Kokemattomat miehet työelämässä
Onko kukaan törmännyt tälläisiin tapauksiin työpaikoillaan? Siis miehiin joilla ei ole mitään kokemusta seurustelusta tai seksistä.. Itse en onneksi ole, ahdistaa ajatuskin!!!
Kommentit (15)
Meinasitko alkaa jyystämään kesken palaverin?
Missä sä oikein olet töissä? Bordellissa? Ei kai sielläkään työkavereita nussita?
Niissä töissä missä minä olen ollut, ei ole seksistä keskusteltu.
t. ei-kokematon mies
Miksi sellaiset miehet ahdistaa jotka eivät suurella todennäköisyydellä uskalla tehdä elettäkään seksuaalisen ahdistelun suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Niissä töissä missä minä olen ollut, ei ole seksistä keskusteltu.
t. ei-kokematon mies
Et ole ollut missään töissä! Miesten työpaikoilla puhutaan kyllä joka viikko seksistä. Perus kysymys on viikonlopun jälkeen ensimmäisenä että saitko ja siitä se lähteekin. Olet nainen
Eipä tuo kokemattomuus seurustelusta tai seksistä ole koskaan omaan koulumenestykseen, työelämään tai urakehitykseen vaikuttanut.
T: M31 DI
Tuossahan täytyy olla jo varsin ammattiahdistuja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sellaiset miehet ahdistaa jotka eivät suurella todennäköisyydellä uskalla tehdä elettäkään seksuaalisen ahdistelun suuntaan?
Ne eivät anna huomiota jota tarvitsen töissä.
Ei meillä valkokaulushommissa puhuta tuollaisista. Ennemmin sijoituksista jne...
Vierailija kirjoitti:
Tuo juuri on todella ristiriitaista. Naiset toisaalta vihaavat inceleitä mutta toisaalta myös ahdistuvat siitä jos joku mies pyrkii pääsemään heidän kanssaan parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne eivät anna huomiota jota tarvitsen töissä.
Pukeudu kunnon herutusmekkoon ja katso miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo käy ilmi työelämässä?
liian vähän töitä ja liikaa aikaa juoruilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo juuri on todella ristiriitaista. Naiset toisaalta vihaavat inceleitä mutta toisaalta myös ahdistuvat siitä jos joku mies pyrkii pääsemään heidän kanssaan parisuhteeseen.
mistäpä naiset ei ahdistuisi.
viisaammissa kulttuureissa naiset suojataan burkhalla. eivät saa ajaa autolla, eivätkä liikkua ilman saattajaa. saavat pysyä kotona rauhassa ilman ahdistusta.
Miten tuo käy ilmi työelämässä?