Paljonko maksat puhelinliittymästä?
Määräaikainen sopimukseni on päättymässä ja pitäisi päättää jatkosta. Nykyinen operaattori tarjosi 5G liittymää (400M) hintaan 32€ (ns. rajaton liittymä) ja hinta tuntuu kovin suolaiselta. Tuo on vieläpä jo alennettu "kanta-asiakashinta". Epäilen, että saan halvemman liittymän joko vaihtamalla operaattoria tai ainakin uhkaamalla vaihtamisella.
Ihan vertailumielessä haluaisin kuulla, mitä muut ihmiset maksavat vastaavista liittymistä? Operaattoreiden sivuilla tietysti on omat tarjoukset, mutta en usko niiden hintojen olevan ainoa mahdollisuus.
Kommentit (199)
Joskus nähtyäni mainoksen tuosta gigamobiilista syöksyin heti katsomaan että jee, olisko halvempia hintoja mutta eeei samaa paskaa ja hinnat 20+ eurosta ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
18,90€ ja rajaton. Tosin en maksa sitä itse, meidän kaikki liittymät on miehen nimissä.
Mitä? Onko itsenäinen, rohkea, tasa-arvoinen, räväkkä ja vahva palstamamma päässyt rikkaisiin naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Juuri vaihdoin DNA:sta Gigamobiiliin. DNA:n eka tarjous vuosien asiakkuudesta määräaikainen 12 kk n. 36 €. Kerroin kilpailuttavani, seuraava tarjous oli 32 €. Gigamobiilii n. 25 € kk + 100 € lahjakortti. Tein sopimuksen, jonka jälkeen DNA alkoi pommittamaan huolella, viimeinen tarjous 18,90 € ja 100 € lahjakortti S-ryhmään. Sen verran korpesi DNA, etten vaihtanut takaisin.
Enpäs ole kuullutkaan Gigamobiilista. Muistatko kuinka kauan kesti, että DNA alkoi ehdotella asiakkaaksi jäämistä viimeisellä tarjouksellaan?
ap
Vierailija kirjoitti:
35 e/dna. Aivan hirveä hinta ja todella yli mun kipurajan. Onneksi loppuu kohta niin vaihdan halvimpaan 20 e maksavaan. Yli 20 e en enää maksa.
Miksi 20€. eikö 15€ kelpaa. Sain tuohon hintaan telialta, aspa chatissa kysyin hintaa.
32 euroa ja kaksi liittymää. Elokuussa lähden lätkimään. Otan Moi 15 euroa. Pojalle Moi 22 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35 e/dna. Aivan hirveä hinta ja todella yli mun kipurajan. Onneksi loppuu kohta niin vaihdan halvimpaan 20 e maksavaan. Yli 20 e en enää maksa.
Miksi 20€. eikö 15€ kelpaa. Sain tuohon hintaan telialta, aspa chatissa kysyin hintaa.
Mutta minkälaisesta liittymästä oli kyse?
Dna on kallis. Menettää kyllä asiakkaita tolla että kun tarjotaan vaan kallista liittymää. Saanut tarpeekseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4g 100M rajaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kommentti on ilmoitettu.
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen"
Neljägee satamega rajaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen"
Ei hyväksynyt numeroita vastaukseen
Yritin numeroilla ilmoittaa
Vierailija kirjoitti:
Eihän siitä nyt kovin kauaa ole kun minulla oli Elisalta 7 eurolla 100M rajattomalla netillä liittymä ja tuo oli ihan tiskin päältä hinta. Mitä ihmettä on tapahtunut.
No jep ja nyt pitäisi kuvitella että 20e/kk on normaali hinta liittymästä jossa on 10M netti ja kaikki muu päälle lisähinnasta. Kuin oltaisiin menossa autoista takaisin hevoskärryihin!
Topi Manner Elisalta kuvaili että kilpailu on ollut jopa kiivasta. Näin mennään aina vuoden lopulla. Telia ja Elisa kilpailee samoista asiakkaista. Kaveri vaihtaa aina noiden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei taida käytössä näkyä yhtään onko kyseessä 4G vai 5G, ellei sitten ole joku poikkeushäiriötilanne, kuten joku tuossa aiemmin kirjoitti. Hinnassa se tekee n. 10 euroa lisää. Ja jos markkinoinnista puhutaan, niin pelkkää 5G:tähän kaikki operaattorit tyrkyttävät. Kuinka paljon moiselle on oikeasti ihmisillä tarvetta?
Vierailija kirjoitti:
Topi Manner Elisalta kuvaili että kilpailu on ollut jopa kiivasta. Näin mennään aina vuoden lopulla. Telia ja Elisa kilpailee samoista asiakkaista. Kaveri vaihtaa aina noiden välillä.
Ei uskoisi kun hintoja netistä katsoo. Jos vertaa vaikkapa 20M netilistä 4G-liittymää niin elisalla röyhkeät 28e kun taas telialla 21e.
Lisäksi aivan kuin vaikuttaisi siltä että aletaan pikkuhiljaa laittamaan rajattomat datat pois ja siirrytään rajoitettuun datamäärään. Homma paskenee vaan jatkuvasti.
8,90€/kk+50€ lahjakortti. Rajaton 4g.
Tänään DNA:lta winbackinä rajaton 4g 13,99e/kk.
Moi Suosikki, 22€ + puhelut ja viestit käytön mukaan. En soittele enkä laita viestejä. Jaan mobiilinettiä kaikkiin laitteisiin. Tämä pelittää hyvin vaikka olisi useampi laite netissä samanaikaisella käytöllä. Etätyötkin sujuu. Olen ollut tyytyväinen asiakas. Ei markkinointia, ei tuputtamista.
Juuri vaihdoin DNA:sta Gigamobiiliin. DNA:n eka tarjous vuosien asiakkuudesta määräaikainen 12 kk n. 36 €. Kerroin kilpailuttavani, seuraava tarjous oli 32 €. Gigamobiilii n. 25 € kk + 100 € lahjakortti. Tein sopimuksen, jonka jälkeen DNA alkoi pommittamaan huolella, viimeinen tarjous 18,90 € ja 100 € lahjakortti S-ryhmään. Sen verran korpesi DNA, etten vaihtanut takaisin.