Kommentit (1517)
Katsooko näitä tosiaan joku? Mielestäni YLEn pitäisi lopettaa tällaisen roskan tuottaminen, jos kerran rahat ovat vähissä.
Tää Rebecca oli kuin sen ausdi Ranjan kopio. Omassa Perheessä kasvatusasiat ei ihan kohdillaan.
Rebecca on täysi idiootti. Sanoo, että haluaa elää Marokossa kuten Suomessa. Eikö se tajua, että se ei ole mahdollista?
Rebecca sanoo, että mistä ne tietää että hän ei ole paikallinen? No v***u joo. Naamasta ne sen näkee.
Eikä Rebecca saa koko maata taipumaan tahtoonsa. No tämä on suomalaisen feministin sokea piste.
Vierailija kirjoitti:
SAAKO KUKAAN NOISTA MUNAA?
Ennemmin tai myöhemmin jokainen.
Paitsi musta. Siitä ei olla kiinnostuneita.
Miksei noi nuoret tajua että noi tekoripset ovat ihan kamalan rumia? Tuommoinen raskas musta laatta silmien edessä ei kyllä kaunista ketään, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan keski-ikäistymässä vai onko nuoret aina olleet noin raskaita? Siis henkisesti. Eihän tuollaisten ihmisten seurassa jaksaisi olla.
Ja se niiden puhe kamalaa finglishiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Rebecca meni uuteen perheeseen, hän itse kysyi mitä haluatte minun tekevän. Isä sanoi että voisit herätä samaan aikaan heidän kanssaan (klo 7) ja auttaa aamutoimissa kuten poikien aamupalan laitossa.
Tämä neiti on sitten vaan nukkunut myöhään kun isäntäperhe ei ole erikseen mennyt herättämään ja patistelemaan hommiin. Noloa käytöstä tältä nuorelta naiselta.
Joo ja sit Rebecca vielä kehtas sanoa puolustukseks että kielimuuri sori, kummasti se kielimuuri iskee silloin kun pitäis jotain tehdä 😅
Niinhän se on Suomessakin, kun muualta tulleen pitäisi tehdä jotain.
Kyllä se Rebeccan ”dig” Sabinaa kohtaan (bimbo) oli tarkoitettu satuttavaksi. Rebecca halusi tasoittaa pelikenttää, kun huomasi Sabinan keräävän paljon huomiota. Hän halusi saada kylvettyä Sabinan mieleen epäilyksen tämän omasta arvosta, lohkaista palan tämän itsetunnosta. Rebecca on onnistunut tässä aina aiemmin ollessaan ihmisten kanssa kahden kesken, mutta tällä kertaa asiasta tulikin julkinen ja siitä alkoi Rebeccan gaslighting, että ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä, vääriä kuvittelette.
Oli tylsä kausi. Töiden teko, isäntäperheen toiveiden kunnioittaminen ja (marokkolaiseen) kulttuuriin tutustuminen oli taas toisella sijalla.
Rebekka lähinnä nukkui ja selitteli syitä, miksei aamulla viitsinyt nousta aamutoimiin, vaikka niin oli selkeästi sovittu.
TAITAA OLLA KÄSIKIJOITTUA TÄMÄKIN REALITY KUTEN MUUTKIN?
Saisimmepa joskus sellaisen kauden, että "keskity työntekoon au-pairina ja tutustu uuteen kulttuuriin, ja jätä viihtyminen kavereiden kanssa vähemmälle". Siinäpä oppisivat itsestään monin verroin verrattuna toisten au-pairien kanssa hengailuun, ja me katsojat saisimme aidosti nähtäväksi, mikä kukin au-pair ja isäntäperhe on naisiaan/miehiään.
Siinäpä taas hyvää Suomi-mainosta, kun lihavat ja tyhmät suomitytöt lähtevät maailmalle ihmettelemään kuinka muualla eletäänkin eritavalla kuin koto-Suomessa!
Alan epäillä että kaikki on vain näyttelyä ja käsikirjoitusta. Miten joka kaudella au pairit riitelevät toistensa kanssa? Ettei vain heitä olisi pyydetty aiheuttamaan draamaa ja pidetty oppitunti siitä, kuinka tv sarjassa pitää tapahtua jotain eikä olla vain tasapaksua. Jos ei tapahdu mitään, niin keksimällä keksitään jotain. Miten kameratkin ovat paikalla juuri oikeaan aikaan oikeassa paikassa..
Oon nyt katsonut sarjan loppuun.
On kyllä raskas ihminen tuo supernanny. Miksei mennyt rauhoittamaan lapsia kun oli niin varma omista taidoistaan. Ja yks haluaa lätkävaimoksi. Voi luoja. Häpeäisin noiden äitinä.
Muistakaa kun matkustatte: Maassa maan tavoin.
Yksi sanoi että kamalaa kun perhe ei pese hampaitaan. Miksei tehnyt hyvää ja ostanut lapsille hammasharjat ja -tahnat ja opettanut kuinka homma toimii? Itse olisin tehnyt niin. Aikuisia on hankalampi mennä opettamaan mutta lasten tulevaisuutta ajatellen tuo olisi ollut hieno asia.
Paperilaput joululahjaksi. Mitä ihmettä?! Olisi edes nähnyt enemmän vaivaa...
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko Sabina sanoi ääneen kaikelle kansalle, että hänestä tulee trophy-vaimo?
Sekö on se haave ja käsitys avioliiton suhteen?
Tuohon asti pidin Sabinaa varsin fiksuna nuorena naisena.
Pidätkö fiksuna ihmistä, joka jännitti löytyykö perheen kodista pistorasiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko Sabina sanoi ääneen kaikelle kansalle, että hänestä tulee trophy-vaimo?
Sekö on se haave ja käsitys avioliiton suhteen?
Tuohon asti pidin Sabinaa varsin fiksuna nuorena naisena.
Pidätkö fiksuna ihmistä, joka jännitti löytyykö perheen kodista pistorasiaa?
Ei kun se kyseli töpseliä 😁
Eivätkä tienneet meren nimeä Agadirin edustalla.😂
Joo ja sit Rebecca vielä kehtas sanoa puolustukseks että kielimuuri sori, kummasti se kielimuuri iskee silloin kun pitäis jotain tehdä 😅