Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiuksia leikataan jo hyväntekeväisyytenä koska köyhillä lapsiperheillä ei ole varaa

Vierailija
27.04.2026 |

Ei vitja tätä OrpoPurran politiikkaa :(

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jutun jossa 12 tai 13 vuotias tyttö oli ensimmäistä kertaa kampaajalla, mutta sinun mielestä se onkin pelkästään viimeiset kolme vuotta toimineen hallituksen syy ? Ei siis aiempien hallitusten, vaikka lapsi on jo tuon ikäinen. En minäkään Kekkosen aikana päässyt kampaajalle kuin kerran vuodessa 

Minun 14v tyttö ei ole ikinä käynyt kampaajalla... Olen häntä sinne monta kertaa patistanut mutta ei suostu.

Vierailija
62/64 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 56 v. enkä ole koskaan käynyt kampaajalla leikkauttamassa hiuksiani, enkä aio mennäkään.

Ja se kyllä näkyy 😂

Näkyy siten, että leikkaustulos on hyvä.

Ei taatusti ole.

-eri

Aivan takuulla on itseleikattuna parempi tulos. Olen joutunut monesti korjausleikkaamaan mieheni hiukset hänen tullessaan ulkkisparturista. Sama homma kun oon käyny kampaajalla, niin itse joutuu korjaamaan krapulaisten leikkaustulosta.

Eli vertaat ammattilaisparturia teidän perheen käyttämiin turkkilaisparturiin ja alkoholisoituneeseen kampaajaan? :D :D 

Ammatti ei ole suojattu, sitä voi tehdä mikä tahansa ilman ammattikoulutusta. Ja se on huomattu useaan otteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletushan on ollut, että vain ammattilaiset eli koulutetut tekee tätä työkseen. Todellisuus on toinen. Ja se näkyy lopputuloksessa.

Vierailija
64/64 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käynnistä ei tule kuin paha mieli. 15 min. napsitaan vähän sieltä täältä ja lopputulos ei ole sen kummempi kuin itse tehtynä. Keksin parempaakin käyttöä sille 50-60 eurolle. Missä on ne kaikki kampaajat, jotka osaa oikeasti tehdä kerrostuksia ja paksuista hiuksista ilmavammat? Siitä voisin maksaakin, mutta ei ole vielä tullut vastaan. Lasten hiukset leikkaan aina itse, kun ei ole mitään rakettitiedettä ja lapset saavat säästetyillä rahoilla jotain muuta kivaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi