Joka kerta matkustaessa miehen kanssa: paskalla käynti!!
Se on aivan sama mihin/missä matkustetaan, lähdetäänkö kotoa vai vai lähdetäänkö hotellista tai ollaanko jo kentällä/asemalla/ jossain helvetin new yorkin keskusaseman junalaiturilla ja juna lähtee justiinsa, niin kaikki riippuu siitä, että miehen pitää mennä paskalle!
Ja aina, ihan fcking aina, ihan viime hetkellä.
Lentokonetta boardataan - herra lähtee hortoilemaan jonnekin käytäville etsimään budoaaria. Vaihdetaan junaa kiireisellä asemalla, sama juttu. Ollaan lähdössä kotoa reissuun ja aikataulu ja matka-ajat on hyvin tiedossa - tämä painuu jollekin sunnuntai-istunnolle, kun muut seisoo päällysvaatteet päällä eteisessä.
Siis mun pää räjähtää! Minkälainen 10 ilmakehän paine sillä täytyy perseessään olla, ettei voi odottaa muutamaa hetkeä, että päästään esim junaan, siihen lentokoneeseen?? Eikö niitä arvokkaita suolentoimimtoja voi yhtään suunnitella, tehdä rauhassa , herätä vaikka ajoissa?? Jotain!
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hänellä jotain suolistohäikkää tai -sairaus?
Olen kyllä itsekin huomannut että miehille tuntuu keskimäärin olevan tärkeämpää se, että paskalle pääsee heti kun ekan kerran vähänkin fiilis tulee. Naiset odottavat pääsevänsä kotiin zen-scheisselle.
Omakin mieheni käy aina ennen reissuun tai ihan vain johonkin illanistujaisiin lähtöä juuri tuollaisella viime hetken istunnolla.
Eikö tuo kuulosta enemmänkin sellaiselta, että mennään pusertamaan jotain "ehkä jossain vaiheessa tulossa olevaa" esipaskaa, kun se pitää jättää aivan sille viime minuutille ja jota sitten tosiaan puserretaan siellä se vartti. Jos olisi oikeasti kunnon hätä niin kyllähän sen nopeastikin saa hoidettua (ellei kärsi ummetuksesta tms) Eihän se kakkahätä nyt oikeasti voi mitenkään tulla jokainen kerta sillä sekunnilla, kun pitäisi astua ovesta oulos ellei ole kyse jostain vahvasta stressivatsasta.
Kyllähän tuo on ihan opeteltu tapa. Kenenkään vatsa ei toimi niin, että juuri silloin lähdön hetkellä - kellonajasta riippumatta - tulee pökäle ihan oikeasti. Opetelkoon pois tuosta tavasta, tai sitten vaan lopetatte muut sen paskan tahdissa tanssimisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hänellä jotain suolistohäikkää tai -sairaus?
Olen kyllä itsekin huomannut että miehille tuntuu keskimäärin olevan tärkeämpää se, että paskalle pääsee heti kun ekan kerran vähänkin fiilis tulee. Naiset odottavat pääsevänsä kotiin zen-scheisselle.
Omakin mieheni käy aina ennen reissuun tai ihan vain johonkin illanistujaisiin lähtöä juuri tuollaisella viime hetken istunnolla.
Eikö tuo kuulosta enemmänkin sellaiselta, että mennään pusertamaan jotain "ehkä jossain vaiheessa tulossa olevaa" esipaskaa, kun se pitää jättää aivan sille viime minuutille ja jota sitten tosiaan puserretaan siellä se vartti. Jos olisi oikeasti kunnon hätä niin kyllähän sen nopeastikin saa hoidettua (ellei kärsi ummetuksesta tms) Eihän se kakkahätä nyt oikeasti voi mitenkään tulla jokainen kerta sillä sekunnilla, kun pitäisi astua ovesta oulos ellei ole kyse jostain vahvasta stressivatsasta.
Luultavasti juuri siitä on kyse.
Ties mikä lapsuuden kakkatrauma tuon aiheuttaa. :D
Ihmisen suolisto on yhteydessä aivotoimintaan ja hermostoon, luin juuri jostakin. Jospa miestä jännittää ja tulos on kuvaamasi kaltainen. Itsellä sama, jos edessä jotakin jännittävää.
Itse olen juuri tälläinen. Aina silloin alkaa kakattaa, kun ei saisi (joku stressi/jännäkakka-ilmiö) ja todellakin ramppaan vessaan juuri ennen lentoa tms. hetkeä.
Onneksi oma mieheni ymmärtää, eikä kitise tästä niinkuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen juuri tälläinen. Aina silloin alkaa kakattaa, kun ei saisi (joku stressi/jännäkakka-ilmiö) ja todellakin ramppaan vessaan juuri ennen lentoa tms. hetkeä.
Ja minulla siis menee maha silloin ihan sekaisin. Eli en todellakaan voi sitä pidätellä ja odotella, että olen päässyt lennolle tai kotiin ennen kuin menen vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Kai tästäkin saa miesvihaa revittyä
Nämä spermaviemärit saa miesvihaa revittyä aivan mistä tahansa.
Kaikki naaraat vihaavat miehiä, se on nähty.
Hommaa semmonen kannettava portapotta vessa. Se on näppärä pitää reissussa mukana, pääsee paskalle aina kun on yhtään semmonen olo. Ei synny sit sitä tunnettakaan että ei pääse vessaan hetkeen.
Ymmärrän.
Ollaan myöhästytty risteilyltä kun äijä istui ABC:llä paskalla.
Monet kerrat muu perhe eli minä ja lapset odottaa autossa talvipakkasella tai kesähelteellä kun ukko istui paskalla.
Eihän tuosta tarvitse tehdä ongelmaa kenellekään muulle kuin ääliölle itselleen. Auto lähtee pihasta sovitulla sekunnilla, oli ukko autossa tai paskalla. Enkä edes tajua, miten kenellekään on tullut mieleenkään jäädä johonkin asemalaiturille odottelemaan! Tietenkin mennään sille omalle paikalle ihan normaalisti ja annetaan apinan leikkiä kakkaleikkejään, jos niin haluaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän.
Ollaan myöhästytty risteilyltä kun äijä istui ABC:llä paskalla.
Monet kerrat muu perhe eli minä ja lapset odottaa autossa talvipakkasella tai kesähelteellä kun ukko istui paskalla.
Miksi odotatte?
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää ottaa samanlainen käytäntö kuin neljävuotiaiden lasten kanssa. Varttitunti ennen lähtöä kysyt, että kakattaako, nyt pitää mennä kakalle jos kakattaa.
Mä teen jo näin oman miehen kanssa. Tiedän mistä ap puhuu 😆.
Aivan kuin näillä naarailla olisi mitään miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä menee kuin minuutti jos käy kakalla, kun menee sinne silloi kun hätä on eikä vain huvikseen istuskelemaan. Miksi jotkut miehet viettävät siellä paskan hajuisessa vessassa ikuisuuden?
Miehillä kestää jostain syystä pslla kauaemmin. En tiedä mistä johtuu.
Itselläni on niin lennokasta settiä että pari minuuttia riittää.
Naisten röörit on rassattu niin väljiksi että lennokkaasti tulee tavara pihalle, miehillä sulkijalihas on tiukempi.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on samanlainen. Pakko käydä tiristämässä viel
Lentokoneessa ei saa paskoa. Menee pönttö tukkoon!
Itse kärsin samasta vaivasta. syyt ovat sekä psyykkisiä eli stressaantuminen, mutta myös fyysisiä eli liikkeellelähtö. Ikävä vaiva erityisesti kun menee esim elokuviin tai teatteriin.
Vierailija kirjoitti:
Itse kärsin samasta vaivasta. syyt ovat sekä psyykkisiä eli stressaantuminen, mutta myös fyysisiä eli liikkeellelähtö. Ikävä vaiva erityisesti kun menee esim elokuviin tai teatteriin.
No lähde liikkeelle aikaisemmin. Kierrä vaikka kortteli ja käy kotona paskalla ennen lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
stressivatsa, kannattaa tyhjentää suoli kokonaan himassa lähtiessä ja ottaa maitohappobakteereja niin se rauhottaa.vatsaa rauhottaa myös entsyymit jotka on tarkoitettu ruoan pilkkomiseen vatsalaukussa.
Just kaikkein hölmöin idea. Sääntö 1. Älä väännä keskentekoista paskaa ja sääntö 2. Älä syö pillereitä. Jos on pakko olla paskomatta, niin aamupaskan jälkeen 2 imodiumia pari tuntia ennen lähtöä. Maitohappobakteereita ei kannata käyttää matkoilla, kun ne vilkastuttavat entisestään vilkasta suolta.
Kaurasta ei saa maitoa.