Flirttaileva lääkäri
Meillä on töissä nyt muutaman kerran käynyt ulkopuolinen keikkalääkäri. On namupala, myönnetään ja muutenkin kivan ja rennon oloinen tyyppi. Hän flirttailee kanssani aivan estottomasti, jo ensi tapaamisestamme lähtien. Tänään esim. kun menin pyytämään allekirjoitusta yhteen paperiin, pyysi minulta kynää (omakin oli taskussa) ja ottaessaan sen kädestäni selvästi " hiplasi" kämmentäni. Katsoo silmiin liian kauan ja vitsailee milloin mistäkin. Kun toin hänelle verinäytevälineet valtimoverinäytettä varten, sanoi " ihanaa kun sä ajattelet mua näin" . Kun hän kuuli että lähden kesken päivän koulutukseen sanoi pariinkin kertaan, että " et sä voi lähteä ja jättää mua yksin tänne. Sun täytyy antaa sun puhelinnumero niin mä voin soittaa sulle jos mä en pärjää täällä" . Pidin sitä tietenkin ihan flirttailuna enkä alkanut mitään numeroa jakelemaan. Ekalla tapaamiskerralla flirtti oli yhtä lennokasta.
Mitähän tästä pitäisi oikein ajatella? Luulisi että hän tajuaa minun olevan varattu (joo käytän sormuksia töissä) ja käsittääkseni itsekin seurustelee/ on aviossa. Tämä mies on nimittäin yhden talon työntekijämme kummipoika, siitä tiedän.
Kommentit (40)
Joko on tosissaan kiinnostunut tai ei tajua flirtin sääntöjä? Minäkin tykkään silmäpelistä, mutten ikinä menisi sille tasolle että numeroita alkaisin kysymään (siis jos ei aihetta vakavampaan)
Ai miten niin " sori ap, ei ole ihastunut" ?
LUOJAN KIITOS jos näin on, ei mulla ole tarvetta mihinkään sivusuhteisiin tai muihin häppeninkiin.
Olen aikoinani seurustellut lääkisopiskelijan kanssa, siis miespuolisen. Hän kertoi, että varsinkin nuorilla mieslääkäreillä on ihan " tapana" iskeä ja kiusoitella hoitsuja, vaikka olisivat varattuja. Ja monet hoitsut ovat ihan innoissaan/tohkeissaan, kun näin tapahtuu. Kun sitten joku naikkonen työpaikan juhlissa " pääsee" lääkärin kanssa vähän lähempään tuttavuuteen, ovat he niin ylpeitä, niin että luulevat olevansa parempia ja " erityisasemassa" osastollaan. Tosissaan harvat siis ovat, puhuvat keskenään ja naureskelevat hoitajien reaktioille.
Keties ap:stakin on joku veto lyöty.
Kyllä mulla silmät päässä on ollut ennenkin.
ap
Putkimies se lirttaa samaten postipoika. Komea kaupan kassa lirttasi niin etyä ei muistanut periä ruoasta mitään.
Etpä ajattelisi tällaisia jos se olisi joku hikinen läski.
Kuulostaa nyt jotenkin niin lapselliselta tuo "flirtti", että voiko olla totta. :D No kaipa se voi... Mä antaisin ensikerralla pokkana numeroni tai vastaisin muuten flirttiin vakavissani. Kyllä se sitten selviää, että haluaako olla ystävä vai onko romantiikka mielessä. Voisitko olla hänen ystävänsä vapaa-ajalla kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa nyt jotenkin niin lapselliselta tuo "flirtti", että voiko olla totta. :D No kaipa se voi... Mä antaisin ensikerralla pokkana numeroni tai vastaisin muuten flirttiin vakavissani. Kyllä se sitten selviää, että haluaako olla ystävä vai onko romantiikka mielessä. Voisitko olla hänen ystävänsä vapaa-ajalla kuitenkin?
Tuo on kiellettyä
Tiputat housut alas ja reippaasti pyllistät tohtorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kiellettyä
Mikä on kiellettyä? Ystävystyä tai solmia muita suhteita töissä?
aattelisin, että kaveri pitää sukupuolettomana työkaverina ja puhuu sen mukaan.