Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Tällaiset miehet jäävät yksin.

Vierailija
28.04.2026 |

No millaiset? Veikkaan että köyhät.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011927561.html

Kommentit (383)

Vierailija
161/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen mies ja käynyt aina töissä ja salilla. High inhibition ja eksentrismi ovat kyllä sellainen yhdistelmä, ettei tälleen voi naista saada kuin korkeintaan yhden yön juttuun tai muutaman tapaamisen kerran. Ja kun ei ole pitkä ja komeakaan. Naiset haluaa aina semmosia rentoja renttuja, joiden ajatusmaailma on melko keskiverto. Joku muukinlainen mies kelpaa, jos on tosiaan pitkä ja komea.

Se on se high inhibition eli korkea estyneisyys. Eksentrikotkin löytävät kaltaisiaan tai voivat viehättää taviksempia, mutta jos on itse estynyt, niin mikään ei auta. Rentut miehet voi löytää renttuja naisia, mutta rennoissa rentuissakin on miesten enemmistö. Vakavaan parisuhteeseen ei haluta rentoa renttua. 

Vierailija
162/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten yksinjäämisessä on se ero, että mies jää yleensä yksin, kun kukaan ei kiinnostu hänestä, kun taas yleensä naisesta om useampikin kiinnostunut, mutta nainen ei kiinnostu kenestäkään heistä. Toki lopputulos on kummankin kohdalla sama.

No kun miehet ei osaa miellyttää. Eivät osaa, eivätkä tajua edes haluta miellyttää. Eivät ymmärrä, mikä on se sosiaalinen työ, jolla ihmissuhteet pysyy koossa. Naiset tajuaa, ja tekee sitä, jos se toinen on sen arvoinen. Miehet on ihan pihalla jo siitä, mistä tässä puhutaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten yksinjäämisessä on se ero, että mies jää yleensä yksin, kun kukaan ei kiinnostu hänestä, kun taas yleensä naisesta om useampikin kiinnostunut, mutta nainen ei kiinnostu kenestäkään heistä. Toki lopputulos on kummankin kohdalla sama.

No kun miehet ei osaa miellyttää. Eivät osaa, eivätkä tajua edes haluta miellyttää. Eivät ymmärrä, mikä on se sosiaalinen työ, jolla ihmissuhteet pysyy koossa. Naiset tajuaa, ja tekee sitä, jos se toinen on sen arvoinen. Miehet on ihan pihalla jo siitä, mistä tässä puhutaan. 

Älä projisoi omia huonoja sosiaalisia taitojasi miehiin.

164/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelin ja läppäri ovat saaneet paljon pahaa aikaan. Ollaan napit korvilla, eikä edes kuunnella ympäristöä. Minä olen 6-kymppinen mies ja tänäänkin oli bussissa matkaseuraa. Istuin ensin bussissa 4:n ryhmäpenkissä yksin. Sitten siihen tuli 3 nuorta naista. Ensin keskustelun aihe oli sellainen, että liian vieras minulle. Sitten juttu kääntyi sään kautta Vappuun ja minä käänsin sen vielä kesälomiin. Hauskaa oli ja tilanteen mahdollisti kun kellään ei ollut korvanappeja. Miesten pitäisi enemmän jutteleen naisporukan kanssa. Silloin ne naisetkaan eivät lähde pakoon. Tanssitaito kannnatta hankkia.

Näin ennen nykyään tulee helposti syyte seksuaalisesta häirinnästä.

Tuota väitettä syytteistä olet toistellut palstalla ennenkin. Kun pyysin linkkiä uutiseen jossa kerrotaan Suomessa tuollaisesta seuranneen oikeustoimia niin et vastannut.

M60+

Vierailija
165/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikompi fyysinen voima: Miesten kohdalla alhaisempi puristusvoima ja vähäisempi ylävartalon lihasmassa ovat yhteydessä suurempaan todennäköisyyteen jäädä ilman seksiä.

Korkea koulutus ja älykkyys: Vastoin yleisiä oletuksia, seksittömyys korreloi positiivisesti korkean koulutustason ja älykkyyden kanssa.

Vähäinen päihteiden käyttö: Ihmiset, jotka eivät ole koskaan harrastaneet seksiä, käyttävät usein vähemmän alkoholia ja tupakkaa. Tämä saattaa johtua siitä, että he päätyvät harvemmin sosiaalisiin tilanteisiin, joissa seksikumppaneita yleensä kohdataan.

Psyykkiset tekijät: Seksittömyyteen liittyy usein voimakkaampaa hermostuneisuutta, yksinäisyyttä ja matalampaa onnellisuuden kokemusta

ok eli olen menossa oikeaan suuntaan eli hakemassa korkeakouluun. voimaa ja rauhallisuutta sekä päihteettömyys löytyy.
M38

Oot myöhässä jo. Kaikesta.

Vierailija
166/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies ei kiinnosta: Alkoholia paljon kuluttava, öykkäri, epäsiististi pukeutunut, huolehtii huonosti hygieniasta. Halveksii muita ihmisiä, ei tosissaan yritä opiskella tai hakea töitä ollessaan työtön. Ei huolehdi kunnostaan, elää todella epäterveellisesti.  Huomattavasti ylipainoinen mikä vahvasti liittyy edelliseen. 

Perus siisti olemus riittää samoin perus ulkonäkö ja kohtuulliset hyvät käytöstavat sekä normaali älykkyys 👍 

N. 35

Paperilla on kyllä noin.

Käytäntö on hiukan toinen...

Ei keskiverto ja neutraali mies ketään naista oikein sytytä vaikka sopii tietty hyvin perheenisäksi ja heidän kanssaan taitaa ne kestävimmät parisuhteet muodostua.

Vierailija
167/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miellyttäjämiehillä ei kyllä ole menestystä.

Vierailija
168/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap:n kaltaiset.

Heti eka kommetti on hyökkäys henkilöä vastaan. Olet todellakin ihmiskunnan kermaa

Vierailija
169/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelin ja läppäri ovat saaneet paljon pahaa aikaan. Ollaan napit korvilla, eikä edes kuunnella ympäristöä. Minä olen 6-kymppinen mies ja tänäänkin oli bussissa matkaseuraa. Istuin ensin bussissa 4:n ryhmäpenkissä yksin. Sitten siihen tuli 3 nuorta naista. Ensin keskustelun aihe oli sellainen, että liian vieras minulle. Sitten juttu kääntyi sään kautta Vappuun ja minä käänsin sen vielä kesälomiin. Hauskaa oli ja tilanteen mahdollisti kun kellään ei ollut korvanappeja. Miesten pitäisi enemmän jutteleen naisporukan kanssa. Silloin ne naisetkaan eivät lähde pakoon. Tanssitaito kannnatta hankkia.

Ei tule. Tavallinen juttelu ei aiheuta mitään syytteitä. Miksi joidenkin on niin vaikea erottaa normaali käytös ja häiritsevä käytös. Häiritsevää on esimerkiksi liian lähelle tuleminen, koskettelu, niljakkaat jutut, pitkäaikainen tuijottaminen, seuraaminen. Ja paikalle jääminen, jos pyydetään poistumaan seurasta. 

Näin sitä voi luulla mutta perehtykää lakiin. määritelmä seksuaaliselle häirinnälle perustuu miten uhri asian kokee. Pelkästään läsnä olo voi olla riittävä. Oikeudessa ei pohdita oliko käytös millaista vaan siellä kuullaan uhrin mielipide asiasta ja sen mukaan mennään.

Sinulla on varmaan antaa linkkejä tällaisiin oikeustapauksiin Suomessa?

No oikeastaan kaikki viime vuosien tapaukset.

Eli sinulla ei ole yhtäkään konkreettista linkkiä esittämäsi väitteen tueksi. Jatkanet saman valheen levittämistä tulevaisuudessakin.

Vierailija
170/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että jos ylipäätänsä asiasta jotakuta aletaan syyttämään niin se on naiset, vaikka itse miehet ovat vahvasti luomassa sosiaalista pyramidia ja yhteiskuntaa, missä juuri tietynlaiset miehet ovat huipulla ja itse he jäävät ala-askelmille. Naisten pitäisi nähdä röntgenkatseen avulla sinne syvälle sisimpään.

Vierailija
171/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten oksettava pinnallisuus

Vierailija
172/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että jos ylipäätänsä asiasta jotakuta aletaan syyttämään niin se on naiset, vaikka itse miehet ovat vahvasti luomassa sosiaalista pyramidia ja yhteiskuntaa, missä juuri tietynlaiset miehet ovat huipulla ja itse he jäävät ala-askelmille. Naisten pitäisi nähdä röntgenkatseen avulla sinne syvälle sisimpään.

Naiset itse hypergaamisina ovat vahvasti sitä pydamidia luoneet. Jos moista kilpailuttamista ei olisi, mitään pyramidia ei olisi luotu.

Vierailija
173/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kohta viisikymppisen näkökulmasta: ilkeät, laiskat ja/tai itsekkäät miehet ovat jääneet yksin. Niin varmaan naisetkin, kuka sellaisen kanssa haluaisi olla.

Vierailija
174/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisesti kömpelöt, jo valmiiksi yksinäiset, ei kavereita, köyhät, sairaat, ylipainoiset, mt-ongelmaiset.

