Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi en jaksais vaihtaa äitienpäiväverhoja ikkunaan.

Vierailija
10.05.2007 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin laiska ihminen ei lapsiaan ansaitse!

Vierailija
2/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaihdoin pääsiäiseksi keltaiset verhot. Vapuksi lasten kanssa kangasväreillä painetut ilmapalloverhot. Tällä viikolla vaihdoin keväiset kukkaverhot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sinäkin ne pois nii ei tartte verhoja vaihdella.

Vierailija
4/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin pitää vaihtaa lapsen huoneeseen pidemmät verhot, ettei herää joka aamu tasan kello kuusi siihen kun aurinko paistaa silmään, huoh.

Vierailija
5/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellän lapsia koskemasta niihin, koska ovat tosi pölyiset. En ole pessyt niitä varmaan vuosiin.

Vierailija
6/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitettiin makuuhuoneisiin tummat rullaverhot ja siihen päälle tavalliset verhot:)

Asiasta toiseen.. Oliko toi äitienpäiväverhot vitsi?

Itellä tulis mieleenkään alkaa vaihtaa verhoja nyt :DD

Kai teillä on juhannukseksi myös omat verhot, Veneitä, kaljapullon ja laitureiden kuvia verhoissa?

Vierailija:

Munkin pitää vaihtaa lapsen huoneeseen pidemmät verhot, ettei herää joka aamu tasan kello kuusi siihen kun aurinko paistaa silmään, huoh.

Vierailija
7/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivähän tarkoittaa, että perhe järjestää äidin olon mukavaksi ja hoitaa ruoat sun muut herkut, :-)

Vai oletteko kuulleet, että isänpäivänä laitetaan iskä raatamaan?

Vierailija
9/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kai teillä on juhannukseksi myös omat verhot, Veneitä, kaljapullon ja laitureiden kuvia verhoissa?

Vierailija
10/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräävät hiljaa ja aikaisin leipomaan ja koristeleman taloa. Isi vetää lipun salkoon ja esikoinen vaihtaa äitienpäiväverhot. Itse saan nukkua kauneusunia, kunnes tuodaan kahvit ja kakut sänkyyn ja lahjat asetetaan sievästi lahjapöydälle.

Vierailija
11/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en millään jaksais!

Vierailija
12/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiviikkoverhot vaihtamatta niin, että tiistaiverhot olivat koko päivän, koska olin synnyttämässä.

Vierailija
13/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista siivota kaikki kaapit ja jynssätä tietty katosta lattiaan paikat,matot on pestävä ja leivottava ihan hulluna ... Ja oo onnellinen,et on vaan kerran vuodessa tällanen keksitty juhla, eikä äitiä tartte muistaa vaiks päivittäin

Vierailija
14/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään jaksa. Pidän nää samat verhot, mitkä oli vappunakin ja vaihdan vasta ensviikoksi Helatorstai-verhot! Perjantaina vaihdan sitten viikonloppuverhot.

Ärsyttävää tämä jatkuva verhojen vaihtaminen.

P.S. Meilläkin oli odotusverhot vielä pari viikkoa synnytyksen jälkeen, en kertakaikkiaan jaksanut vaihtaa aikasemmin!

Vierailija
15/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä roikkuu kiihottavia kuvia, että jaksetaan pupuilla. odotusverhot jo ostin, millaisia synnytysverhoja teillä on? Vaihtaako mies ne sitten sairaala-aikana vauvaverhoihin vai pitääkö itse vaihtaa sitten kun tulee laitokselta?? mä en kyl jaksais!

Vierailija
16/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään askartelin lasten kanssa itselleni kortin ja lahjan. Lauantaiaamuksi kirjoitan miehelle kauppalapun että osaa ostaa emmeet siihen lounaaseen jonka kokkausohjeet printtaan (miehelle avuksi) huomenna valmiiksi, liimaan kartongille ja koristelen kultahileellä. Myös kakkutarpeet pitää laittaa listaan.

Lauantaina pesen ikkunat, lattiat, liinavaatekaapit ja pihakiveyksen (painepesurilla) ja istutan orvokit kuistin kukkalaatikoihin.

Kävin jo eilen etsimässä lähimetsästä hyvän valkovuokkoapajan ja piirsin miehelle kartan et osaa lasten kanssa aamuhämärissä käydä poimimassa mulle kimpun.

Aion vihjaista miehen kokkaan mulle munat benedict su-aamuksi, lapset voivat auttaa (1,5v ja 3v).

Laitoin lahjatoiveita peräti viisi mistä voi valita - ettei tarvii ottaa mitään stressiä tästä äitienpäivästä. Pääasiahan on mukava yhdessäolo perheen kesken.

Vierailija
17/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa ei sanottu sanaakaan niistä!!! Enkä mä ensisynnyttäjänä sellaisista tiennyt.

Vahingosta viisastuneena ripustin toista lasta odottaessani synnytysverhot (siis tiiättehän ne verhot, jossa on istukan, napanuoran ja sikiökalvojen kuvia limatulpalla ja lapsivedellä laveerattuna?) ikkunaan jo rv 37, ja alle 24h siitä oli vauva jo maailmassa!!!

Imetysverhot (rintojen, rintapumppujen ja haavalla olevien nännien kuvia) laitoin tietty heti, ja nyt oon jo täysimettänyt meidän Mico-Micaelia 11 kk!!!

Uusia lapsia ei ihan heti haluta, ja six meillä on nyt ikkunoissa kondomiverhot joiden ylä- ja alaosassa on ehkäisyvaahtokoristelut.

Vierailija
18/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tänään askartelin lasten kanssa itselleni kortin ja lahjan. Lauantaiaamuksi kirjoitan miehelle kauppalapun että osaa ostaa emmeet siihen lounaaseen jonka kokkausohjeet printtaan (miehelle avuksi) huomenna valmiiksi, liimaan kartongille ja koristelen kultahileellä. Myös kakkutarpeet pitää laittaa listaan.

Lauantaina pesen ikkunat, lattiat, liinavaatekaapit ja pihakiveyksen (painepesurilla) ja istutan orvokit kuistin kukkalaatikoihin.

Kävin jo eilen etsimässä lähimetsästä hyvän valkovuokkoapajan ja piirsin miehelle kartan et osaa lasten kanssa aamuhämärissä käydä poimimassa mulle kimpun.

Aion vihjaista miehen kokkaan mulle munat benedict su-aamuksi, lapset voivat auttaa (1,5v ja 3v).

Laitoin lahjatoiveita peräti viisi mistä voi valita - ettei tarvii ottaa mitään stressiä tästä äitienpäivästä. Pääasiahan on mukava yhdessäolo perheen kesken.

Vierailija
19/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. pahat päivät -verhot (punaiset, tietty) vai äitienpäiväverhot (valkovuokon kuvia).

Naapurin rouva on selvästi raskaana eikä hänellä ole vieläkään ikkunoissa odotusverhoja. Täytyy tarkkailla asiaa, kaikenmaailman naikkoset sitä lapsia näyttää saavan, jotka eivät yhtään perheeseensä panosta.

Vierailija
20/31 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisillä voiman rippeillä kun sain huhtikuun 21. päivä ripustettua esikoisen synttäriverhot ja sitten vapuksi vappuverhot ja ilmapallot. vieläkin ilmapallot roikkuu ikkunassa, kun en jaksa ottaa pois ja vaihtaa noita hortensiakuvioisia äitienpäiväverhoja:-( Laiska mikä laiska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi