Moni ei välitä hygieniastaan
Hampaat ovat likaiset, vaatteissa tahroja, hiukset pesemättömät, hiki haisee, käsiä ei pestä saippualla, lakanoita ei vaihdeta, pyykki pestään liian kylmässä, jopa suoraan käsiin niistämistä olen nähnyt miesten tekevän.
Eikö hygienia ole enää kunnia-asia? Miksi ihmiset eivät välitä puhtaudesta?
Kommentit (25)
Ihmiset voivat niin huonosti, että eivät jaksa välittää enää itsestään.
Vierailija kirjoitti:
En välitä enää. Kun vain saisi jostain aseen käteen, posauttaisin aivoni seinille sen enempää miettimättä.
Lopeta.
Siis inhoan sua.
Vierailija kirjoitti:
Pesen hampaat kahdesti päivässä sähköhammasharjalla ja lankaan iltaisin. Käyn suihkussa joka päivä, joskus kahdesti. Pesen hiuksia 3-4 kertaa viikossa, riippuen kuinka paljon on ollut hikiliikuntaa, vaihdan lakanat parin viikon välein, tyynyliinat viikon väkein, kesällä tiheämmin. Käytän deodoranttia ja pyykit pesen kuudessakympissä tai jos ei pysty niin kuumassa pesemään, käytän Sanytolia. Kädet pesen aina vessakäynnin jälkeen, sekä tarvittaessa. En koskettele naamaani enkä mitään kaiteita yleisillä paikoilla jne. Käytän bidee suihkua joka kerta kun käyn vessassa. Putsaan korvat, navan, pesen myös jalat jne suihkussa. Käytän peseytymiseen saippuaa ja harjaa. Huolehdin että kynnenaluset on puhtaast ja kynnet siistit ja lyhyet. En pidä samoja kenkiä enkä vaatteita jatkuvasti. Hoidan ihoani, huolehdin vastteistani ja kengistäni sekä käyn säännöllisesti kampaajalla ja sokeroin ihokarvat. Siivoan kotiani joka päivä.
Olen huomannut että hygieniatasoni on keskivertoa korkeampi. Vaikea löytää puolisoa joka eläisi standardieni mukaan.
Täällä sama. Olen aina luullut, että kaikki toimii näin 😅
Minun mielestäni lähes kaikki ihmiset olivat saastaisia - ovat he sitä toki vieläkin. Kerran sitten luin omasta B-lausunnostani maininnan, että olen täysin neuroottinen puhtauden suhteen, ja ylihygieeninen. Tämä selvä.
Muuten hyvä, mutta meillä lakanat vaihdetaan viikottain, ihan kaikki. 😎