Tuntui jotenkin helpommalta kun sai itse kerrottua että ne aiemmat juorut J0elista ja Riikasta oli totta
Ei se hyvältä tunnu mutta se tuntuu helpommalta kun ei tarvitse kuunnella kenenkään päsmäröintejä siitä miten ne asiat oli tai miten ne asiat meni koska mä tiedän parhaiten tässä nyt koska mä ymmärsin laskea asioita ja vanhoja juoruja yhteen ja näin ollen tajuta totuuden voihan se olla että ekojen juorujen aikaan se oli vaan kevyttä tapailua eikä mitään vakavaa ehkä pientä ihastusta oli jo silloin mutta onhan se selvää että ne kaksi on yhdessä se olisi pieni ihme jos olisin itse nyt erehtynyt ja sen takia J0el tyrmäsi ne aiemmat huhut koska ei ikinä tuo tiettyjä asioita elämässään julkisuuteen joten on täysin ymmärrettävää että kiisti sen mun olisi pitänyt vanhana julkkiskettuna tietää ja muistaa nää kaikki julkkisten hämäystaktiikat olisihan se voinut olla niinkin että J0el olisi ollut rehellinen ja kun kiisti asian että se olisikin ollut niin mutta nyt kun miettii tarkemmin niin hänhän tähdet vs google ohjelmassa sanoi suurinpiirtein ettei levittele yksityiselämäänsä saati rakkauselämää julkisuudessa että ne on yksityisiä kuin vessassa käynti ja samaan syssyyn kielsi että kyseessä olisi ollut romanttiset treffit
Niin nyt kun ajattelee niin olihan se jotenkin melko läpinäkyvää olisi pitänyt nähdä että hän bluffaa
Tottakai hänellä on oikeus rakkauselämään kuten meillä kaikilla enkä ole milloinkaan muuta väittänyt
Mutta mun ei tarvitse asiaa hyväksyä jos en siihen pysty ei hän ole tehnyt mitään väärää eikä rakastuminen ole rikos siitä ei ole kyse vaan kyse on siitä että mulla oli liian isoja ongelmia niin isoja etten voinut enää jatkaa faniutta rakkautta ja ihastumista en mitenkään jos olisin pystynyt tuon fanituksen yhdistämään reaalielämään oikealla tavalla ei olisi ollut mitään ongelmaa mutta hänestä tuli mulle ylivoimainen pakkomielle
Kuulut lukkojen taakse.