Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvilan pilaaminen Huvila & Huussissa

Vierailija
27.04.2026 |

Katselin viikonloppuna lehdestä, että onpas tulossa kiva jakso, ihana vanha huvila. Mutta voi veljet, mitä siellä oli tehty! Hirveä levoton tapetti pieneen tilaan, seinät ohennettu halvoiksi, ihanat pastellivärit muutettu mörönharmaiksi, suloinen vanha hella hävitetty, nurkkaan ahdettu uunit ja hellat sikinsokin. Voi Emilia- ja isäparkaa! En kyllä pysty katsomaan tätä muodonmuutosjaksoa. Tai no ehkä alkuminuutit, kun vanha huvila on vielä ihana. Miksei vaan rempattu vanhaa kunnioittaen? Miksi piti muuttaa???

 

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011944779.html

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapetti on liian hallitseva. Ei harmaa pohjaväri sinänsä ollut ongelma, mutta tuo tiheä sekava kuviointi ja värisävyt (liian tumma?) hallitsi koko näkymää paljon enemmän kuin tapetin pitäisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä