Nainen, testaatko miestäsi koskaan?
Siis että onko hän tarpeeksi vahva, että ei anna periksi jokaiselle oikullesi.
Jos teet näin niin miksi?
Kommentit (12)
Ei tarvitse testata. Tiedän jo millainen mieheni on.
Ei kuulu testailut meidän parisuhteeseen.
Olen päästäni terve aikuinen ihminen, joten en todellakaan. Tässä elämässä on tosissakin tekemistä, ei tarvitse etsiä ongelmia ja kehittää niitä.
Miten testaisin? Täysin mahdoton juttu. Jotkut testaa jotenkin 'rakastaako' tms mutta sitäkään en ymmärrä.
Miksi pitäisi testata, energiat ovat balanssissa pääosan ajasta. Toisinaan kuohuntaa puolin ja toisin, mutta ei ikinä ylilyöntejä kummankaan puolelta, eikä toisen tahallista härkkimistä, päinvastoin haluan auttaa, jos puolisolla huonompi päivä ja päinvastoin. Lapsellista vallankäyttöä tuollainen testailu minusta.
Eivät naiset testaile miehiä. Persoonallisuushäiriöiset miehet vain tulkitsevat kaikkien ihmisten vuorovaikutuksen valtapelien kautta. Eli tuo kysymys kertoo paljon ap:sta.
Minä olin tollasessa parisuhteessa, et oli jos minkäkinlaisia temppuja.
Vierailija kirjoitti:
Eivät naiset testaile miehiä. Persoonallisuushäiriöiset miehet vain tulkitsevat kaikkien ihmisten vuorovaikutuksen valtapelien kautta. Eli tuo kysymys kertoo paljon ap:sta.
Näinhän minullekin sanottiin, että ongelma on minussa. Kummasti vaan sitten suututtiin, jos en reagoinut tilanteeseen mitenkään.
Olihan tuota testausta. Sitten oli järkyttynyt kun lähdin käveleen.
Ei ole tarvetta millekään testailuille.
Eikö ne testaa ihan koko ajan?