Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka kerta matkustaessa miehen kanssa: paskalla käynti!!

Vierailija
27.04.2026 |

Se on aivan sama mihin/missä matkustetaan, lähdetäänkö kotoa vai vai lähdetäänkö hotellista tai ollaanko jo kentällä/asemalla/ jossain helvetin new yorkin keskusaseman junalaiturilla ja juna lähtee  justiinsa, niin kaikki riippuu siitä, että miehen pitää mennä paskalle!

Ja aina, ihan fcking aina, ihan viime hetkellä.

Lentokonetta boardataan - herra lähtee hortoilemaan jonnekin käytäville etsimään budoaaria. Vaihdetaan junaa kiireisellä asemalla, sama juttu. Ollaan lähdössä kotoa reissuun ja aikataulu ja matka-ajat on hyvin tiedossa - tämä painuu jollekin sunnuntai-istunnolle, kun muut seisoo päällysvaatteet päällä eteisessä. 
Siis mun pää räjähtää! Minkälainen 10 ilmakehän paine sillä täytyy perseessään olla, ettei voi odottaa muutamaa hetkeä, että päästään esim junaan, siihen lentokoneeseen?? Eikö niitä arvokkaita suolentoimimtoja voi yhtään suunnitella, tehdä rauhassa , herätä vaikka ajoissa?? Jotain!

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ahdas maailmankuva monilla, kun paskallakäyntiinkin on vain se yksi oikea tapa, eli oma. Toki ymmärrän aloittajan ongelman, kannattaa tosiaan noissa tilanteissa antaa miehen huolehtia omasta ehtimisestään, itse siirtyy sinne lentokoneeseen ym.  hyvissä ajoin.  

Vierailija
42/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressivatsa, kannattaa tyhjentää suoli kokonaan himassa lähtiessä ja ottaa maitohappobakteereja niin se rauhottaa.vatsaa rauhottaa myös entsyymit jotka on tarkoitettu ruoan pilkkomiseen vatsalaukussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki johtuu naisesta, joka sotkee sian-englannin sanoja kirjoituksiinsa ja luulee olevansa jotakin. tiedoksi: et ole mitään. anna miehen paskoa, jos sitä paskattaa. 

Vierailija
44/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakotat sen juomaan kahvia ja syömään kupillisen mysliä 3h ennen lähtöä. Sitten 2h ennen lähtöä asia on hoidettu.

Ja jos tuo oikeasti tekee haittaa teidän liikkumiselle, niin otatte niin että sinä ajat omalla autolla ja mies omalla. Sinulla on oma lentolippu ja miehellä oma. Huolehdi että molemmilla on hotellin tiedot. Menet koneeseen ajoissa, mies ei sinunkin lentoasi tuolla pelleilyllä pilaa. Kuulostaa lähinnä siltä että miehesi haluaa tehdä itsestään tärkeämmän ja sanelee muiden toiminnan. 

"Minä menen jo koneeseen kun boarding alkaa, tule perässä kun ehdit".

En ole ap mutta hyvä neuvo. Minulla on vastaava ongelma miehestä ja näin voisin alkaa tehdä. 

Edellisiltana Pegorion niin pääsee heti aamulla vessaan.

Vierailija
45/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan hänellä jotain suolistohäikkää tai -sairaus?

Olen kyllä itsekin huomannut että miehille tuntuu keskimäärin olevan tärkeämpää se, että paskalle pääsee heti kun ekan kerran vähänkin fiilis tulee. Naiset odottavat pääsevänsä kotiin zen-scheisselle.

Omakin mieheni käy aina ennen reissuun tai ihan vain johonkin illanistujaisiin lähtöä juuri tuollaisella viime hetken istunnolla.

Mä en ikinä pidätä, menen heti asap kun tarvitsee mutta mun keho säätelee hädän automaattisesti niin että tarve on yleensä vain kotona eikä ikinä kiiretilanteessa. Aikaa menee siistiytymisineen ja pukemisineen max 3 min, itse toiminto kestää 30-40 sec ja sillä selvä. Minä en taas voi käsittää oman miespuolisen puolisoni paskatapoja jolla ulostaminen on ikäänkuin joku rituaali, hän odottaa ja suunnittelee sopivan hetken ja viettää vessassa puoli tuntia, jopa yli. Seuranaan aku ankka. En voi käsittää mitä siellä vessassa tapahtuu, toivottavasti runkkaa koska muuten on mun mielestä aivan käsittämätöntä että vessassa paskalla istutaan puoli tuntia kuin jossain uskonnollisessa messussa. Eihän eläimetkään istu missään kakkaamisasennossa puolta tuntia, miksi ihmiset niin tekisi? 

Mun mies joskus vastasi että menee vessaan odottamaan josko kakka tulisi, ja välillä joutuu odottelemaan, tuleeko sitä lisää. Tuolla on kyllä hermostossa vikaa, ehkä joku sisäinen signaali ei toimi normaalisti "ahaa, kakkahätä -> tulos ja ulos" = aikaa menee alle minuutti.

Hyvä vastaus mutta kyllä mä ainakin odotteluaikana voin tehdä asoita, lukea kirjaa sohvalla tai pestä vaikka ikkunat 😁 ei tulis mieleenikään varata vessaan ”odotteluun”, meitä asuu täällä neljä muuta taloudessa.

Vierailija
46/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä itsekin huomannut että miehille tuntuu keskimäärin olevan tärkeämpää se, että paskalle pääsee heti kun ekan kerran vähänkin fiilis tulee. Naiset odottavat pääsevänsä kotiin zen-scheisselle.

Omakin mieheni käy aina ennen reissuun tai ihan vain johonkin illanistujaisiin lähtöä juuri tuollaisella viime hetken istunnolla.

Mä en ikinä pidätä, menen heti asap kun tarvitsee mutta mun keho säätelee hädän automaattisesti niin että tarve on yleensä vain kotona eikä ikinä kiiretilanteessa. Aikaa menee siistiytymisineen ja pukemisineen max 3 min, itse toiminto kestää 30-40 sec ja sillä selvä. Minä en taas voi käsittää oman miespuolisen puolisoni paskatapoja jolla ulostaminen on ikäänkuin joku rituaali, hän odottaa ja suunnittelee sopivan hetken ja viettää vessassa puoli tuntia, jopa yli. Seuranaan aku ankka. En voi käsittää mitä siellä vessassa tapahtuu, toivottavasti runkkaa koska muuten on mun mielestä aivan käsittämätöntä että vessassa paskalla istutaan puoli tuntia kuin jossain uskonnollisessa messussa. Eihän eläimetkään istu missään kakkaamisasennossa puolta tuntia, miksi ihmiset niin tekisi? 

Mun mies joskus vastasi että menee vessaan odottamaan josko kakka tulisi, ja välillä joutuu odottelemaan, tuleeko sitä lisää. Tuolla on kyllä hermostossa vikaa, ehkä joku sisäinen signaali ei toimi normaalisti "ahaa, kakkahätä -> tulos ja ulos" = aikaa menee alle minuutti.

Hyvä vastaus mutta kyllä mä ainakin odotteluaikana voin tehdä asoita, lukea kirjaa sohvalla tai pestä vaikka ikkunat 😁 ei tulis mieleenikään varata vessaan ”odotteluun”, meitä asuu täällä neljä muuta taloudessa.

Mies ei pysty. Aivoissa käynnistyy joku kakkamoodi, silloin keskitytään vain siihen. Yksi asia kerrallaan. Luulen, en tiedä. 😀 

Vierailija
47/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei pysty. Aivoissa käynnistyy joku kakkamoodi, silloin keskitytään vain siihen. Yksi asia kerrallaan. Luulen, en tiedä. 😀 

Jotain tällaista se täytyy olla 😂

Vierailija
48/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pihalle mokoma haiseva turaperse, ennen kuin hukutte paskaan.

Vierailija
49/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää-> suoli toimii.

Itsellä on samaa, vaikka menisin esim. Lääkärille kontrolli käynnille: odotusaulassa tuntuu, että pitäisi päästä vessaan:D

Ärsyttävää, mutta menee ohi kun rauhoittuu

Vierailija
50/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on vapaaehtoinen ja sen voi myös lopettaa ihan yksipuolisella päätöksellä.

Vierailija
51/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo väheni ratkaisevasti samantien, kun lopetin miehen odottamisen asemalaiturilla tai teatterin aulassa tai jäähallilla. Sanoin, että OK, minä menen jo valmiiksi paikalleni. Mies kauhistui, että en voi tehdä niin, koska jos hän myöhästyy, niin olemme eri junissa/hän ei pääse näytökseen sen jo alettua/ tms. Vastasin, että eipä myöhästytä yhdessä, ainakin toinen meistä ehtii.

Kun mies tajusi, että en todellakaan aio osallistua hänen ehtimispanikointiinsa, niin suolikin yllättäen rauhoittui. Kun vaimo ja lapset eivät joutuneet mukaan mahdolliseen myöhästymishäpeään, ei se kiinnostanut miestäkään.

Vierailija
52/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain perheissä on niinpäin, että nainen syöttää, pukee ja pesee lapsia itse vielä alusvaatteisillaan ja papiljotit päässä.

Mies seisoo puku päällä ja auton avaimet kädessä eteisessä odottamassa

Vierailija
53/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää aiheesta itsellenne fetissi. Mieti miten kiimaisena odottaisitkaan, että milloinkohan miehelle taas iskee hätä. 

Vierailija
54/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuo väheni ratkaisevasti samantien, kun lopetin miehen odottamisen asemalaiturilla tai teatterin aulassa tai jäähallilla. Sanoin, että OK, minä menen jo valmiiksi paikalleni. Mies kauhistui, että en voi tehdä niin, koska jos hän myöhästyy, niin olemme eri junissa/hän ei pääse näytökseen sen jo alettua/ tms. Vastasin, että eipä myöhästytä yhdessä, ainakin toinen meistä ehtii.

Kun mies tajusi, että en todellakaan aio osallistua hänen ehtimispanikointiinsa, niin suolikin yllättäen rauhoittui. Kun vaimo ja lapset eivät joutuneet mukaan mahdolliseen myöhästymishäpeään, ei se kiinnostanut miestäkään.

Normaali ihminen olisi toki toiminut noin alusta asti, mutta hienoa että jossain vaiheessa tulit järkiisi.

Vierailija
55/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

stressivatsa, kannattaa tyhjentää suoli kokonaan himassa lähtiessä ja ottaa maitohappobakteereja niin se rauhottaa.vatsaa rauhottaa myös entsyymit jotka on tarkoitettu ruoan pilkkomiseen vatsalaukussa.

Miten vatsa tyhjennetään jos ei inahdakaan eikä tunnu. Ajatuksenvoimallako. Eihän se niin mee.

Vierailija
56/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on jännäkakka, joka tulee vain juuri lähdön hetkellä. Jos tuo kaava toistuu ja toistuu, ei sitä voi muuttaa.

Jotenkin opittu tai ehdollistunut refleksi. Ehkä ollut jokin ns. läheltä piti tilanne tai pahempaakin joskus? Oma kokemus on, että jos ei ole jotenkin pakki sekaisin, niin normi kakkahätä menee ohi ilman, että menee housuun. Kusihädässä pakkorako tulee vastaan jossain kohtaa paljon selvemmin. Tuosta voisi opetella pois jos haluaisi, jos siis suolisto terve.

Aivan - onko miehellä maha kuralla näissä tilanteissa? Oletko ap kysynyt onko hänellä ripulia tai mahakipua noissa tilanteissa? Jos ne on vaikka laktoosi-intoleranssin oireita, joita mies ei miesmäiseen tapaan halua myöntää. 

Vierailija
57/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kun käy ennen lähtöä eikä varaa koneessa tai junassa vessaa puoleksi tunniksi pynnäilyilleen.

Siellä saa olla niin kauan kuin tarve vaatii, etuiletko sielläkin?

Vierailija
58/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:,D

Vierailija
59/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain perheissä on niinpäin, että nainen syöttää, pukee ja pesee lapsia itse vielä alusvaatteisillaan ja papiljotit päässä.

Mies seisoo puku päällä ja auton avaimet kädessä eteisessä odottamassa

Joo, tyypillistä miestä. Ei huolehdi kuin itsestään.

Vierailija
60/61 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aikaisin illalla, juon hyvin, herään ajoissa, käyn kävelyllä, venyttelen, käyn kotona vessassa ja silti voin käydä 2-3 kertaa lentoasemalla p*skalla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän