Mun mielestä työttömyydessä ei ole pahinta köyhyys, vaan se, että on ihan tarpeeton kansalainen
Jokainen "valitettavasti tällä kertaa emme edenneet rekrytointiprosessissa sinun kanssasi" tuntuu märältä rätiltä naamaan ja suoralta viestiltä siitä, että sinua ei todellakaan kaivata tännekään. Erityisen pahalta se tuntuu sen takia, että on opiskellut käyttökelpoisia tutkintoja, mutta on silti päätynyt johonkin roskalaariin. Ja mitä kauemmin täällä laarissa on, niin sitä epätodennäköisempää täältä on päästä pois. Oon vaan niin vihainen ja pettynyt itseeni. Miksi en kelpaa?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa ihmiset pääsisivät eroon tästä oman arvon määrittelystä työn kautta. Elämä on lyhyt, eikä meidän tärkein tehtävämme täällä ole työnteko, vaan lähimmäisen rakastaminen.
En ottanut 20 000 euron opintolainaa sitä varten, että voisin rakastaa lähimmäisiä.
Ap
Mikä koulutus sulla ap on?
Ammattikoulu ja AMK.
En halua kertoa sen tarkemmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa ihmiset pääsisivät eroon tästä oman arvon määrittelystä työn kautta. Elämä on lyhyt, eikä meidän tärkein tehtävämme täällä ole työnteko, vaan lähimmäisen rakastaminen.
En ottanut 20 000 euron opintolainaa sitä varten, että voisin rakastaa lähimmäisiä.
Ap
Okei, koska olet sen arvoinen. Mariseva "maisteri" joka on ollut koko "tähännastisen" elämänsä ollut valtion elättinä ja olisi vastakin, ellei hänelle järjestettäisi arvolleen sopivaa työtä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ottaa päähän jatkuvasti lukea jotain propagandaa siitä, että työttömät eivät edes halua töihin tai opiskelemaan.
Ap
Älä siitä mua syytä. Syytä näitä ideologisesti työttömiä, yms lepovaiheen eläjiä. Etuuksien leikkaukset ovat oikein oivallinen esimerkki siitä miksi näille leikkauksille oli ns tilausta. Yhä useampi aiemmin työmarkkinoiden ulkopuolella oleva on joutunut hakeutumaan työmarkkinoille ja he kilpailevat nyt sinun kanssasi niistä työpaikoista.
Sinä olet niin tyhmä että kun joku tomppeli-Joel tulee esiin typerän ideologiansa kanssa, sinä yleistät sen kaikkiin työttömiin. Sinunlaisesi ovat saaneet maahamme kuvottavan ilmapiirin. Haukutte loisiksi ihmisiä, jotka ovat tehneet kaiken oikein, kouluttautuneet, menneet töihin, perustaneet perheen, ja siitä kaikesta palkitaan menettämällä työ, jonka takia elääkseen joutuu hakemaan etuuksia. Sitten on sinunlaisesi ääliöpaskat, jotka ette ymmärrä mistään mitään. Tuleeko sinulle parempi olo kun haukut kunnollisia ihmisiä?
No, tuliko itsellesi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivien loputon tyhjyys voi hajottaa kenet tahansa. Mä luulin olevani kestävää laatua. Sanonpa vaan että kun mun kaltainen voi alkaa hajoilla niin monille muille se käy helpommin. Sitten tuo onnettoman huono mielenterveys suomessa. Kerroin että on stressi mennyt ahdistuksen puolelle niin väittivät sitä masennukseksi. Sitten selvisi että niiden mukaan kaikilla on masennus. Aika huonoja lääkäreitä kun on ihan matemaattinen mahdottomuus että kaikilla on masennus.
Mun päivät ei ole tyhjiä vaan keksin kyllä paljonkin tekemistä, siitä ei ole kyse. Nyt kun harjoittelen pääsykokeita varten niin tuntuu enemmänkin siltä, että aikaa on liian vähän.
