Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen sukupolvi on viimeinen joka tanssi koulun diskossa hitaita?

Vierailija
07.09.2024 |

Nykynuoriso ei edes tiedä mitä ovat hitaat biisit. Ja jos kertoo että poikien kanssa kaulakkain niitä tanssittiin, saa nykytytöt juoksemaan kiljuen pois paikalta. 

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä tanssinut poikien kanssa vaikka olen 57 v.  

-Anne60, vela, vanhapiika

Vierailija
2/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset 45-vuotiaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloivatko NKOTB hitaita biisejä?

Vierailija
4/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että 1999 ollessani 17v vielä vedettiin hitaita nuorisodiscossa.

Jälkeenpäin ajateltuna oli hassu systeemi, hitaat kun alkoi, haettiin vaan joku mimmi tanssiin ja alettiin veivaamaan kaulakkain. Ei siinä etukäteen lämmitelty 😯

Vierailija
5/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 1971 syntynyt ja ainakin minun aikanani niin koulun- kuin muissakin discoissa tanssittiin slovareita. Minulla on sellainen muistelo, että ne loppuivat joskus 90-luvun puolivälissä.

Vierailija
6/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan viimeinen Stairway to Heaven ja käsi melkein tytön housuissa 😍😗

Vierailija
7/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän myös ne kilteimmäkin pojat olisivat lähteneet diskoon ja tanssimaan, jos olisi kutsuttu mukaan. 🥺

Vierailija
8/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, se oli parasta! Miten niin nuorilla voi olla niin... hyvä tunnelma. Taikaa ilmassa.. Viatonta.

Mutta en osaa vastata kysymykseen. Ehkä -97?

Vierailija
9/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että niiden myötä meni mielenterveys ja luonnollinen tapa tavata poikia. 

Vierailija
10/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me tanssittiin vielä 2010.

Vierailija
11/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän että niiden myötä meni mielenterveys ja luonnollinen tapa tavata poikia. 

Siinähän väität, mutta olet väärässä.

Vierailija
12/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1976 syntynyt ja juuri oli perheen kanssa tästä juttua. Että sillon teidän ikäisenä me aina tanssittiin lopuks hitaita. Oi kun oli ihanaa. Teinit oli että 😳😳

Vierailija
13/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

My heart will go onn........ Ei oo vanhemmalla iällä tullu vastaan mitään yhtä tunnelmallista.

Vierailija
14/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1976 syntynyt ja juuri oli perheen kanssa tästä juttua. Että sillon teidän ikäisenä me aina tanssittiin lopuks hitaita. Oi kun oli ihanaa. Teinit oli että 😳😳

Onko teidän nuoret jännäteinejä?

Vierailija
15/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 1971 syntynyt ja ainakin minun aikanani niin koulun- kuin muissakin discoissa tanssittiin slovareita. Minulla on sellainen muistelo, että ne loppuivat joskus 90-luvun puolivälissä.

Olin ala- ja yläasteella siinä ennen vuosituhannen vaihtumista ja kyllä meillä oli vielä discoja ja tanssittiin hitaita. Yläasteen loppupuolella alkoi olemaan enemmmän vain viikonlopun ryyppäjäisiä ja poikien kiinnostus niissä enemmän kuin tytöissä.

Vierailija
16/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän myös ne kilteimmäkin pojat olisivat lähteneet diskoon ja tanssimaan, jos olisi kutsuttu mukaan. 🥺

Kutsuttiinkin niihin erikseen joitakin vaan menikö osa ihan kutsumatta kun joku diskon järjesti. Kiellettiinkö järjestämästä tai osallistumasta järjestelyihin.

Vierailija
17/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan että 1999 ollessani 17v vielä vedettiin hitaita nuorisodiscossa.

Jälkeenpäin ajateltuna oli hassu systeemi, hitaat kun alkoi, haettiin vaan joku mimmi tanssiin ja alettiin veivaamaan kaulakkain. Ei siinä etukäteen lämmitelty 😯

Ensimmäinen slovari tanssittiin, toinen hiplattiin ja kolmas suudeltiin. Sitten vaihdettiin numeroita ja alettiin seurustelemaan. Kyllä oli pariutuminen helppoa kasarilla. 👍

Tosin täytyy myöntää, että aika moni juttu loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin. Minulla on vieläkin tallessa nivaska limudiskon lippuja, joiden toisella puolella on tyttömen puhelinnumeroita. 😍

Vierailija
18/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

My heart will go onn........ Ei oo vanhemmalla iällä tullu vastaan mitään yhtä tunnelmallista.

samaa mieltä. Ne 80- luvun puolivälissä koetut hitaat pikkukaupungin discossa oli lähes romanttisinta ja maagisinta mitä elämän varrella on tullut koettua. Sen koki niin voimakkaasti silloin. N52

Vierailija
19/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi loppua siihen, kun 100 kännykkää alkoi kuvaamaan tansseja.

Nyt otetaan sitten kännykän varastamaa lapsuutta takaisin leikkimällä kissoja ja koiria koulussa miau.

Vierailija
20/52 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä  -83 syntyneet vedettiin viel slovareita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi