Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flirttaileva lääkäri

Vierailija
10.05.2007 |

Meillä on töissä nyt muutaman kerran käynyt ulkopuolinen keikkalääkäri. On namupala, myönnetään ja muutenkin kivan ja rennon oloinen tyyppi. Hän flirttailee kanssani aivan estottomasti, jo ensi tapaamisestamme lähtien. Tänään esim. kun menin pyytämään allekirjoitusta yhteen paperiin, pyysi minulta kynää (omakin oli taskussa) ja ottaessaan sen kädestäni selvästi " hiplasi" kämmentäni. Katsoo silmiin liian kauan ja vitsailee milloin mistäkin. Kun toin hänelle verinäytevälineet valtimoverinäytettä varten, sanoi " ihanaa kun sä ajattelet mua näin" . Kun hän kuuli että lähden kesken päivän koulutukseen sanoi pariinkin kertaan, että " et sä voi lähteä ja jättää mua yksin tänne. Sun täytyy antaa sun puhelinnumero niin mä voin soittaa sulle jos mä en pärjää täällä" . Pidin sitä tietenkin ihan flirttailuna enkä alkanut mitään numeroa jakelemaan. Ekalla tapaamiskerralla flirtti oli yhtä lennokasta.

Mitähän tästä pitäisi oikein ajatella? Luulisi että hän tajuaa minun olevan varattu (joo käytän sormuksia töissä) ja käsittääkseni itsekin seurustelee/ on aviossa. Tämä mies on nimittäin yhden talon työntekijämme kummipoika, siitä tiedän.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus huípussaan, joten heillä on vara flirtatakin kelle vaan ja miten vaan. Eli ei yleensä vakavaa!

Vierailija
2/40 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä mieheni kanssa jutellut siitä,kuinka erilaisia asioita työpaikoilla tapahtuu. Olen itse leikkaussalissa töissä ja siellä on pakko tottua siihen, että yöpuvut päällä ollaan tosi läheisissä tekemisissä työkavereiden kanssa (ne työvaatteet muistuttaa kyllä eniten pyjamia). Tarkoitan tällä sitä, että tilat on ahtaat ja se on ihan normaalia, että ollaan kylki kyljessä ja pyllyt toisiaan hipoen, kun siellä työskennellään. Ja samalla kun näkee ihmiselämän raadollisia puolia (nuoriakin ihmisiä vakavilla sairauksilla) niin tämä yhdistelmä tekee sen, että työkavereiden kanssa on jotenkin automattisesti läheisempi olo kuin varmaan miehellä toimistossa omien työkavereittensa kanssa.

Mutta ei meillä silti tiettyjä rajoja mielestäni ylitetä. Kirurgien läppä nyt on roisia. Mutta se on aina, ei siitä kannata välittää. Ei kukaan ketään kouri tms.

Minuakin on kyllä lähennelty töissä kerran, se oli seitsemänkymppinen miespotilas, joka puristi minua takamuksesta leikkauspöydältä ennen nukahtamistaan. Olin niin tyrmistynyt, etten tajunnut edes suuttua. Nukutin sitten potilaan saman tien. Jälkeenpäin totesin, että taisi äijä olla esilääkehöyryissä, kun sellaista uskalsi tehdä. Tai sitten mulla oli vain niin herkullinen takamus, että ei ollut ennen nähnyt. ;)

t. Toinen naislääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia flirttiä. Ikävää tietenkin puolison kannalta, mutta tuota tapahtuu niin paljon. Onhan se mukavaa ja juuri sen takia, että harvoin johtaa mihinkään muuhun.

Vierailija
4/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se on oikeasti ihastunut suhun =)

Vierailija
6/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin hänellä potilaana ja sen vaimo tms. oli siinä vastaanottoapulaisena ja niillä meinas tulla ilmi tappelu siinä, se apulainen iski hampaanporia tms. muita siihen työpöydälle vauhdilla että ne lenteli pitkin lattioita jo ja sumutti vettä suoraan minua kasvoihin. Tämä ei monet uskonut kun kerroin siitä, mutta totta se on. Its ekyllä aloitin se flirttailun. Mutta mitään asiaan liittyvää ei siinä puhuttu. hih..

Vierailija
7/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ottaisi flirttailevia lääkäreitä vakavissani...flirtti nyt vaan on sellaista leikkiä, jota ei kuulu ottaa tosissaan....lääkärit nyt vaan tykkäävät flirtata kun muuten joutuu työssään näkemään sairaita ihmisiä. Ehkä se on jotain vastapainoa, mutta itse en luottaisi yhteenkään flirttailevaan lääkäriin.

Vierailija
8/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllä ottaisi flirttailevia lääkäreitä vakavissani...flirtti nyt vaan on sellaista leikkiä, jota ei kuulu ottaa tosissaan....lääkärit nyt vaan tykkäävät flirtata kun muuten joutuu työssään näkemään sairaita ihmisiä. Ehkä se on jotain vastapainoa, mutta itse en luottaisi yhteenkään flirttailevaan lääkäriin.

Vierailija
9/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kiusoittelevat ihan vaan nähdäkseen kiusaantuuko/nolostuuko toinen..

Vierailija
10/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvallista flirttiä kun molemmat tietää että molemmat varattuja!

Vierailija
11/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en flirttaile potilaan kanssa...

Vierailija
12/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lekuri ja hoitajat flirttaa keskenään se on eri asia.

Vierailija
13/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota häntä vakavissani. Uskon, että on vaan vastapainoa työlle, en tiedä sitten. Olen siis hoitaja ja työssäni kohdannut tätä flirttiä.

Vierailija
14/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 7v sh enkä ole KOSKAAN vastaavaan törmännyt vaikka ihan menevän näköinen olenkin. Pientä huulen heittoa tietty ollut ennenkin, mutta tämä on jotain erilaista. Minusta tämä ei ole tavallista flirttiä tai sitten mies on harvinaisen " törkeä" .

ap

Vierailija
15/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan pelkkää kaverillista läpän heittoa. mut kai se johtuu siitä että ymmärrän tuon todellisen luonteen että kaverini on aina olleet enimmäkseen poikia paria tyttöä lukuun ottamatta.

Vierailija
17/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskeminen ja flirttailu eivät ole sama asia. Ja tuon lääkärin ' jutut' kyllä vaikuttavat ihan viattomalta läpän heitolta.

Sori ap, ei ole ihastunut.

Vierailija
18/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUOJAN KIITOS jos näin on, ei mulla ole tarvetta mihinkään sivusuhteisiin tai muihin häppeninkiin.

Flirttailisin ihan täysillä mukana, JOS olisin varma ettei tässä ole hänen puoleltaan muuta, mutta olen alkanut epäillä sitä.

Kuten aiemmin sanoin, läpän heitot on työporkan kanssa tosi yleistä, mutta tämä ei ole sellaista.

ap

Vierailija
19/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me lääkärit heitellään tuollaista läppää keskenämmekin, ei se mitään meinaa, tietysti asennot ja äänensävyt voi kertoa paljon, olis pitänyt olla kärpäsenä katossa että osaisin sanoa onko tohtori yrittänyt sua tosissaan kumota;)

t. naislääkäri

Vierailija
20/40 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat flirttiä, pidä etäisyys ja puhu vaikka muille työkavereille ohimennen jotain perheestäsi hänen kuullen. Siten tajuaa, että ainakaan SINÄ et ole tosissasi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä