Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoinpiteleekö lapsesi sinua henkisesti vai fyysisesti?

Vierailija
27.04.2026 |

Tästähän vähemmän puhutaan kuin jos asia olisi toisinpäin. Minun oma lapsi pahoinpitelee lähinnä henkisesti. Tosin fyysistäkin pahoinpitelyä on ollut. Hän pahoinpiteli myös oman veljensä mutta ei tullut syytettä. Hän varastelee ja valehtelee ja uhkailee. Kyseessä on 28 vuotias nainen. Ei koulutusta eikä sosiaalisia kontakteja. Joskus hän soittaa jonnekin ja puhuu esim.että minä äiti olen käymässä hänen päälleen vaikka niin ei ole. Onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja miesystävän poika muutti meille.Riitelee jatkuvasti isänsä kanssa. Lupasi hommata kämpän mutta ei ole hommannut. Jos olen miesystäväni puolella niin tämä poika on agressiivinen ainakin puheissaan. Joskus on ollut jossain duunissa.Ei liiemmälti anna rahaa meille. Joskus on tuonut pitsan.

Vierailija
2/6 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole. Kolme lasta kaikki aikuisia ei yhdenkään kanssa kumpaakaan. Kumpaankaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän näistä puhuta. Lapsi on rakas vaikka olisi millainen.

Vierailija
4/6 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varastelu ja valehtelu pahoinpitelyä? Olen lainannut aikuiselle lapselleni monta kertaa rahaa. Joskus on maksanut takas mutta ei enää. Koska luotin häneen niin lainasin. Hän kai näki minussa hyväuskoisen hölmön.

Vierailija
5/6 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Mutta mies (miehet) on näin tehneet. Siksi elänkin mielelläni yksin. 

Vierailija
6/6 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole harvinaista että lapset käyttävät hyväkseen vanhempiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi