Miksi jumppatrikoot tai legginsit herättää ärtymystä mutta kireät farkut ei?
En oo ikinä tajunnut että mikä ihmeen ongelma ne jumppatrikoot olisi tai ns itsensä esittelyä, sen enempää kuin farkut?
Kommentit (62)
Niistä näkyy enemmän yksityiskohtia läpi, kun kangas on ohuempi. Mun mielestä on kiusallista nähdä toisen ihmisen perseen tai alushousujen yksityiskohdat.
Vierailija kirjoitti:
Niistä näkyy enemmän yksityiskohtia läpi, kun kangas on ohuempi. Mun mielestä on kiusallista nähdä toisen ihmisen perseen tai alushousujen yksityiskohdat.
Minusta ei t:arto
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten suuntaat katseesi toisen ihmisen perseeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En erityisesti suuntaa katsettani toisen ihmisen perseeseen, mutta jos näkö on suhteellisen normaali, nuo yksityiskohdat näkee suuntaamattakin. Mutta siis sinulla on täysi vapaus esitellä anatomiasi tai alusvaatteidesi yksityiskohtia, enhän minä voi siihen vaikuttaa. Mutta kiusallista se minusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa oli kumartuneena alahyllylle perse pystyssä ja oli karsea näky . Ei pystynyt olemaan katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään jumppatrikoissa kyllä kankaan läpi paista. Mä en kyllä koe että näin on. Tässä on joku ihme vinksauma osalla ihmisiä. Mulla ei siis ole jumppatrikoita ees mutta kun tää aihe täälläkin aina pyörii
Farkuissa ei pillu ja persvako ole alkuunkaan yhtälailla esillä.
Paistaa läpi, riippumatta siitä, miten asian koet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan niihin pukeutuisi, jos kukaan ei katsoisi. Itse katson persvitut, koska olen heteromies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pitäisi kääntää katseeni pois heti kun joku kävelee näkökenttään perseensä kanssa?
No ei ne ketään haittaa . Pääasia että käyttäjillä on itsellä hyvä olla . Joskus niissä on tehty sauma siten väärin että puuttuu yksi ommel mikä siis tekee oikean sauman . Siksi ne menee pyllyvakoon ja se taas on valmistajan virhe. Saunassa on normaalisti paksu sauma kaksi ommelta . Elikkä kangasta käännetään ja ommellaan kiinni eikä jätetä irtonaiseksi. Pitää muistaa tutkia saumat ompelukset kurjalta puolelta ennen kuin ostaa niitä. Trikoot on kivoja myös vanhoilla ihmisillä !
Kamelinvaras yms. ei näy kyllä farkuissa mitenään.
Vierailija kirjoitti:
No ei ne ketään haittaa . Pääasia että käyttäjillä on itsellä hyvä olla . Joskus niissä on tehty sauma siten väärin että puuttuu yksi ommel mikä siis tekee oikean sauman . Siksi ne menee pyllyvakoon ja se taas on valmistajan virhe. Saunassa on normaalisti paksu sauma kaksi ommelta . Elikkä kangasta käännetään ja ommellaan kiinni eikä jätetä irtonaiseksi. Pitää muistaa tutkia saumat ompelukset kurjalta puolelta ennen kuin ostaa niitä. Trikoot on kivoja myös vanhoilla ihmisillä !
Ymmärräthän, että monet trikoot oikein suunnitellaan sellaisiksi, että ne menevät pyllyvakoon?
Naisen sukupuolielin koetaan triggeröivänä ja sitä se tietysti onkin.
Ihan yhtälailla mikä tahansa liian kireä vaate on ruma, jos kroppa ei ole kunnossa. Varsinkin vanhemmilla naisilla näkee nykyisin liian kireitä ulkotakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Naisen sukupuolielin koetaan triggeröivänä ja sitä se tietysti onkin.
Sukupuolielimet eivät kuulu näkyville kulttuurissamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan niihin pukeutuisi, jos kukaan ei katsoisi. Itse katson persvitut, koska olen heteromies.
Jos olisit hetero kuule et sä peräsuolia katsoisi !
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että miehet eivät ole havainneet olevan hyvä olla perse ja mulkku esillä? Häveliäämpi sukupuoli? Joku fysiologinen ero, minkä vuoksi ihonmyötäinen ei tunnu niin kivalta?
Entisajan farkut eivät menneet joka rakoon vaikka olivat tiukat .