IIHHHHAANAAAAAAAAAA!!!! Tätä olen odottanut jo 10vuotta
TÄÄ ON NIIIIIN MAHTAVAA! Viimeinkin plussa. Kymmenen vuotta ollaan yritetty ja nyt sitten tein sen!! Toivottavasti kaikki menee hyvin. Tekisi mieli soitella joka paikka läpi mutta ehkä maltan vielä... =)
Kommentit (11)
ihan tippa tuli linssiin minullekin, onnea matkaan ja kaikkea hyvää =)!!
Ja vaikka mutkia matkaan tulisikin, tiedät ainakin, että onnistuitte plussaamaan! Peli ei ole siis menetetty :)
Varmasti kaikki menee hyvin ja tammikuussa teidän perheessä on uusi jäsen :) Ihanaa.
Ihanaa, tuollaiset uutiset aina piristävät päivää! Toivotaan että kaikki sujuu hyvin, en voi kuvitella lasta joka olisi enemmän rakastettu ja toivottu kuin 10 vuoden yrittämisen jälkeen aikaan saatu :)
Ihan kyyneleet tuli silmiin kun luin kirjoituksesi!
ONNITTELUT!!
t. neljän lapsen äiti
Tulin tosi hyvälle mielelle puolestanne, toivottavasti kaikki menee hyvin! :)
Sylin täydeltä onnea sulle ja miehellesi, ja jättirutistukset :))
toivottavasti et ole 40-kymppinen--riski saada vammainen lapsi on hurja siinä iässä..
aika ikävää, jos kauan odotettu lapsi olisikin vammainen, ja abortin joutuisi tekemään.
meinaan vaan että jos 10vuotta on yritetty...
ONNEA