Näinhän se on usein meillä naisillakin.

ei se naisilla noin mene.

kehopositiivisilla mt-ongelmaisilla sossuntuilla elävillä naisilla on yleensä useita elatusmaksunmaksajia. eli miehiä on riittänyt

Vierailija
175/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisesti kömpelöt, jo valmiiksi yksinäiset, ei kavereita, köyhät, sairaat, ylipainoiset, mt-ongelmaiset.

Näinhän se on usein meillä naisillakin.

ei se naisilla noin mene.

kehopositiivisilla mt-ongelmaisilla sossuntuilla elävillä naisilla on yleensä useita elatusmaksunmaksajia. eli miehiä on riittänyt

Kumma, kun yksikään mies ei ole osannut ehkäistä. Kovasti ihmetyttää.

Vierailija
176/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota väitettä syytteistä olet toistellut palstalla ennenkin. Kun pyysin linkkiä uutiseen jossa kerrotaan Suomessa tuollaisesta seuranneen oikeustoimia niin et vastannut.

ei siihen oikeusjuttua tarvita. 

metoolla voi pilata miehen maineen somessa. 

Vierailija
177/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatit kerjää ihailua ja rakkautta, mutta kun paljastuu mitä he ovat, kukaan ei pysty rakastamaan psykopaattia. Ei hätää, rakkaudettomia ovat itsekin, pelkkiä hyväksikäyttäjiä, loisia. Sadistisia pirulaisia 👹.

Vierailija
178/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät, lyhyet, pienikulliset ja teslattomat jäävä yksin.

Vierailija
179/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli just samanlaiset miehet mitä naisetkin jää herkimmin ilman parisuhdetta. Nainen toki voi kelvata jollekin miehelle kassien tyhjentämiseen mutta se on vielä ikävämpää kuin jäädä kokonaan seksittä.

Sanoisin, että hyvin monelle miehelle naisessa sosiaalinen kömpelöys (?) ja yksinäisyys ei ole este.

Kömpelyys. Mutta joo, kyllä se vaan on este todella monille miehille, että nainen ei ole(kaan) se sosiaalisesti sulava ja suulas ekstrovertti joka osaa ja pystyy keksimään jutunjuurta ja tekemään tilanteesta rennon ja luontevan. Ikään kuin emännöidä sitä tapaamista.

Vastaavasti esim mua taas ei haittaa yhtään miehen sosiaalinen kömpelyys ja/tai yksinäisyys kunhan mies ei ole ilkeä ja/tai katkera. Eikä tietenkään täysin mykkä jurottaja mutta hiljainen ja ujo saa olla. Satunnainen, hyväntahtoinen sammakko tai vaikka sanoissaan sekoilu ei haittaa yhtään mitään toisin kuin joku rehvakkuus jolla sitä kömpelyyttään yrittää peittää. 

Vierailija
180/383 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavalliselle suomalaiselle miehelle olisi hyvä selvittää todellinen "markkina-arvonsa" tekemällä profiili kansainvälisille deittisivustoille. Siellä toki on paljon huijareita, mutta enemmistö kuitenkin aitoja ihmisiä etsimässä hyvää parsuhdetta.

Jos osaa englantia, niin rohkeasti vaan profiilin tekoon, mutta vaikka Thaimaa on käsittääkseni maa, josta naisia eniten tulee avioon Suomeen, niin suosittelen Filippiinejä. Siellä on paljon tapauskovaisia naisia, jotka voivat olla vielä reilusti yli 30-vuotiaina ns. "ehtaa tavaraa", eli ovat neitsyitä. Eli aivan tavallisella, työssäkäyvällä, ujohkolla, päihdeongelmattomalla miehellä on hyvät mahdollisuudet löytää kivannäköinen, ystävällinen ja uskollinen nainen rinnalleen. Ovat ahkeria ja eteenpäin pyrkiviä, eli haluavat oppia kielen, löytää työpaikan ja kantaa oman kortensa kekoon suhteessa.

Aivan mistä tahansa saa paremman naisen kuin suomesta.

Täällä naiset ovat varsin sisäsiittoisia.

Johtuneeko siitä, että Suomi on sosialistinen takapajula, joten naisetkin on kuin samassa muotissa valettuja Itä-Saksalaisia moukarinheittäjiä.

Kysy äidiltäsi onko se on sukurutsan takia moukarinheittäjän näköinen vai jostain muusta syystä? Onko kaikki sun sukulaiset yhtä rumia? Isäsi kalju perunanenäinen ja möhömahainen puutarhatonttu? Kumpaan vanhempaasi olet enemmän tullut ja onko nekin serkuksia keskenään?

Huhhuh! Taas vassari tuli paljastamaan, miten heidän suvussa ja lähipiirissä ei ole niin tarkkaa, vaikka hässisi omien vanhempiensa/lastensa kanssa. Ja samalla luettele koko suvun ulkoisen olemuksen.