Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Tällaiset miehet jäävät yksin.

Vierailija
28.04.2026 |

No millaiset? Veikkaan että köyhät.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011927561.html

Kommentit (383)

341/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä, jotka jäävät yksin ja ilman seksiä, yhdistää tyypillisesti:
-heikommat sosiaaliset taidot ja verkostot
-ulkopuolisuuden kokemus jo ennen deittailua
-matalampi itsetunto

-mielenterveyshaasteet
-kokemus kilpailun kovuudesta (ulkonäkö, status)
-vaikeus muodostaa syviä emotionaalisia yhteyksiä

Kyse ei yleensä ole yhdestä “viasta”, vaan usean tekijän kasautumisesta.

Rahalla korjaantuisi noista kaikki.

Ei korjaannu rahalla muiden kuin pelimies - kursseja järjestävien mukaan. 

Jo pelkästään mielenterveyden ongelmat ovat usein rahalla korjaantumattomia. Oireita voidaan lievittää mutta skitsofrenia tai bipolaarisuus eivät häviä mihinkään. Narsistinen ei rahallakaan muutu normaaliksi eikä raha osta pois nuoruuden huonoja kokemuksia.

M60+

Vierailija
342/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää sitten olin eräässä Helsinkiläisessä lounasravintolassa, satuin kuulemaan kuinka viereisessä pöydässä kaksi nuorta naista keskustelivat "chadeista ja inceleistä"

Kuulemma ensimmäisen naisen mielestä. "Jos valitsee incelin niin sekin voi muuttua ihan samanlaiseksi ylimieliseksi chadiksi, kun sille antaa kunnolla pillua. Siinä on se iso riski tulla petetyksi ja jätetyksi, kun incel ei tiedä omaa tasoaan ja siksi voi ajatella saavansa parempaa.

Toisen naisen mielestä. "Ja jos saa yhdeltä tytöltä niin miksei toiseltakin. Pitää kokeilla jotta tietää. Siksi kannattaa ottaa sellainen joka on kokenut eikä inceliä".

Naiset olivat iältään noin 18-20v.

Hyvää analyysia nuorilta naisilta . Minä ainakin olen usein saanut pakit ihan tavallisilta miehiltä, jotka eivät ole suosittuja naisten keskuudessa, niin kieltämättä herää epäilys, että kuvittelevatko he löytävänsä paremman naisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että sellaiset miehet jäävät yksin, jotka ovat nirsoja kumppaninvalinnassa ja joilla on kilometrin mittainen kriteerilista millaisen naisen haluavat.

Jos vaatimukset eivät ole täysin epärealistisia, niin ei tuo muuta kuin tekee kumppanin löytämisestä vaikeampaa. Plussapuolena parisuhteet kestävät todennäköisemmin, kun on hyvä yhteensopivuus.

344/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut artikkelia, mutta sosiaalisten taitojen puute on yksi suurimmista tekijöistä. 

Oman henkilökohtaisen kokemukseni perusteella sosiaalisten taitojen puute on erittäin voimakas yksin jäämistä aiheuttava tekijä. Siihen onneksi yleensä on mahdollista ihmisen itsensä niin halutessaan vaikuttaa. Toki autisteilla tuon korjaaminen voi olla hyvin vaikeaa.

M60+

Vierailija
345/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelin ja läppäri ovat saaneet paljon pahaa aikaan. Ollaan napit korvilla, eikä edes kuunnella ympäristöä. Minä olen 6-kymppinen mies ja tänäänkin oli bussissa matkaseuraa. Istuin ensin bussissa 4:n ryhmäpenkissä yksin. Sitten siihen tuli 3 nuorta naista. Ensin keskustelun aihe oli sellainen, että liian vieras minulle. Sitten juttu kääntyi sään kautta Vappuun ja minä käänsin sen vielä kesälomiin. Hauskaa oli ja tilanteen mahdollisti kun kellään ei ollut korvanappeja. Miesten pitäisi enemmän jutteleen naisporukan kanssa. Silloin ne naisetkaan eivät lähde pakoon. Tanssitaito kannnatta hankkia.

Näin ennen nykyään tulee helposti syyte seksuaalisesta häirinnästä.

Tuota väitettä syytteistä olet toistellut palstalla ennenkin. Kun pyysin linkkiä uutiseen jossa kerrotaan Suomessa tuollaisesta seuranneen oikeustoimia niin et vastannut.

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011902368.html

Linkistäsi uutisen "AL: Häirikkö piinannut nuoria naisia bussissa Tampereella* tekatiä: "Mies sanoi, että hänellä on ase taskussa ja että hän haluaa kohdistaa väkivaltaa sattumanvaraisesti valikoituihin nuoriin naisiin, 19-vuotias sanoo."

Esimerkki naisia väkivallalla uhkailevasta sekopäisestä sarja-ahdistelijasta siis. Ei edelleenkään tue trollin höpöväitettä siitä että tutustumisyritys naisiin johtaisi syytteisiin.

"HS: Syytön mies tuomittiin raiskauksesta, istui vankilassa kuukausia – valtionkonttori maksoi liki 70 000 euron korvaukset kärsimyksestä"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/665094fc-7981-40fb-9bdb-fad432a80443

Vierailija
346/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari päivää sitten olin eräässä Helsinkiläisessä lounasravintolassa, satuin kuulemaan kuinka viereisessä pöydässä kaksi nuorta naista keskustelivat "chadeista ja inceleistä"

Kuulemma ensimmäisen naisen mielestä. "Jos valitsee incelin niin sekin voi muuttua ihan samanlaiseksi ylimieliseksi chadiksi, kun sille antaa kunnolla pillua. Siinä on se iso riski tulla petetyksi ja jätetyksi, kun incel ei tiedä omaa tasoaan ja siksi voi ajatella saavansa parempaa.

Toisen naisen mielestä. "Ja jos saa yhdeltä tytöltä niin miksei toiseltakin. Pitää kokeilla jotta tietää. Siksi kannattaa ottaa sellainen joka on kokenut eikä inceliä".

Tämän takia tulee aina valehdella.
-neitsyt

347/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää analyysia nuorilta naisilta . Minä ainakin olen usein saanut pakit ihan tavallisilta miehiltä, jotka eivät ole suosittuja naisten keskuudessa, niin kieltämättä herää epäilys, että kuvittelevatko he löytävänsä paremman naisen?

Myös epävarmuus omasta itsestään ja kyvyistään voi saada miehen antamaan pakit. Ajattelee esimerkiksi olevansa sekksuaalisesti osaamaton ja sitten nolaavansa itsensä paitsi tuon yhden niin myös kaikkien hänen ystäviensä silmissä kun toinen paljastaisi asian muillekin. Tai sitten tosiaan on jo kiinnostunut jostakin tietystä ehkä saavuttamattomastakin, jolloin kaikki muut saavat pakit.

(Lisäys)

Hyvän analyysin sijaan sanoisin että lainaamasi on "manosfääriin" kuuluvalta (jenkki)sivulta kopioitua materiaalia, jonka uskottavuus on aika vähäistä.

M60+

Vierailija
348/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisinkkunaisetkin voi harmitella, etteivät ole löytäneet parisuhdetta, mutta en ole ikinä kuullut kenekään naisen itkevän, että jäävät paitsi seksistä

Varmasti naiset saavat useimmin huono seksiä, kuka sitä kaipaa.

349/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelin ja läppäri ovat saaneet paljon pahaa aikaan. Ollaan napit korvilla, eikä edes kuunnella ympäristöä. Minä olen 6-kymppinen mies ja tänäänkin oli bussissa matkaseuraa. Istuin ensin bussissa 4:n ryhmäpenkissä yksin. Sitten siihen tuli 3 nuorta naista. Ensin keskustelun aihe oli sellainen, että liian vieras minulle. Sitten juttu kääntyi sään kautta Vappuun ja minä käänsin sen vielä kesälomiin. Hauskaa oli ja tilanteen mahdollisti kun kellään ei ollut korvanappeja. Miesten pitäisi enemmän jutteleen naisporukan kanssa. Silloin ne naisetkaan eivät lähde pakoon. Tanssitaito kannnatta hankkia.

Näin ennen nykyään tulee helposti syyte seksuaalisesta häirinnästä.

Tuota väitettä syytteistä olet toistellut palstalla ennenkin. Kun pyysin linkkiä uutiseen jossa kerrotaan Suomessa tuollaisesta seuranneen oikeustoimia niin et vastannut.

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011902368.html

Linkistäsi uutisen "AL: Häirikkö piinannut nuoria naisia bussissa Tampereella* tekatiä: "Mies sanoi, että hänellä on ase taskussa ja että hän haluaa kohdistaa väkivaltaa sattumanvaraisesti valikoituihin nuoriin naisiin, 19-vuotias sanoo."

Esimerkki naisia väkivallalla uhkailevasta sekopäisestä sarja-ahdistelijasta siis. Ei edelleenkään tue trollin höpöväitettä siitä että tutustumisyritys naisiin johtaisi syytteisiin.