Ap
Ja taas pyrit uudelle alalle josta kuvittelet taivaanportien aukeavan? Ylikoulutus on vittumainen juttu.
Koska opiskelijastatuksella on paremmat mahdollisuudet työllistymiseen.
Ap
Onneksi olkoon sinut on aivopesty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ottaa päähän jatkuvasti lukea jotain propagandaa siitä, että työttömät eivät edes halua töihin tai opiskelemaan.
Ap
Älä siitä mua syytä. Syytä näitä ideologisesti työttömiä, yms lepovaiheen eläjiä. Etuuksien leikkaukset ovat oikein oivallinen esimerkki siitä miksi näille leikkauksille oli ns tilausta. Yhä useampi aiemmin työmarkkinoiden ulkopuolella oleva on joutunut hakeutumaan työmarkkinoille ja he kilpailevat nyt sinun kanssasi niistä työpaikoista.
Olen eri enkä ole työtön mutta syytän hallitusta ja mediaa tästä propagnadasta jota työttömistä syötetään - ja myös SINUA jos uskot sen ja haukut työttömiä sen takia. Ideologisesti työttömiä ja työhaluttomia on noin promille työttömistä, työpaikkoja samoin noin promille versus työttömiä joten VALTAOSA työttömistä on sitä vastoin omaa haluaan ja haluaa sekä yrittää päästä töihin. On törkeää ja halpamaista lyödä heitä kun asema on valmiiksi huono ja moni kamppailee taloudellisten ongelmien kanssa. Kaikki kun eivät saa mitään tuhansien tukia vaan 595€/kk ja siitä pitää maksaa IHAN KAIKKI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen eri enkä ole työtön mutta syytän hallitusta ja mediaa tästä propagnadasta jota työttömistä syötetään - ja myös SINUA jos uskot sen ja haukut työttömiä sen takia. Ideologisesti työttömiä ja työhaluttomia on noin promille työttömistä, työpaikkoja samoin noin promille versus työttömiä joten VALTAOSA työttömistä on sitä vastoin omaa haluaan ja haluaa sekä yrittää päästä töihin. On törkeää ja halpamaista lyödä heitä kun asema on valmiiksi huono ja moni kamppailee taloudellisten ongelmien kanssa. Kaikki kun eivät saa mitään tuhansien tukia vaan 595€/kk ja siitä pitää maksaa IHAN KAIKKI.
wuf wuf
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyt te olette saaneet haukkua minut. Nyt voittekin kertoa mistä johtuu korkealla pysyttelevä työllisyysaste? Työttömien työnhakijoiden määrä kasvaa edelleen, mutta työllisyysaste ei laske?
Ai. Minä nautin tästä vapaa-ajasta. Opiskelen ei tavoitteellisesti, ulkoilen paljon ja teen kunnon ruokaa kun on aikaa. Pakkohaut on hoidettava mutta sirkustahan se on kiputautidiagnoosin kanssa. Voin oaljon oaremmin kotona. Ihmiset nyt kumisevat mitä sattuu mitäs se minua painaa heidän ajatuksensa.
Pahinta on kun ne työkkärisssä sanoo että työttömän oma vika kun ei palkattu töihin eikä rekry prosessissa päässyt loppuun asti.
Sinä olet niin tyhmä että kun joku tomppeli-Joel tulee esiin typerän ideologiansa kanssa, sinä yleistät sen kaikkiin työttömiin. Sinunlaisesi ovat saaneet maahamme kuvottavan ilmapiirin. Haukutte loisiksi ihmisiä, jotka ovat tehneet kaiken oikein, kouluttautuneet, menneet töihin, perustaneet perheen, ja siitä kaikesta palkitaan menettämällä työ, jonka takia elääkseen joutuu hakemaan etuuksia. Sitten on sinunlaisesi ääliöpaskat, jotka ette ymmärrä mistään mitään. Tuleeko sinulle parempi olo kun haukut kunnollisia ihmisiä?