Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira tappanut omistajansa kotiin.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koiraa syytä mistään, ilman lisätietoja. 

Mulla oli 11 vuotta koira, pennusta alkaen. Koira ei koskaan purrut ihmistä, paitsi elämänsä viimeisenä päivänä. 

Koira oli sängyn alla eikä suostunut lähtemään ulos. Mun puolisoni repi koiran sängyn alta ja yritti jostain syystä väkisin harjata sitä, siis vaikka koira näytti hampaita ja murisi mikä oli sille hyvin epätyypillistä käytöstä. Puoliso komensi koiraa ( tästä on jo 20v ja nykyään tiedetään paremmin ). 

Tässä tilanteessa koira puri mun puolisoa käsivarteen. Sillä tavalla että puri vähän, räyhäsi samalla. Eli ei missään vaiheessa ottanut kiinni kädestä, hampaat vain kävivät sen läpi nopeasti.  Tällaista ei siis ollut koirani aiemmin tehnyt koskaan. Oli kiltti koira. 

Puolisolle tuli tilanteessa pintahaavoja, jotka eivät vaatineet lääkärin hoitoa. 

Lähdin heti viemään koiraa lopetettavaksi. 

Eläinlääkäri arveli että koiralla oli takajaloissa kovia kipuja, joiden takia ei enää halunnut lenkille. Olin jotain väsymistä huomannutkin, kyseessä oli vanha koira. Eläinlääkäri myös arvioi, että koiralla on mahdollisesti myös aivokasvain. Asiaa ei lähdetty tarkemmin enää tutkimaan vaan hyvästelin rakkaan koirani. 

Muistakaa, että koirillekin voi tulla dementiaa, kasvaimia, kipuja, kun ovat vanhoja. Ihan niin kuin ihmisillekin.

Tässäkään tapauksessa ei purrut varoittamatta ja ilman syytä. Minä purisin myös, jos joku yrittäisi harjata minua väkisin, vaikka yrittäisin kieltää toiminnan. 

Vierailija
82/82 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aggressiivisilla omistajilla on aggressiivisia piskejä/hurttia/rakkeja. Kiltit koirat ovat nykyisin harvassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan