . Ei maksetaan pidä läski miehistä. 

Vierailija
33/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkarukkaset roikkuu miehillä.  

Vierailija
34/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetero miehet ei edes katsele vaatteita vaan heitä kiinnostaa enemmän alastomat naiset ja rinnat kuin etupuoli eli häpykarvat nimellä tunnettu alue. 

No toistaiseksi naiset eivät kävele alastomina kaduilla ja saleilla, joten siellä on katsottava alastomuuden imitaatiota eli pyllyhousuja. Toki myös tissivaot ja pullottavat vaginat tsekataan.

Mutta tossa olet kyllä omituisen väärässä, ettei heteroa naisen perse kiinnostaisi.

Vierailija
35/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En erityisesti suuntaa katsettani toisen ihmisen perseeseen, mutta jos näkö on suhteellisen normaali, nuo yksityiskohdat näkee suuntaamattakin. Mutta siis sinulla on täysi vapaus esitellä anatomiasi tai alusvaatteidesi yksityiskohtia, enhän minä voi siihen vaikuttaa. Mutta kiusallista se minusta on.

Samaa mieltä, ja sitten viattomina kysellään, että mitä, mitä, mitä....?

Mieti aikuinen nainen, antaisitko teini-ikäisen tyttäresi kulkea housuissa, jotka paljastavat edestä uloimmat häpyhuulet?

Ja sitten mieti asiaa myös omalla kohdallasi.

En myöskään halua nähdä miesten pakaroita paljaana, enkä sukuelinten muotoja paljastavia tiukkoja trikoita.

Julkisella paikalla tuollainen pukeutuminen ärsyttää, ovat rivoja.

Vierailija
36/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ovat aina olleet käyttövaatteita 1800-luvulta alkaen ja osa normipukeutumista. Legginsit tai jumppatrikoot ovat aika uusia käyttövaatteita, jotka mieltää herkästi alusvaatteiksi tai juuri salille käytännöllisinä sinne. 
Legginsit ja jumppatrikoot ovat materiaaliltaan ohuempia kuin tiukat farkut, jolloin ne paljastavat enemmän kuin tiukat farkut. 
KAikkeen pitää tottua, väkisinkin, ja joskus se väkisin tottuminen rikkoo minun käsitystäni omasta vapaudestani katsoa ja ajatella mitä tahdon. Jos joku änkeää rumine takamuksineen eteeni se ei ole minun toiveeni saada olla mieli vapaana rumuudesta. Aina ei voi sulkea silmiään tai katsella muualle oman turvallisuuteni vuoksi.

Vierailija
37/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten trikoot häiritse, vaan se pepun päälle vedetty villapaidanhelma, jota vielä varmuudeksi nyvitään vähän väliä alaspäin.

Vierailija
38/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne pakaratkin kiinnostaa ja varsinkin se vako siinä välissä!

terveisin: terve hetero :D

Vierailija
39/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseeta katseltavaa, ei siitä mihinkään pääse. Mulla menee kunnioitus ihmiseen, joka esittelee alapäätään niillä groteskipöksyillä. Jotenkin ymmärrän ja säälin ihan nuoria tyttöjä, jotka oikeesti on narrattu tähän trendiin niinkuin se olis "hot" mutta oikeasti, itselleen voi valehdella vaikka kuinka paljon siinä että se on "voimaantuneen naisen look", mutta kyllä se oikeasti vaan on surullista miten alentuneeseen tilaan on tuollaisella sukupuolivermeet näkyville-pukeutumisella menty. On ihan eri asia pukeutua napapaitoihin tai minihameisiin, tytöt nauttikoon nuoruudestaan ja tyttöydestään täysillä, mutta jossain menee raja  vaikka kuinka yritetään lobata ajatusta että mitään rajaa ei tule olla. Johan sen meille emeritaprofessorikin on todennut lukemattomissa esimerkeissä. On hyvä rikkoa ummehtuneita, vahingollisia kaavoja, mutta kaikessa on aina se kulminoitumispisteensä. Ihan kaikessa. 

Myös itsensä myyminen rahasta on aina sisältä rikkovaa, ihan sama kuinka siihen olis aivopesty että "on oman elämänsä lady boss". Ei. Se on vain surullista. 

Vierailija
40/62 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkut ovat aina olleet käyttövaatteita 1800-luvulta alkaen ja osa normipukeutumista. Legginsit tai jumppatrikoot ovat aika uusia käyttövaatteita, jotka mieltää herkästi alusvaatteiksi tai juuri salille käytännöllisinä sinne. 
Legginsit ja jumppatrikoot ovat materiaaliltaan ohuempia kuin tiukat farkut, jolloin ne paljastavat enemmän kuin tiukat farkut. 
KAikkeen pitää tottua, väkisinkin, ja joskus se väkisin tottuminen rikkoo minun käsitystäni omasta vapaudestani katsoa ja ajatella mitä tahdon. Jos joku änkeää rumine takamuksineen eteeni se ei ole minun toiveeni saada olla mieli vapaana rumuudesta. Aina ei voi sulkea silmiään tai katsella muualle oman turvallisuuteni vuoksi.

Rumat kulkekoon vapaasti vaikka perseet paljaina, kun se ei ole seksuaalista. Seksikkään perseen esittely taas on seksuaalinen ärsyke, mitä en välttämättä esimerkiksi lasten kanssa julkisissa kulkiessa kaipaisi eteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi