Millainen on ärsyttävä ihminen?
Moni sanoo jonkun olevan ärsyttävä. Mitä sillä tarkoitetaan?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Jankkaava, on aina oikeassa, tyhmä mutta ei tiedosta sitä, latelee itsestäänselvyyksiä, puhuu pahaa toisista, jauhaa samoja asioita, negatiivinen, neuvoo pyytämättä jne.
Missä tapasimmekaan?
Päällepäsmärit, ja sellaiset jotka olevinaan jotakin, puheiden vääristelijät, nappaavat toisen henkilön sanomisesta lauseita ja esittävät ominaan lisäten siihen valheita ja vailla parempaa faktatietoa asioita tarkastamatta puhuvat eteenpäin mitä ovat kuulleet.
Ihminen joka joka käänteessä pitää korostaa itseään
esim kertoo olevansa maisteri, vaikka on tilannut maisterin paperit Briteistä, eli ei Suomessa olen minkään arvoine,
tai kertoo olevansa tuomari, kun on ollut lautamiehenä ( no toinen nimitys on maallikkotuomari). Herrastuomarin on pitänyt toimia lautamiehenä vähintään 10 vuotta.
Joka käänteessä nostattaa itseään paremmaksi. Narsistiko ?
Ihminen joka vääntelee totuutta. On saanut potkut, mutta kaikkialle kertoo , että on aika mennä kohti uusia haasteita.
Vadelmavene tyyppinen ihminen.
Sellainen joka ei ymmärrä soittaa ovikelloa tai edes koputtaa vaan tulee suoraan kotiisi. Ja sellainen on ärsyttävä joka ei kuuntele tai vastaa jos kysyt jotain.
Puhuu toisten päälle ja puhuu vain ja ainoastaan itsestään.
Sillä ihmisellä on sellainen luonteen piirre tai tapa mikä aiheuttaa itsessäsi vihaa. Käytännössä joka ainoa ihminen voi olla ärsyttävä jonkun mielestä.
Esim valehtelee jatkuvasti.
Se joka minun mielestäni on huipputyyppi, on sinusta ärsyttävä ja niin eteenpäin. Lika barn leka bäst.
Kaikki myynti- ja markkinointipuolen tekoperseilijät - hyi vttu.
Manipuloiva, salaileva ja itsekeskeinen. Vihaa hautova ja kaunainen.
Marttyyri. Kaikki on aina muiden vika. Hän uhraa itsensä niin ja niin monen ihmisen vuoksi, mutta silti saa vain kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi liian puhelias. Töissä on pari tällaista. Ihan hyväntahtoisia ja tavallaan mukavia mutta voi luoja sitä taukoamatonta puhetta. Ei minua kiinnosta sun lapsen koulunkäynti, kun en ole lasta koskaan tavannutkaan. Tai teidän keittiöremontin yksityiskohdat, kun en ole teillä ikinä käynyt. Tai sun mutsin polvileikkaus. Ja papati paa papati jaarin jaarin.... Usein tämä yhdistyy siihen, että udellaan myös toisten asioista. Hei, jos en itse ota niitä puheeksi, niin otapa vinkistä vaari.
Mikset vain sano, ettet halua jutella tai ettet halua vastata?
No oisko siksi, että olen sosiaalisesti normaali ihminen ja minun täytyy tulla näiden kanssa toimeen vielä 15 vuotta luultavasti. Ei ole minun etuni olla ikävän ihmisen maineessa. Joten toisinaan vain poistun vähin äänin paikalta tai nyökkäilen ja vastaan jotain ympäripyöreää. Hyvät välit ovat kuitenkin sosiaalisesti tärkeää pääomaa. Saatan hyvinkin joutua esimerkiksi pyytämään heidän apuaan johonkin asiaan tmv. Se on helpompaa, jos taustalla ei ole ikäviä tilanteita. Ei aina ole järkevää olla raatorehellinen.
Sosiaalisesti normaali ihminen osaa sanoa toiselle, että ei halua jutella tai vastata näihin asioihin. Sinäkö mieluummin kärsit vielä 15 vuotta mieluummin, kuin sanoisit kohteliaasti ettet pidä juttelemisesta etkä halua vastata kysymyksiin jotka ovat sinusta liian henkilökohtaisia tms.?
Voi hyvänen aika. Sinä olet ärsyttävä ihminen, paremmin tietävä ja arvosteleva. Onneksi minä teen sellaista työtä, että voin poistua paikalta, kun en enää jaksa pajatusta. Ja minä voin kohteliaasti vastata, että en ole tekemässä viikonloppuna mitään erikoista sen sijaan, että sanoisin, että enpä kerro. Oletko joku autisti?
Sosiaalisesti normaali ihminen ei ala huutamaan autistia...
Helsingissä asuva. Hirveästi korviksia. Tatuointeja toistasataa. Hirveän epäkäytännöllinen. Enegiajuomaa kittaava. Rikkaasta perheestä. Kaikkiosaava.
Samoin ihmiset, jotka suuttuvat kun häviävät :D