Kauanko kestää rahansiirto pankkien välillä nykyään?
Onko väliä mihin aikaan vuorokaudesta on lähettänyt rahat?
Kommentit (12)
Maksimissaan 3 päivää. Vähän riippuu mistä maasta mihin olet siirtämässä.
Periaatteessa siirtyy sekunneissa maapallon toiselta puolelta toiselle. Käytännössä Suomessa menee se 3 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat pankit on Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa siirtyy sekunneissa maapallon toiselta puolelta toiselle. Käytännössä Suomessa menee se 3 päivää.
Ei ole todellista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti korkeintaan yhdessä vuorokaudessa, mutta juhlapyhinä voi mennä kauemminkin. Eikä vika ole tekniikassa vaaan pankkien saamassa "yön yli-korossa" jolla ne kikkailevat asiakkaiden kustannuksella rahaa.
Samana päivänä, jos tehty mobiili- tai verkkopankissa ennen klo 14.00. Sen jälkeen seuraavana. Maksuja muihin pankkeihin välitetään kuitenkin vain pankkipäivinä.
Jos ennen kolmea siirrät, on saman päivän iltana perillä.
Myin tavaraa torissa eikä ostaja ollut hoksannut ottaa käteistä mukaan, oletti että mulla on mobilepay. Maksoi sitten Osuuspankista mun tilille S-pankkiin ja suoritus näkyi heti kun olin ehtinyt avata oman tilini kännykällä. Ja oli lisäksi ilta. En meinannut itsekään uskoa tätä todeksi. Joskus voi kestää 3 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päiväaikaan eri pankkiin 4-5 tunnissa,illalla menee seuraavaan päivään.
Yleensä näkyy lähes heti. Joskus on ollut viivettä mutta tosi harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Samana päivänä, jos tehty mobiili- tai verkkopankissa ennen klo 14.00. Sen jälkeen seuraavana. Maksuja muihin pankkeihin välitetään kuitenkin vain pankkipäivinä.
Jos pe iltapäivällä siirtää Nordeasta S-pankkiin rahaa, on se käytettävissä heti maanantaina aamupäivällä. Monesti testattu ja huonosti toimivaksi havaittu.
Kukaan?