"HS: Syytön mies tuomittiin raiskauksesta, istui vankilassa kuukausia – valtionkonttori maksoi liki 70 000 euron korvaukset kärsimyksestä"

Linkkisi uutiseen vuodelta 2019 (7 vuotta vanha) ei toiminut jostakin syystä johtuen. Tässä uudelleen:

Tuo oli alaikäinen tyttö joka perättömästi syytti mmuuttajamiestä, joka otettiin kiinni Saksassa. Lisää löytyy hakusanoilla Raahe 2019 perätön syyte alaikäinen.

Vinkki seuraa etsiville miehille: Älkää vongatko alaikäisiä.

Summa summarum: Miehen on erittäin epätodennäköistä joutua syytetyksi rikoksesta yrittäessään tutustua naiseen, kunhan käyttäytyy asiallisesti eikä vonkaa alaikäisiä. Paljon suurempi todennäköisyys on sille että joutuu suojatiellä tietä ylittäessään auton kolhimaksi.

M60+

Vierailija
350/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut artikkelia, mutta sosiaalisten taitojen puute on yksi suurimmista tekijöistä. 

Tuskin. Kaverillani on huippuhyvät sosiaaliset taidot ja hän on ikisinkku. Ulkonäöstä se on kiinni 

351/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Kaverillani on huippuhyvät sosiaaliset taidot ja hän on ikisinkku. Ulkonäöstä se on kiinni 

Prismatestin perusteella pariutuminen ei edelleenkään ole miehen ulkonäöstä kiinni. Kuka tahansa voi asian itse käydä lähimmässä Prismassa toteamassa katselemalla ympärilleen.

M60+

Vierailija
352/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä 6 asiaa pitää olla (ei tärkeysjärjestyksessä vaan kaikki 6)
1. pituus (vähintään 185cm)

2.  atleettinen kroppa

3. iso p. e. n. i. s

4. iso ego (naiset väittää tätä itsevarmuudeksi tai vahvaksi itsetunnoksi)

5. status (johtaja asema töissä)

6. raha

Vierailija
353/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismatestin perusteella pariutuminen ei edelleenkään ole miehen ulkonäöstä kiinni. Kuka tahansa voi asian itse käydä lähimmässä Prismassa toteamassa katselemalla ympärilleen.

Eipä kaupassa tule vastaan alle nelikymppisiä pariskuntia, joissa mies olisi ruma. Rumat miehet shoppailevat yksin tai kaverin kanssa.

Vierailija
354/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei huippuhyvillä sosiaalisilla taidoilla onnistu puhumaan itselleen naisseuraa niin ei ne taidot määritelmän mukaan oikeasti ole huippuhyviä tai sitten ei jostakin syystä johtuen halua naisseuraa. Hyvä myyntimies myisi hiekkaa Saharaan. 

Vierailija
355/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kaupassa tule vastaan alle nelikymppisiä pariskuntia, joissa mies olisi ruma. Rumat miehet shoppailevat yksin tai kaverin kanssa.

Ai jaa. Minä sellaisia paikallisessa prismassa näen. Ei ole edes harvinaista.

Vierailija
356/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeät, kylmät kiusaajahenkiset miehet ovat magneetteja naisille. Naiset harvoin näitä jättää ja jos jättää, uusi nainen löytyy helposti. Älkääkä vaivautuko jankkaamaan tästä. Asia on 100% näin. 

Vierailija
357/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2.  atleettinen kroppa

3. iso p. e. n. i. s

6. raha

Laatikkoleuka unohtui! 😁

358/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röyhkeät, kylmät kiusaajahenkiset miehet ovat magneetteja naisille. Naiset harvoin näitä jättää ja jos jättää, uusi nainen löytyy helposti. Älkääkä vaivautuko jankkaamaan tästä. Asia on 100% näin. 

Tuskin haluat kumppaniksesi sellaista naista joka tuollaisista miehistä on kiinnostunut. Vakka löytää kantensa ja hyvä jos ovat keskenään onnellisia.

M60+

Vierailija
359/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2.  atleettinen kroppa

3. iso p. e. n. i. s

6. raha

Tämä!
Ennen oli sellaisia danny de vito kaltaisia toimitusjohtajia joilla nuori nainen kainalossa. Enää se ei riitä.

Esim. mulla on kaikki nuo paitsi ei rahaa ja statusta ja olen siksi sinkku mutta kun valmistun korkeakoulusta niin se korjaantuu.

Vierailija
360/383 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikä suomalaisia tai siis missä molemmat on suomalaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi