Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on taas teekkarilakki päässä ja oon niin ylpeä

Vierailija
30.04.2026 |

Ajatelkaa mun mun miehellä 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea koko perheelle 

Vierailija
2/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on töissä tienaamassa rahaa. Siitä mä olen ylpeä, en sen hatuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on töissä tienaamassa rahaa. Siitä mä olen ylpeä, en sen hatuista.

Ai...

Vierailija
4/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä on kyllä päinvastoin. Miehellä on tavallinen lakki ja mulla teekkarilakki. Meidän lapsilla on samoin, tytär on DI, poika FM, tyttären mies KTM, pojan vaimo DI.

Vierailija
5/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tosin laitetaan päähän vasta klo 18 mutta sun mielikuvitusukkeli saa tehdä miten tahtoo. 

Vierailija
6/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, meillä on kyllä päinvastoin. Miehellä on tavallinen lakki ja mulla teekkarilakki. Meidän lapsilla on samoin, tytär on DI, poika FM, tyttären mies KTM, pojan vaimo DI.

Et usko tuota itsekkään

Vierailija
7/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen teekkarilakista riittää sinullekin. Säälittävää.

Vierailija
8/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tosin laitetaan päähän vasta klo 18 mutta sun mielikuvitusukkeli saa tehdä miten tahtoo. 

Onpa tarkkaa sitte

Vierailija
9/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylpeä siitä, että MINULlA itselläni on oma teekkarilakki, vaikka en viitsi pitää sitä enää tässä iässä päässäni edes vappuna.

PS. Olet aloittaja säälittävä iankaikkisine DI-aloituksinesi.

Vierailija
10/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi olisi teekkari, niin hän laittaisi lakin päähän vasta klo 24 yöllä. Toisin sanoen, miehesi ei ole teekkari, etkä edes tunne teekkareita.

Vierailija
11/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei itse ole edes ylioppilas?

Vierailija
12/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset yo-lakit laitetaan päähän vasta klo 18. Teekkarilakkeja voi käyttää jo viikkoa ennen vappua. 

Vierailija
13/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi olisi teekkari, niin hän laittaisi lakin päähän vasta klo 24 yöllä. Toisin sanoen, miehesi ei ole teekkari, etkä edes tunne teekkareita.

Mun mies on teekkari ja koko viikon kulkenut tupsulakki päässä. Äpyää!

Vierailija
14/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on DI

Vierailija
15/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et usko tuota itsekkään

Miksi epäilet? Minun opiskeluaikoinani tyttöteekkareita oli vielä selvä vähemmistö. Nyt taas tuntuu, että naiset ovat vallanneet myös tekniikan alat. Naisenemmistö on jo selvä valmistuneissa lääkäreissä, papeissa ja juristeissa. 

Tyttären "luokkakuvassa" puolet teekkareista on naisia.

Vierailija
16/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on DI

Minunkin mies on nykyään DI. Hän oli ennen teekkari, ja silloin meillä oli aina pitkät ja kosteat vappujuhlat. Nykyään on kuivempaa. 

Vierailija
17/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on DI

Kaikki tuntemani DI:t laittaa hatun päähän klo 24, jos ovat vielä hereillä tai pitävät lakkia vasta huomenna. Klo 24 on Mantan alkuperäinen lakitus aika ja teekkarit/DI:t vielä kunnioittaa sitä. Lakinkäyttö oikeus alkaa 1.5. Teekkarit voivat pitää lakkia päässä opiskelutapahtumissa ja Julkkua myydessä lakinkäyttöluvalla,

Vierailija
18/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei sulla itelläs ole? Mullakin on.

Vierailija
19/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et usko tuota itsekkään

Miksi epäilet? Minun opiskeluaikoinani tyttöteekkareita oli vielä selvä vähemmistö. Nyt taas tuntuu, että naiset ovat vallanneet myös tekniikan alat. Naisenemmistö on jo selvä valmistuneissa lääkäreissä, papeissa ja juristeissa. 

Tyttären "luokkakuvassa" puolet teekkareista on naisia.

Valetta

Vierailija
20/34 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on DI

Diplomi-insinööri!” ~Yleisin DI:n vimeinen sana onnettomuuspaikalla, kun joku erehtyi kutsumaan tulevaa vainajaa insinööriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi