Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei harrasta seksiä koska hänen ei tarvitse miellyttää ketään.

Vierailija
30.04.2026 |

Vaimo ei kuulemma harrasta seksiä koska hänen ei tarvitse miellyttää ketään. Mihinkähän parisuhde perustuu. Siihen että molemmilla on hyvä olla. Molempien tarpeet huomioidaan. Kaiken kukkuraksi seksi ja läheisyys on kahden ihmisen välistä jakamista. Jaetaan läheisyys, rakkaus, yhteenkuuluvuus ja rakennetaan sitä yhteistä hyvää. Jos minä sanon, en pese pyykkejäsi, en lähde kanssasi lenkille tai leffaan, koska minun ei tarvitse miellyttää ketään. Mitä siitä tulee. Miksi edes hakeutua parisuhteeseen jos toisen hyvinvointi ei kiinnosta. Luulis että kun tekee asioita myös toinen huomioiden, itsekin saa jotakin. En ymmärrä. 

Kommentit (207)

Vierailija
21/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä noin ku.li kädessä ruinaavat äijät.. N 40

Vierailija
22/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää aikoihin saanut miestäni laukeamaan. En käsin, en suulla, ei laukea yhdynnässä, en vaan saa sitä aikaan mitenkään. Voin käsi sydämellä sanoa että kaikkeni olen yrittänyt. Kuinka suuri on vastuuni puolisoni orgasmista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tarvitse miellyttää. Kysy vaimoltasi onko orgasmin saaminen niin epämiellyttävää että ei halua sitäkään. Jos on niin vaihda akkaa. M40

Toki voi kysyä myös, että saako vaimo. Siis orgasmia, tai seksistä ylipäätään mitään muuta kuin vaivaa. Miksi vain vaimon pitäisi miellyttää miestä,  mutta miehen ei tarvitse miellyttää vaimoa, ei ainakaan sillä tavalla kuin vaimo haluaisi?

Tuotahan juuri käskin kysyä. Etkö osaa lukea? Käskin kysyä että onko orgasmin saaminen seksissä niin vastenmielistä että ei sen takia halua. Tottakai nainen hoidetaan aina ensin ja sitten miehen vuoro. Mutta eihän se riitä. M40

Lisään vielä että vähän outo kysymys sinänsä kun kuitenkin sen aika selkeästi huomaa itse saako vaimo vai ei. Ei sitä kosteuden määrää voi teeskennellä joka samanaikaisesti tulee kun vaimo saa. M40

No eipä ole koskaan miehet huomanneet, kun olen teeskennellyt syystä tai toisesta :D Aina naurattaa nämä "selvinnäkijämiehet".

Vierailija
24/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enää aikoihin saanut miestäni laukeamaan. En käsin, en suulla, ei laukea yhdynnässä, en vaan saa sitä aikaan mitenkään. Voin käsi sydämellä sanoa että kaikkeni olen yrittänyt. Kuinka suuri on vastuuni puolisoni orgasmista? 

Sinun vastuulla on kannustaa miestäsi hankkimaan lääkitys, jos häntä lääkäriin meno asiasta ahdistaa.

Vierailija
25/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että olet huono rakastaja etkä tyydytä vaimoasi, jos seksi tuntuu hänestä velvollisuudelta.

En itsekään halua huonoa seksiä.

Vierailija
26/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun vastuulla on kannustaa miestäsi hankkimaan lääkitys, jos häntä lääkäriin meno asiasta ahdistaa.

Onko laukeamattomuuteenkin lääkitys? 

Vierailija
27/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa miehen kitumaan tuollaisessa suhteessa? 

Ei muuta kuin ero ja uusi sivu elämässä. 

Vierailija
28/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei siis vaivaudu itse miellyttämään vaimoaan seksissä ja nyt itkee, kun vaimo ei enää halua seksiä vain miellyttääkseen ap:ta, vaikka parisuhde on ap:sta pitkälti puolison miellyttämistä:D Miehen logiikkaa? Kuuluuko vaimon miellyttäminen ap sinusta myös parisuhteeseen, vaiko vain miehen?

AP ON TROLLI

Vierailija
29/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti seksi sinun kanssasi ei hänelle ole riittävän miellyttävää. 

Vierailija
30/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa miehen kitumaan tuollaisessa suhteessa? 

Ei muuta kuin ero ja uusi sivu elämässä. 

No varmaan se, että jatkamalla itsekästä toimintaansa seksissä, ap:n tulevakaan suhde ei alun jälkeen olisi parempi.

Vierailija
31/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tarvitse miellyttää. Kysy vaimoltasi onko orgasmin saaminen niin epämiellyttävää että ei halua sitäkään. Jos on niin vaihda akkaa. M40

Mistä tiedät että AP osaa antaa vaimolle orgasmin?

Vierailija
32/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mutta koti, auto ja rahat kelpaavat.

Vierailija
33/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki voi kysyä myös, että saako vaimo. Siis orgasmia, tai seksistä ylipäätään mitään muuta kuin vaivaa. Miksi vain vaimon pitäisi miellyttää miestä,  mutta miehen ei tarvitse miellyttää vaimoa, ei ainakaan sillä tavalla kuin vaimo haluaisi?

Tuotahan juuri käskin kysyä. Etkö osaa lukea? Käskin kysyä että onko orgasmin saaminen seksissä niin vastenmielistä että ei sen takia halua. Tottakai nainen hoidetaan aina ensin ja sitten miehen vuoro. Mutta eihän se riitä. M40

Lisään vielä että vähän outo kysymys sinänsä kun kuitenkin sen aika selkeästi huomaa itse saako vaimo vai ei. Ei sitä kosteuden määrää voi teeskennellä joka samanaikaisesti tulee kun vaimo saa. M40

Se vain ei ole riittävän miellyttävää sitten. 

Lisää pitkä koskettelusessio seksiin, puoli tuntia hyväilyä joka puolelle kehoa. Monelle naiselle on myös tärkeää tulla huomioiduksi myös seksin jälkeen, eli vartti sylissäpitoa ja silittelyä. 

Tuosta oli tutkimustakin, naisen suostuminen seksiin lisääntyy huomattavasti kun seksin jälkeen on hellittelysessio. 

Vierailija
34/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on, mikä naista pidättelee tuossa suhteessa?

Vierailija
35/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo ja kurja parisuhde! 

Miellyttäminen on sanana vähän outo, eihän kukaan suorita parisuhdetta?

Meillä parisuhteeseen kuuluu rakkaus ja intohimo ja niihin puolestaan kaiken hyvän ja ihanan tuottaminen rakastetulle ihan omasta ilosta. Oli se sitten valmis ruoka työpäivän jälkeen tai upeaa seksiä oman kullan kanssa. Me emme laskelmoi kuka tekee ja mitä, tekeekö toinen vähemmän/enemmän/paremmin/huonommin. Huomioiminen on itsestäänselvyys!

Mutta jos vaimosi ajattelee noin ei suhteellanne ole jatkoa, löydät kyllä naisen jonka kanssa molemmille tuo "miellyttäminen" onnistuu

Vierailija
36/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole koskaan miehet huomanneet, kun olen teeskennellyt syystä tai toisesta :D Aina naurattaa nämä "selvinnäkijämiehet".

Tämä. Koskaan eivät huomaa. Nykyisen kanssa onneksi ei siihen ole tarvetta. 

Vierailija
37/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät. Minulle on teeskennellyt kymmenet eri naiset ja sitten on se tuttu vaimo joka saa joka ikinen kerta kun harrastamme seksiä. Siinä on niin iso ero aidon orgasmin ja teeskennellyn välillä ettei ole epäselvää miehelle. Ainakin itselläni on niin paljon kokemusta että ei toimi teeskentely. Olen joskus vähän kyseenalaistanut asiaa naiselle, mutta eipä noista viitsi kovin isoa asiaa tehdä. Miksi ihmeessä pitäisi harrastaa seksiä jossa nainen ei saisi ollenkaan orgasmia. Jos esim yhdynnän aikana sormeilee naiselle orgasmin ei se jää keneltäkään huomaamatta saiko vaikka ei eikä se oliko aito vai teeskentelty. M40

Vierailija
38/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on, mikä naista pidättelee tuossa suhteessa?

Ehkä hän rakastaa miestään? 

Vierailija
39/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minä jättänyt naisen joka ei halunnut seksiä. En minä joka päivä halunnut mutta pari kertaa viikossa mutta  naisella oli aina joku syy miksei jaksa.

Se syy olit sinä. Hyvän ja taitavan miehen kanssa seksiä kyllä haluaa, aina. Jatkuvasti pettymyksen tuottavan kanssa ei vaan jaksa.

Vierailija
40/207 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa outo ja kurja parisuhde! 

Miellyttäminen on sanana vähän outo, eihän kukaan suorita parisuhdetta?

Meillä parisuhteeseen kuuluu rakkaus ja intohimo ja niihin puolestaan kaiken hyvän ja ihanan tuottaminen rakastetulle ihan omasta ilosta. Oli se sitten valmis ruoka työpäivän jälkeen tai upeaa seksiä oman kullan kanssa. Me emme laskelmoi kuka tekee ja mitä, tekeekö toinen vähemmän/enemmän/paremmin/huonommin. Huomioiminen on itsestäänselvyys!

Mutta jos vaimosi ajattelee noin ei suhteellanne ole jatkoa, löydät kyllä naisen jonka kanssa molemmille tuo "miellyttäminen" onnistuu

Jos joku asia ei tunnu hyvältä niin huomioitko silti? Jos vaikkapa puolisosi haluaa leikata sinulta pikkusormen irti niin huomioitko häntä siinäkin? 

Huomioimista tulee tehdä vain silloin, kun se ei itsesi tunnu huonolta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan