IL: Jos sota syttyy, valtio voi viedä autosi/mökkisi/jopa kotisi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33cb9316-e01d-4078-a748-da851e94f424
Mites sitten suu pannaan?
Kommentit (18)
Kiinnostaisi kyllä millaiset kiinteistöt kiinnostaa!
Siinähän vie. Itse vien henkeni. Jätän muut sotimaan.
Ei kun OrpoPurran suunnitelma on takavarikoida parhaat asunnot ja yhdistää vanhukset ja lapset pakolla yhteisiin asumuksiin, ettekö jo tajunneet? Höynät :D
Putin kyllä veisi ne kaikki. Pesukonetta ja vessanpyttyä myöten.
Jaa, no sitten en puolusta Suomea, jos kerran menetän koko omaisuuteni! Ei minulla ole sitten mitään hävittävää enää.
Aivan rauhassa saa olla ja ei mitään sotaa ole tulossa suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no sitten en puolusta Suomea, jos kerran menetän koko omaisuuteni! Ei minulla ole sitten mitään hävittävää enää.
Etpä tietenkään igor
Eikä siinä vielä kaikki, monelta on sodassa mennyt henkikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä tietenkään igor
Hyppää katolta perskokkari.
En ikimaailmassa antaisi ökymaasturiani jonkun armeijan varusmiesten käyttöön. Eivät osaisi käyttää sitä tarpeeksi huolellisesti ja varovaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tulossa koska muita konsteja tämän maan nostamiseen suon pohjasta ei keksitä.
jep, ampukaa itsenne jo etukäteen alta pois... panikoikaa panikoikaa ihan normi toimista. Olette niin rysssssäntrollin vietävissä
Maastoautot viedään varmasti. Sähköautoilla ei varmaan tee mitään.
Että sattuikin, tuommoinen oligarkkinäkökulma avauksessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tulossa koska muita konsteja tämän maan nostamiseen suon pohjasta ei keksitä.
niin ryssssäläinen takaperoinen ajatus kuin olla ja voi
Ohisalo (tyttöhallitus) esitti heti heidän hallituskautensa alussa, että asumisoikeusasunnot voidaan takavarikoida, jos valtion taloudellinen tilanne sitä vaatii. Askelkuviot on tiedetty jo tuolloin ja paljon sitä aiemminkin. Esitys ei mennyt tuolloin läpi ja siitä uutisoitiin, mutta oltaisiinko myöhemmin hyväksytty uutisoimatta asiasta?
Ei helvetti! En pääse lukemaan artikkelia, mutta ei nyt hirveän vaikea ole arvata mitä valtio sotatilassa tavoittelee. Uskaltaako tässä paskamaassa enää omistaa mitään? Siinä kun lähtee tilukset, mökit ja kulkuneuvot, niin viimeiseksi viedäänkin henki?
Maksullinen linkki.