Missä Oulun vauvapakastaja nykyään?
Kaisa Vornanen-Karaduman on kuulemma vapautunut jo nykyään. Kuuntelen tässä parhaillaan podcastiä jossa käsitellään tätä tapausta ja aloin miettimään että voisiko hän olla sosiopaatti? Kuuntelin äskettäin myös Patric Gagnesin kirjan "Minä olen sosiopaatti", ja Kaisa sopisi ihan tuohon sosiopaatin kuvailuun. Onko muut kuunnelleet kirjan tai tiedättekö missä tuo Oulun nainen nykyään on?
Kommentit (14)
Ei tietoa mutta olisiko mahdollisesti vaihtanut nimensä? Miten uskaltaisi tai kehtaisi elellä omalla nimellään vielä?
Tekemässä lisää vauvoja pakastimeen?
Vierailija kirjoitti:
Sai töitä Findukselta.
HiHII
Suomessa elää vapaana kymmeniä sarjamurhaajia – tällaisia he ovat
Vauvasurmaaja
Kaisa Emilia Vornanen-Karaduman, syntynyt 1979.
Henkirikokset: Surmasi Oulussa viisi vastasyntynyttä vauvaansa vuosina 2005, 2007, 2010, 2012 ja 2013.
Nykytilanne: On vapautunut 13 vuoden vankeusrangaistuksesta ja elää tiettävästi vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa elää vapaana kymmeniä sarjamurhaajia – tällaisia he ovat
Vauvasurmaaja
Kaisa Emilia Vornanen-Karaduman, syntynyt 1979.
Henkirikokset: Surmasi Oulussa viisi vastasyntynyttä vauvaansa vuosina 2005, 2007, 2010, 2012 ja 2013.
Nykytilanne: On vapautunut 13 vuoden vankeusrangaistuksesta ja elää tiettävästi vapaana.
Toivottavasti sai sterilisaation, ettei enää löydy vauvoja pakkasesta.
Viiden ihmisen hinta on aika halpa Suomessa.
Mistä maasta toi sukunimen loppu nimi on . Turkista vai Tunisiassa? Marokosta ??? Ei tarvi ihmetellä yhtään sitten kun ollaan 666 Jeesuksen kieltävän uskonnon kanssa tekemisissä ja noituuden.
KARADUMAN DUMAN onko Intiasta nimi ???
OLLAAN TAAS KOHDASSA MIKÄ TÄÄ SIITTÄJÄMIES ON ! HÄNEN VASTUUTA .
DUUMASSA. Eikö tos nimessä lue Duuma. Venäjällä se on.
Ja tällekin ihmisjätteelle löytyi palstan naisilta ymmärrystä, samoin Oulun naiselle joka hukutti kaksi lastaan lähetettyään miehensä lätkämatsiin.
Tais Kaisa itse käydä laittamassa alapeukun..