Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on ärsyttävä ihminen?

Vierailija
28.04.2026 |

Moni sanoo jonkun olevan ärsyttävä. Mitä sillä tarkoitetaan?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuista päätelleen ketjuun taisi osua joku, joka tunnistaa itsensä näistä piirteistä. Hyvä asia kuitenkin on, että itseään voi aina kehittää ja muita ärsyttävistä käyttäytymismalleista päästä eroon! 

Vierailija
22/35 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikkaan sekaantuva, vaatii mahdottomia muilta, ei ole mihinkään koskaan tyytyväinen, löytää kaikesta vain negatiivista sanottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tulikin mieleen, että yksi ärsyttävä tyyppi on semmoinen, jonka pitää aina olla "rehellinen". Jos ruoka on pahaa, niin se pitää aina sanoa ääneen, koska sehän on rehellistä. Jos ärsyttää, niin sehän pitää aina rehellisesti kertoa. Ihan oikeasti, suurin osa asioista ei ole sellaisia, joissa olisi äärimmäisen tärkeää juuri sinun päästä sanomaan, mitä sisimmässäsi ajattelet. Kyllä, sinun pitää kertoa vaikkapa puolisollesi rehellisesti, mitä toivot elämältä ja suhteelta, mutta tämä ei päde kaikkiin arkisiin tilanteisiin jokaisen tuttavan kanssa. 

Vierailija
24/35 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa märinää ja kitinää joka asiasta, alkaa vähän ärsyttämään. Kun märinään kyllästyneenä yritän fixata jotain märinän kohdetta joka ei ihan onnistu niin siitäkin märisee ja haluaakin asiat taas ennalleen niinkuin oli ekassa märinässä vaikka myöhempi tilanne on silti parempi.

Vierailija
25/35 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi liian puhelias. Töissä on pari tällaista. Ihan hyväntahtoisia ja tavallaan mukavia mutta voi luoja sitä taukoamatonta puhetta. Ei minua kiinnosta sun lapsen koulunkäynti, kun en ole lasta koskaan tavannutkaan. Tai teidän keittiöremontin yksityiskohdat, kun en ole teillä ikinä käynyt. Tai sun mutsin polvileikkaus. Ja papati paa papati jaarin jaarin.... Usein tämä yhdistyy siihen, että udellaan myös toisten asioista. Hei, jos en itse ota niitä puheeksi, niin otapa vinkistä vaari.

Mikset vain sano, ettet halua jutella tai ettet halua vastata? 

Ei naiset uskalla/halua, koska haluavat vaikuttaa hyviltä tyypeiltä ihmisten silmissä. Sen takia naiset aloittavatkin selän takana juoruamisen heti kun joku ihminen käy ärsyttämään heitä.

Vierailija
26/35 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi liian puhelias. Töissä on pari tällaista. Ihan hyväntahtoisia ja tavallaan mukavia mutta voi luoja sitä taukoamatonta puhetta. Ei minua kiinnosta sun lapsen koulunkäynti, kun en ole lasta koskaan tavannutkaan. Tai teidän keittiöremontin yksityiskohdat, kun en ole teillä ikinä käynyt. Tai sun mutsin polvileikkaus. Ja papati paa papati jaarin jaarin.... Usein tämä yhdistyy siihen, että udellaan myös toisten asioista. Hei, jos en itse ota niitä puheeksi, niin otapa vinkistä vaari.

No oisko siksi, että olen sosiaalisesti normaali ihminen ja minun täytyy tulla näiden kanssa toimeen vielä 15 vuotta luultavasti. Ei ole minun etuni olla ikävän ihmisen maineessa. Joten toisinaan vain poistun vähin äänin paikalta tai nyökkäilen ja vastaan jotain ympäripyöreää. Hyvät välit ovat kuitenkin sosiaalisesti tärkeää pääomaa. Saatan hyvinkin joutua esimerkiksi pyytämään heidän apuaan johonkin asiaan tmv. Se on helpompaa, jos taustalla ei ole ikäviä tilanteita. Ei aina ole järkevää olla raatorehellinen.

Kuten arvelinkin 😂 Sä oot niin v*tun nainen 😆

Vierailija
27/35 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oisko siksi, että olen sosiaalisesti normaali ihminen ja minun täytyy tulla näiden kanssa toimeen vielä 15 vuotta luultavasti. Ei ole minun etuni olla ikävän ihmisen maineessa. Joten toisinaan vain poistun vähin äänin paikalta tai nyökkäilen ja vastaan jotain ympäripyöreää. Hyvät välit ovat kuitenkin sosiaalisesti tärkeää pääomaa. Saatan hyvinkin joutua esimerkiksi pyytämään heidän apuaan johonkin asiaan tmv. Se on helpompaa, jos taustalla ei ole ikäviä tilanteita. Ei aina ole järkevää olla raatorehellinen.

Sosiaalisesti normaali ihminen osaa sanoa toiselle, että ei halua jutella tai vastata näihin asioihin. Sinäkö mieluummin kärsit vielä 15 vuotta mieluummin, kuin sanoisit kohteliaasti ettet pidä juttelemisesta etkä halua vastata kysymyksiin jotka ovat sinusta liian henkilökohtaisia tms.?

Ota huomioon, että olet naisten ja soijapoikien keskustelufoorumilla. He eivät arvosta rehellisyyttä.

Vierailija
28/35 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta tulikin mieleen, että yksi ärsyttävä tyyppi on semmoinen, jonka pitää aina olla "rehellinen". Jos ruoka on pahaa, niin se pitää aina sanoa ääneen, koska sehän on rehellistä. Jos ärsyttää, niin sehän pitää aina rehellisesti kertoa. Ihan oikeasti, suurin osa asioista ei ole sellaisia, joissa olisi äärimmäisen tärkeää juuri sinun päästä sanomaan, mitä sisimmässäsi ajattelet. Kyllä, sinun pitää kertoa vaikkapa puolisollesi rehellisesti, mitä toivot elämältä ja suhteelta, mutta tämä ei päde kaikkiin arkisiin tilanteisiin jokaisen tuttavan kanssa. 

Ja naiset ei ikinä osaa olla rehellisiä ja siksi te patoattekin kaiken sisäänne, kiukuttelette ja juoruatte selän takana 😆

Vierailija
29/35 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaan joka päivä parikymmentä aikuista ja pahimmillaan sata teiniä. Ryhdynkö kinaamaan heidän kanssaan joka käänteessä ja loukkaamaan periaatteessa hyväntahtoisia ihmisiä? Sinulla ei taida olla mitään kokemusta ihmisten kanssa työskentelystä reaalitodellisuudessa. Omia voimiani minä siinä säästän, kun lähinnä vain ohitan useimmat ärsyttävät ihmiset ja tilanteet. Eivät ne minulle kuitenkaan niin paljon merkitse.

Siellä näppiksen takana elämäntapatyöttömänä voi toki mehustella ja äijäillä itsekseen ruudulle. 

Vierailija
30/35 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta omahyväiset ihmiset ovat ärsyttäviä. Puhuvat koko ajan  omista saavutuksistaan ja liioittelevat minkä ehtivät. 

Myös kolikon kääntöpuoli, eli ne jotka julistavat jatkuvasti omaa mitättömyyttään ja "minusta ei kyllä olisi ja "en kyllä pystyisi"

Vierailija
31/35 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Besserwisseri ja itseään jatkuvasti kehuva tyyppi

Vierailija
32/35 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisesti normaali ihminen osaa sanoa toiselle, että ei halua jutella tai vastata näihin asioihin. Sinäkö mieluummin kärsit vielä 15 vuotta mieluummin, kuin sanoisit kohteliaasti ettet pidä juttelemisesta etkä halua vastata kysymyksiin jotka ovat sinusta liian henkilökohtaisia tms.?

Voi hyvänen aika. Sinä olet ärsyttävä ihminen, paremmin tietävä ja arvosteleva. Onneksi minä teen sellaista työtä, että voin poistua paikalta, kun en enää jaksa pajatusta. Ja minä voin kohteliaasti vastata, että en ole tekemässä viikonloppuna mitään erikoista sen sijaan, että sanoisin, että enpä kerro. Oletko joku autisti? 

Ei minulla ole ollut ongelmia kenenkään kanssa. Kerron reilusti jos en halua jutella tai puhua asioistani. Kenelläkään ei ole ollut ongelmaa sen kanssa. Miksi sinä haukut minua autistiksi? Etkö pysty kommunikoimaan ihmisten kanssa normaalisti? Mikä vaivaa ihmistä joka kärsii mieluummin kuin kertoo ettei halua jutella? Oletko nainen?

Vierailija
33/35 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaan joka päivä parikymmentä aikuista ja pahimmillaan sata teiniä. Ryhdynkö kinaamaan heidän kanssaan joka käänteessä ja loukkaamaan periaatteessa hyväntahtoisia ihmisiä? Sinulla ei taida olla mitään kokemusta ihmisten kanssa työskentelystä reaalitodellisuudessa. Omia voimiani minä siinä säästän, kun lähinnä vain ohitan useimmat ärsyttävät ihmiset ja tilanteet. Eivät ne minulle kuitenkaan niin paljon merkitse.

Siellä näppiksen takana elämäntapatyöttömänä voi toki mehustella ja äijäillä itsekseen ruudulle. 

Silloin olet väärällä alalla. Jos olet töissä missä tapaat ihmisiä etkä kestä heidän jutteluaan, niin kehottaisin vaihtamaan alaa tai työpaikkaa. Sinulla on vielä 15 vuotta jäljellä tuota helvettiä

Vierailija
34/35 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki on Ríikka Purra ja nýsä Rýyppymanni 🤣

Vierailija
35/35 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu itseään, arvostelee muita, on aina kaikessa parempi mielestään, kyttää muita, pahansuopa, piikittelee