Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Marokossa.

Vierailija
28.04.2026 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Au pairit Marokossa - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1517)

Vierailija
1501/1517 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rehellisesti munkin mielestä Rebecca oli vähän väärässä paikassa, ei se ollut valmis tohon matkaan. Se oli hyvin selkeätä jo alussa, että ajatteli tehtävien keskittyvän pelkästään lasten hoitoon, ja ärsytti kun pyydettiin tekemään kotitöitä. Hän ei tainnut tajuta, että työhön kuuluu perheen arjen helpottaminen myös muilta osilta. Toisen perheen lapset olivat kuitenkin liian energisiä (ovat lapsia, tietenkin voivat olla) joka ärsytti myös. Ei osannut kysyä tai oma-aloitteisesti tehdä, vaan odotti että häntä varta vasten pyydetään, vaikka ohjeet olivat selvät. Tää tajuamattomuus tuli esille myös siinä, miten muita tyttöjä ärsytti, kun hän ei koskaan tarjonnut maksamaan mitään kun olivat yhdessä. Joku aina tarjoitui maksamaan taksin, joku toinen sitten seuraavan maksun, ja olettivat että se tasoittuisi näin

Vierailija
1502/1517 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähävettää aivan älyttömästi tuo, miten tajua miksei nuoret naiset voi liikkua yksin kaupungilla noilla alueilla. Miten ei ole kellään käynyt edes mielessä perehtyä paikalliseen kulttuuriin. Huhhuh.

Eipä sikälöiset  välitä  peerhtyä  muidenkaan  kulttuuriin.   Eivät  ehkä  osaiskaan. 

Mitä se joulukuusen väkerrys ja muut joulujutut sitten tuossa yhdessä perheessä oli kuin aupairin kulttuuriin perehtymistä ja huomioon ottamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/1517 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, rehellisesti munkin mielestä Rebecca oli vähän väärässä paikassa, ei se ollut valmis tohon matkaan. Se oli hyvin selkeätä jo alussa, että ajatteli tehtävien keskittyvän pelkästään lasten hoitoon, ja ärsytti kun pyydettiin tekemään kotitöitä. Hän ei tainnut tajuta, että työhön kuuluu perheen arjen helpottaminen myös muilta osilta. Toisen perheen lapset olivat kuitenkin liian energisiä (ovat lapsia, tietenkin voivat olla) joka ärsytti myös. Ei osannut kysyä tai oma-aloitteisesti tehdä, vaan odotti että häntä varta vasten pyydetään, vaikka ohjeet olivat selvät. Tää tajuamattomuus tuli esille myös siinä, miten muita tyttöjä ärsytti, kun hän ei koskaan tarjonnut maksamaan mitään kun olivat yhdessä. Joku aina tarjoitui maksamaan taksin, joku toinen sitten seuraavan maksun, ja olettivat että se tasoittuisi näin

Haluan lisätä että muuten koen että tytöillä meni hyvin!!

Vierailija
1504/1517 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Rebekka menee aupairiksi kahdeksi kuukaudeksi ja ajattelee että Marokon on muututtava hänen mieleisekseen. Missä on sopeutuminen ja joustavuus? 2kk pyörii vaikka otsallaan. Voi näitä nuoria! Lisäksi tietynlainen nöyryys puuttuu kokonaan, itselleni ei olisi tullut aupairina mieleenkään velttoilla ja luistaa tehtävistä armottomilla selityksillä.

Vierailija
1505/1517 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tylsä kausi. Töiden teko, isäntäperheen toiveiden kunnioittaminen ja (marokkolaiseen) kulttuuriin tutustuminen oli taas toisella sijalla.

Rebekka lähinnä nukkui ja selitteli syitä, miksei aamulla viitsinyt nousta aamutoimiin, vaikka niin oli selkeästi sovittu.

 

TAITAA OLLA KÄSIKIJOITTUA TÄMÄKIN REALITY KUTEN MUUTKIN?

Saisimmepa joskus sellaisen kauden, että "keskity työntekoon au-pairina ja tutustu uuteen kulttuuriin, ja jätä viihtyminen kavereiden kanssa vähemmälle". Siinäpä oppisivat itsestään monin verroin verrattuna toisten au-pairien kanssa hengailuun, ja me katsojat saisimme aidosti nähtäväksi, mikä kukin au-pair ja isäntäperhe on naisiaan/miehiään.

Eikö nämä tekevisio-ohjelmienntekijät tajua, että ihmisiä kiinnostaa eniten aito tekeminen, eikä mitkään tehdyt skandaalit? Sitä neljättä tyttöä, jolla kaikki sujui hyvin, näytettiin vähiten, vaikka SE HÄNEN ARKENSA JA NORMAALIT TEKEMISENSÄ OLISIVAT KIINNOSTANEET. Ja olihan hän persoonanalin jotenkin viehättävän kiinnostava. Toki olivat muutkin, eipä siinä mitään. Mutta kuvaajat olisivat voineet neuvoa, miten Marokossa toimitaan ja eletään. 

Vierailija
1506/1517 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Rebecca oli kuin sen ausdi Ranjan  kopio. Omassa Perheessä kasvatusasiat ei ihan kohdillaan. 

Ehkä ylipainoltaan. Ranjahan on fiksu ja tiedostava, pohti kriittisesti esim. turisteille järjestettyä ohjelmaa (hyväksikäyttö ym.). Tää Rebecca on vaan keskenkasvuinen ja itsekeskeinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1507/1517 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsooko näitä tosiaan joku? Mielestäni YLEn pitäisi lopettaa tällaisen roskan tuottaminen, jos kerran rahat ovat vähissä. 

Tottakai katsoo. Ihan mukavaa viihdettä ja kiva nähdä miten aupairit pärjää. Nuori lapsenlapseni katsoo myös mielenkiinnolla.

Vierailija
1508/1517 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsooko näitä tosiaan joku? Mielestäni YLEn pitäisi lopettaa tällaisen roskan tuottaminen, jos kerran rahat ovat vähissä. 

Tottakai katsoo. Ihan mukavaa viihdettä ja kiva nähdä miten aupairit pärjää. Nuori lapsenlapseni katsoo myös mielenkiinnolla.

Ja sisäpiirin tietona ( eikä edes salaisena) voin kertoa, että yle tekee erittäin tarkkaa seurantaa siitä mikä katsojaa kiinnostaa ja uusia kausia tehdään sen mukaan tai lopetetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1509/1517 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsooko näitä tosiaan joku? Mielestäni YLEn pitäisi lopettaa tällaisen roskan tuottaminen, jos kerran rahat ovat vähissä. 

Väsynyttä vetää esiin: ”Katsooko oikeesti tätä joku”

Näkeehän sen kommenttien määrästä että katsoo ja kiinnostaa. Kiinnostaa sinua itseänikin kun olet eksynyt lukemaan kommentteja ja jopa kommentoimaan itsekin.

Vierailija
1510/1517 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus että typeriä naisenalkuja. Ottaisivat selvää millaiseen maahan ovat menossa ettei tarvi sitte valittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1511/1517 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabina englantia ja suomea sekotteli keskenään.. Was it fine? Ei näyttäytynyt ollenkaan omalla naamallansa vaikka varmaan ihan nätti ilman paklauksia ja tekoripsiä. Kiaralla myös "linnun siivet" silmissänsä. Noilla kynsillä joita tytöillä oli en olisi tehnyt mitään kotihommia..

Vierailija
1512/1517 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kaava joka aupair-ohjelmassa, ihmiset ja kohdemaa vain vaihtuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1513/1517 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sabina haki töpseliä vaikka se taisi olla mukana. No, ymmärsin kyllä että tarkoitti pistorasiaa eikä töpseliä,

Vierailija
1514/1517 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tänne palstalle ole ikärajaa!! Vai pitääkö itsellä olla vauvaikäisiä lapsi että voi kirjotella. Onpa tylsä kommentti. Minä olen kohta 80 vuotta ja kirjotan jos tykkään kirjottaa. 

Kyllä on hyvä lukea vanhempien ihmistenkin kommentteja ko. maasta ja muista jutuista.

Punkt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1515/1517 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se yksi perhe sanonut heti alussa olevansa hyvin traditionaalinen ja traditionaalisten ihmisten alueella asuva. Olikohan se perhe juuri berbereitäkin? Tästä on aikaa jo kun katsoin, eli muistikuva ei ole tarkka. Traditionaalista oli ainakin se, että nuorehko veli oli perheen pää ja määräsi miten ulkona liikuttiin. 

Vierailija
1516/1517 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä rebekalla haiseva hilloviiva missä on päällä karva pörhelö?

Vierailija
1517/1517 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Suomi-tytöt jotain ryhtiä! Itketään heti alussa kun täysin eri kulttuurin arvot ei kohtaa oman Suomi-liberalismin kanssa. Kuvitteliko nämä daamit että arabit ymmärtää että Suomi-tytön pitää päästä noin vain yksin ulos Marokossa? Please voisiko näille lapsille opettaa jotain kulttuurien eroista ja säännöistä ennen kuin lähdetään ulkomaille yksin viettämään vapaata elämää reality showssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä