Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Euroopassa halutaan muutos raiskauslakiin – Sebastian Tynkkynen vastusti

Vierailija
29.04.2026 |

Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslakia.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011974677.html

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parlamentin mielestä vaikenemista, vastarinnan puutetta, ei-sanan puuttumista, aiempaa suostumusta tai aiempaa seksuaalihistoriaa ei pidä tulkita suostumukseksi. Myöskään nykyistä tai entistä seurustelusuhdetta ei saisi tulkita suostumukseksi." 

Persuille helvetin vaikee ymmärtää asia. 

Vierailija
162/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Parlamentin mielestä vaikenemista, vastarinnan puutetta, ei-sanan puuttumista, aiempaa suostumusta tai aiempaa seksuaalihistoriaa ei pidä tulkita suostumukseksi. Myöskään nykyistä tai entistä seurustelusuhdetta ei saisi tulkita suostumukseksi." 

Asia taitaa olla noin myös Suomen laissa, mutta sehän ei persuja oo ennenkään kiinnostanut kun kyse on omista. Anon naapurissa olis tilaa. Siellä saa persulit raizkailla rauhassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä todennetaan oikeudessa kaikkien osapuolten oikeusturva huomioiden? Sinusta sana sanaa vastaan -todistelu ei ole ongelmallinen?

Vierailija
164/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tunne yhtään naista joka ois raiskattu mut tunnen naisen joka ois syyttäny valheellisesti raiskauksesta. Se itekki sit myönsi et ei se oikeesti raiskannu sitä.

Sitäpaits mulla on vaan poikia ja en halua et ne saa mitään turhaa tuomiota ku naista alkaa kaduttaa känniset yhen yön suhteet.

Ei tule turhia tuomioita, kun opetat pojille että EI on EI eikä nukkuvaa tai sammunutta rais kata.

Niin ku mun kaveria on syytetty raiskauksesta ja sit se nainen on myöntäny et ei se raiskannukaan sitä

Vierailija
165/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

R A I S K I S T A R A L L A A !

Vierailija
166/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tuo, ettei lapsia saa nussia enää väkisin?

Vierailija
167/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tunne yhtään naista joka ois raiskattu mut tunnen naisen joka ois syyttäny valheellisesti raiskauksesta. Se itekki sit myönsi et ei se oikeesti raiskannu sitä.

Sitäpaits mulla on vaan poikia ja en halua et ne saa mitään turhaa tuomiota ku naista alkaa kaduttaa känniset yhen yön suhteet.

Ei tule turhia tuomioita, kun opetat pojille että EI on EI eikä nukkuvaa tai sammunutta rais kata.

Niin ku mun kaveria on syytetty raiskauksesta ja sit se nainen on myöntäny et ei se raiskannukaan sitä

Vaikea äitisuhde?

Vierailija
168/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas nainen öyhöttää, vaikka ei itse ymmärrä. Tässä on kyse juuri siitä, että nainen ei osaa sanoa EI. 

Vierailija
169/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tynkkynen se polkee afrikkalaisia homoja ilman suostumusta.

Oi miten säkenöivää pohdiskelua

Persuhullun oli tarkoitus onanoida seksiosiossa, mutta lipsahtikin av:lle :DDD

Miksi puolustelet raizkauksia kamnattavaa Venäjän propagandan jakaja Sebua? 

Koska äiti ei antanut kosketella vaikka seisoi.

Vierailija
170/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea äitisuhde?

Ai sillä naisella joka syytti aiheetta? Tiedä häntä.

Vierailija
171/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tuo, ettei lapsia saa nussia enää väkisin?

Ei vaa että naiset saa pelastaa oman kunniansa ku kaduttaa känninen poikaystävän pettäminen

Vierailija
172/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tynkkynen se polkee afrikkalaisia homoja ilman suostumusta.

Toivottovasti ne polkis Sebua ilman suostumusta. Sebu on kyllä varmasti muutenkin bottom joten varmaan nauttis vaan. 

Kun kommaritransu on lähellä, niin homofobia ja rasismi eivät ole kaukana.

Miksi puolustelet raizkauksen kannattaja Sebua? Se on sit turha itkee kun suakin painaa joku Sebun äijä perseeseen. 

Persut haluaa vaihtelua. 

Kyllästyicät puolustelemaan Rydmania, Sheikkiä ja muita persujen pedareita. 

Vaalit lähestyvät ja persujen terävin kärki taistelee hupenevista äänistä. Lasten koskijoiden äänistä taistelevat Rydman ja Sheikki ja nyt mukaan on ilmoittautunut BB-Sebu raiskausmyönteisyydellään. Persujen kannattajilla riittää mistä valita.

Vierailija
173/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onhan se aika naurettavaa että ei tarvitse sanoa ei, ei tarvitse olla minkäänlaista pakottamista tai painostamista, ja se on sitten väkisinmakuu.

Jos ihminen joutuu rikoksen kohteeksi niin neuvo on aina, että ei pidä vaarantaa henkeään taistelemalla rikollista vastaan. Kuitenkin naisilta tätä odotetaan, miksi? 

Paitsi itsepuolustuksessa tulee tehdä kaikkensa.

Joskus se tarkoittaa, että esittää kuollutta. 

Vierailija
174/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla noin tai voi olla vaikka peloteltu hiljaiseksi. Valitettavasti ulkopuolisten on vaikea tietää mitä oikeasti on tapahtunut.  Puhun yleisellä tasolla, en tuosta kaverista. 

Vierailija
175/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä todennetaan oikeudessa kaikkien osapuolten oikeusturva huomioiden? Sinusta sana sanaa vastaan -todistelu ei ole ongelmallinen?

Siksi juttuja raukeaa, koska ei voida asiaa todistaa suuntaan tai toiseen. 

Vierailija
176/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella Tynkkynen vastustaa? 

Vierailija
177/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella Tynkkynen vastustaa? 

Vaarana on perättömien rikosilmoitusten tehtailu. Näitä on jo muutenkin paljon Suomessakin harrastettu. Jos esim ei tule rakkaudessa vastakaikua tai on jokin rahallinen motiivi mielessä, naiset tehtailevat näitä tekaistuja raiskausilmoituksia. Jopa silmiin katsominen voi riittää syytteseen raiskauksesta. 

Vierailija
178/180 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla noin tai voi olla vaikka peloteltu hiljaiseksi. Valitettavasti ulkopuolisten on vaikea tietää mitä oikeasti on tapahtunut.  Puhun yleisellä tasolla, en tuosta kaverista. 

Haha et millään usko et nainen vois valehdella raiskauksesta, sillonki ku ne myöntää valehdelleensa raiskauksesta.

Vierailija
179/180 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas nainen öyhöttää, vaikka ei itse ymmärrä. Tässä on kyse juuri siitä, että nainen ei osaa sanoa EI. 

Keskiverto persujen äänestäjä pusertaa kaiken irti viimeisistä aivosoluistaan. 

Toivottovasti muistat noi sanas ku joskus tollanen raizkari saa vessaharjan perseeseen vankilassa. 

Vttu te persut ootte sairaita. 

Vierailija
180/180 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvivirsi on paljon tärkeimpi asia kuin seksuaalirikosten uhrit. 

T:Persut 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi