Voi en jaksais vaihtaa äitienpäiväverhoja ikkunaan.
Kommentit (31)
Virkkasin tuossa aikani kuluksi täyspitkät ihanat pitsiverhot ikkunaan, samalla kun hoidin meidän 4 ihanaa kullan nuppua, 1,2,3,4 vuotiaita. Tein myös siinä samassa ihanaa lihapataa ja tiramisua jälkiruuaksi. Eikä siinä vielä kaikki, sunnuntaiksi olen leiponut täytekakkua ja pullaa, ja su aamuna laitan vielä kädenkäänteessä uunituoreet sämpylät aamiaispöytään. En viitsi miestäni vaivata äitienpäivällä, koska on kuitenkin joka aamu herännyt töihin. Ja kerkeäähän sen suuren timanttisormuksen sitten myöhemminkin antaa. Aamupalapöydässä on kaikki kohdallaan ja syömme rauhallisen hymyn vallitessa ja kaikilla on mukavaa. Olenhan toki myös tehnyt suursiivouksen ennen tätä, ikunanpesua unohtamatta. Aamupalan jälkeen suuntaamme askeleemme kohti omia äitejämme ja äidin äitejämme, matkaa tulee useita satoja kilometrejä, mutta mitäpä ei tekisi äitienpäivän vuoksi. Miten teillä muilla valmistelut sujuu?
Vierailija:
...lounaaseen jonka kokkausohjeet printtaan (miehelle avuksi) huomenna valmiiksi, liimaan kartongille ja koristelen kultahileellä..... piirsin miehelle kartan.... munat benedict.... Pääasiahan on mukava yhdessäolo perheen kesken.
Otetaan leipä, mieluiten bagel, ja paahdetaan. Päälle ronski siivu paistettua kinkkua, uppomuna ja hollandaisekastiketta. Nam.
herranjestas! Onneksi muistutitte, olin jo melkein unohtaa äitienpäiväverhojen laiton. Mä nyplään joka vuosi uudet pitsit salusiinien alaosaan ja nyt sitten tulee kauhea kiire :(. Kehtaisko laittaa vanhat pitsit vai huomaako se naapuri? Naapurillaon muuten vaihdevuosiverhot ikkunassa (laastareiden kuvia ja hohkaavan tulipunaisia laikkuja)...
Pitää lähteä heti valmistelemaan....
Tietää mieskin illalla työmatkalta tullessa tilanteen ettei turhaan pildeä vinku.
Mulla on kuulkaa vieläkin Naistenpäivänverhot ikkunoissa ja en aio todellakaan vaihtaa verhoja ennen YK:n päivää! Siis mulla on muutakin tekemistä, kuin vaihtaa verhoja koko ajan, sitä paitsi mulla on vielä Viattomien lasten päivän verhotkin vielä virkkaamatta, joten on tässä muutakin mietittävää.
Äitienpäivänä mies ja lapset saa hoitaa kotityöt, itse jos jaksan aamulla äitienpäiväsuihkuverhon vaihtaa, niin hyvä niin!
Ottakaa rennosti, Siskot!
Mulla tänään rv 38 enkä oo vaihtanut synnytysverhoja! Oon pakannut sairaalakassin, mutta miehen sairaalakassi ja esikoisen mummo-tulee-hoitamaan -kassi on pakkaamatta. Autossa on vielä kesärenkaat, täytyy patistaa mies vaihtamaan sairaalaanajorenkaat ja päällystämään kaikki matkustajapaikat muovitetulla froteella ja pyyhkeillä. Kun äitienpäiväkin on noin lähellä, taidan laittaakin olohuoneeseen ja makkariin ne synnytysverhot ja keittiöön ja eteiseen äitienpäiväverhot, vai mitenköhän kannattais?
Vessassakaan ei ole vielä Lapsivesimattoa valmiina. Eihän tästä tuu mitään. Ja miten mies osaa vaihtaa vauvaverhot sitten ennen kuin tulemme kotiin sairaalasta? Ja voi ei, vauvan kotiintulokassi on pakkaamatta! Nyt jäi nukkuminen väliin ensi yönä!!
Ootte te välillä niin ihQja että!
Aika kaloripommi tuo munat benedict, mutta taitaa olle hyvä palanpainike shampanjalle.
Pääsiäisverhot, Jouluverhot ja kesä/talviverhot muttei mitään Äippäpäinäverhoksii, vähäks oon kade!
Herramunjee!! Valkovuokot! Huh, onneksi muistutit. Lähdenkin heti aamusta huomenna taaperon kaa lähimetsiin tsekkaamaan paikan. Kartan piirtäminen on muuten tosi hyvä idea!