Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään naiset kyselevät kivan miehen perään?

Vierailija
28.04.2026 |

Olin viime kesänä tinderissä ja treffailin sitten aika paljon naisia. Nopeasti huomasin että he olivat enemmänkin kiinnostuneita minusta, mutta itse olen se passiivinen osapuoli joka ei niinkään innostu. Nyt on kulunut kohta jo vuosi, mutta edelleen he naiset ottavat yhteyttä, "moikka, kuis sulla hurisee siellä, kiinnostaisko nähdä, olit tosi kiva". Joku sanonut että se juna taisi mennä jo, mutta silti kuluu pari kuukautta ja kilahtaa taas viestiä, "olit tosi kiva, oltaisko kuitenkin yritetty vielä". 

Olen todella yllättynyt kuinka kaikki on täysin näin päin, mies passiivinen, mutta naisethan niitä ovat jotka ottavat yhteyttä uudestaan ja uudestaan. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pääs tylsimys.

Vierailija
2/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti autostasi puhkeaa rengas.

Vierailija
4/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhkesi jo. Etkö kestä jutella asiallisesti?

Vierailija
5/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lokki pask*ntaa päähäsi.

Vierailija
6/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet plan B. 

Vierailija
7/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhkesi jo. Etkö kestä jutella asiallisesti?

Eiks oo varaa korjauttaa vai etkö osaa itse. Onko peukalo keskellä kämmentä.

Vierailija
8/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tikka nakuttaa talosi hajalle ja termiitit syövät loput.

Vierailija
9/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mies ei ole passiivinen. Passiivinen mies on just semmoinen, jota haluan vältellä.

Vierailija
10/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla. Odotan että joku mies kertoo jos kiinnostaa. Oonkin ikisinkku ja poissa ollut deittauskuvioista.

Vierailija
11/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta... Olin tyhmä, kun en reagoinut.

Vierailija
12/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaan naisilta. He tietävät millainen on kiva mies. Täällähän he sitten niitä kivoja miehiä kehuvat päivät ja illat pitkät.

Vierailija
13/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella oudolta ellet itse pidä edes jollain tavalla yhteyttä ko. naisiin. Itse olen vähän sillä linjalla, että jos ei viikon sisään mitään kuulu ilman järkevää syytä, miestä ei kiinnosta tarpeeksi ja se siitä. Toki jos teillä on ollut yhden yön suhde, niin kaipa naisetkin voi seksiseuraa hakea käymällä koko mieslistansa läpi tarpeen vaatiessa.

Vierailija
14/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva mies ei ole passiivinen. Passiivinen mies on just semmoinen, jota haluan vältellä.

Nimen omaan. Miehen pitää olla mies eikä mikään perässävedettävä puujuna.

Vierailija
15/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tietenkin vähän harmillista, että enemmistö teistä palstan naisista on keski-ikäisiä, mutta samalla helvetin äkäisiä perähikiän juntteja, joilla ei selvästi ole joko koskaan ollut seksielämää, tai siitä on jo vierähtänyt piiiiiitkä tovi. Minäkin olen keski-ikäinen mies, mutta koska kuljen silmät ja korvat auki, näen ja tapaan mieluummin nuorempia ihmisiä, jotka osaavat käyttäytyä normaalisti. Usko pois, moni muukin mies on täsmälleen sinun kaltaiseen naisen irvikuvaan kyllästyneenä harkinnut ulkomaalaista vaimoa ja sellaisen löytänyt. Minulla on alkanut kuin uusi elämä, kun ystäväpiiriin kuuluu paljon eri kansalaisuuksia ja enimmäkseen nuorempia ja iloisia, positiivisia ihmisiä. Teidän elämän näyttää täyttävän surulliset kuvitelmat perähikiän junttimiehistä.

Vierailija
16/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella oudolta ellet itse pidä edes jollain tavalla yhteyttä ko. naisiin. Itse olen vähän sillä linjalla, että jos ei viikon sisään mitään kuulu ilman järkevää syytä, miestä ei kiinnosta tarpeeksi ja se siitä. Toki jos teillä on ollut yhden yön suhde, niin kaipa naisetkin voi seksiseuraa hakea käymällä koko mieslistansa läpi tarpeen vaatiessa.

Enpä usko että mitään yhdenyön suhdettakaan on ollut. En ymmärrä miksi ap on deittipalveluissa jos ei ole kiinnostunut. Kyttää vaan vissiin muita siellä. 

Vierailija
17/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tietenkin vähän harmillista, että enemmistö teistä palstan naisista on keski-ikäisiä, mutta samalla helvetin äkäisiä perähikiän juntteja, joilla ei selvästi ole joko koskaan ollut seksielämää, tai siitä on jo vierähtänyt piiiiiitkä tovi. Minäkin olen keski-ikäinen mies, mutta koska kuljen silmät ja korvat auki, näen ja tapaan mieluummin nuorempia ihmisiä, jotka osaavat käyttäytyä normaalisti. Usko pois, moni muukin mies on täsmälleen sinun kaltaiseen naisen irvikuvaan kyllästyneenä harkinnut ulkomaalaista vaimoa ja sellaisen löytänyt. Minulla on alkanut kuin uusi elämä, kun ystäväpiiriin kuuluu paljon eri kansalaisuuksia ja enimmäkseen nuorempia ja iloisia, positiivisia ihmisiä. Teidän elämän näyttää täyttävän surulliset kuvitelmat perähikiän junttimiehistä.

Mitä sä oikein sössötät. Mene ja hae ostovaimo, heihin uppoaa rahaa ihan eri tavoin kuin haukkumiisi suomimuijiin. Suomalaiset naiset rahoittavat itse oman elämänsä, mutta ostovaimoa saat kelantuistasi rahoittaa viimeiseen lanttiin saakka.

Vierailija
18/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta puhkottu auton rengas, joku kosto?

Vierailija
19/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jotenkin hauska kommentti. Olen itse töissä miesvaltaisella alalla ja meillä on yli 100 eri kansallisuutta. Monesti olen kuullut, kun nämä kv-ihmiset ovat vähän samaan tyyliin puhuneet omista puolisoistaan, jotka siis eivät ole suomalaisia. Ei se ruoho ole sen vihreämpää muuallakaan. Toki kulttuurierot vaikuttaa mikä asia ketäkin ärsyttää. Ja loppuun vielä totean, että itse pidän suomalaisista miehistä.

Vierailija
20/23 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta 'kivalta' kun leikit siellä Tinderissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi